درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 - 20:45   

چگونه آماده مقابله با همه‌گیر شدن کرونا شویم؟

  چگونه آماده مقابله با همه‌گیر شدن کرونا شویم؟


ادامه ادامه مطلب یک

اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد

  اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران


ادامه ادامه مطلب سه

راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"

  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه آماده مقابله با همه‌گیر شدن کرونا شویم؟
  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"
  داروهای افزایش شعور دارند می آیند
  یک هشدار جدی به مسئولان/ رسانه ها را با بیلبورد تبلیغاتی اشتباه نگیرید
  ضعف ژورنالیسم و یا گریز از گزارش رویدادهای قابل ذکر!
  مدیر روابط عمومی بانک پارسیان: بانکداری الکترونیک، روش بهینه خدمت رسانی بانکی در پیشگیری از همه گیری بیماری ها
  تاریخچه دفترچه اطلاعات تلفن
  3 راه برای تقویت روابط عمومی کسب و کارها
  PR Pulse: همه می گویند که رسانه ها مهم هستند
  اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19327صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 10 آبان 1394 - 12:04
اریک اشمیت: جی‌میل امن‌ترین سرویس برای نگهداری داده‌ها
در جریان برگزاری یک همایش امنیت سایبری در نیویورک، بسیاری از رهبران صنایع مختلف بر سراین مساله توافق داشتند که دیگر تردیدی نیست که داده‌های همه شرکت‌ها قابل هک شدن است و سوال اصلی این است که این اتفاق چه زمانی رخ می‌دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اریک اشمیت، مدیرعامل شرکت آلفابت و رئیس سابق گوگل در جریان سخنرانی در این نشست ضمن بیان دیدگاه‌های خود در مورد امنیت سایبر پرسید: مساله این است که از کجا باید بدانیم که داده‌هایمان ایمن هستند. برای این سوال هرگز پاسخ خوبی وجود نداشته است و به همین علت من آن را طرح کردم.

وی افزود: رمزگذاری داده‌ها برای حفظ امنیت کسب‌و‌کارهای مختلف ضروری است. گوگل در زمان انتقال داده‌ها آنها را رمزگذاری می‌کند و این کار را با استفاده از کلیدهای 2048 بیتی انجام می‌دهد. این شرکت در سال 2013 استفاده از این کلیدها را آغاز کرد تا از دامنه انتقادات بر ضد خود بکاهد.

اشمیت همچنین افزود: ایمن‌ترین جایی که صاحبان مشاغل می‌توانند از آن برای حفظ امنیت داده‌های خود استفاده کنند، جی‌میل است. جی‌میل هر روز مورد حمله قرار می‌گیرد و هکرها نتوانسته‌اند به درونش نفوذ کنند. امنیت جی‌میل بیشتر از تمامی سیستم‌های دولتی ایالات متحده است. ادعای وی در شرایطی صورت می‌گیرد که جی‌میل هم تا به حال بارها از دسترس خارج شده و چند ماه قبل مشخص شد به دلیل بی دقتی شرکت امنیتی سمانتک از تعدادی گواهی امنیتی جعلی در آن استفاده شده است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره  3618

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاریخچه دفترچه اطلاعات تلفن


  ضعف ژورنالیسم و یا گریز از گزارش رویدادهای قابل ذکر!


  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"


  دلایل اصلی ایجاد استرس


  آیا ساعت های کاری کمتر باعث افزایش بهره وری است؟.


  بیل گیتس میلیون ها دلار در فناوری انقلابی معدن کاوی لیتیوم سرمایه گذاری می کند


  انتصاب مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران


  اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد


  آیا ایستگاه های خبری اصلی آمریکا مغرضانه عمل می کنند؟


  ژان دانیل: وجدان بیدار چپ و روزنامه‌نگاری فراتر از خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"