درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 15:23   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19294صفحه نخست » کنفرانس روابط عمومیجمعه، 8 آبان 1394 - 19:21
فراخوان دومین همایش ملی زن و روابط‌عمومی
امروزه حضور زنان توانمند به حوزه روابط‌عمومی کشور، رونق چشمگیری بخشیده است. هر روز تعداد بیشتری از کارگزاران زن روابط‌عمومی در مقام‌ها و سمت‌های مختلف به فعالیت پرداخته و یا رهبری و مدیریت سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی را بر عهده می‌گیرند. این گرایش جهانی با شرکت گسترده زنان در فعالیت‌های علمی و تخصصی، همگی بیانگر کارآیی و نقش پررنگ زنان در عرصه‌های مختلف است.
  

فراخوان دومین همایش ملی زن و روابط‌عمومی
  خرداد 1395

 


*مقدمه
امروزه حضور زنان توانمند به حوزه روابط‌عمومی کشور، رونق چشمگیری بخشیده است. هر روز تعداد بیشتری از کارگزاران زن روابط‌عمومی در مقام‌ها و سمت‌های مختلف به فعالیت پرداخته و یا رهبری و مدیریت سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی را بر عهده می‌گیرند. این گرایش جهانی با شرکت گسترده زنان در فعالیت‌های علمی و تخصصی، همگی بیانگر کارآیی و نقش پررنگ زنان در عرصه‌های مختلف است.
دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی روابط‌عمومی ایران در نظر دارد با همکاری و مشارکت سازمان‌ها و انجمن‌های علمی و تخصصی، دومین همایش ملی زن و روابط‌عمومی را در خرداد 1395 برگزار نماید.

* فراخوان مقاله: محورهای اصلی همایش
کمیته علمی همایش از تمامی اساتید، پژوهشگران، محققان و کارشناسان دعوت می نماید تا مقالات خود را در زمینه‌های موضوعی همایش، به نشانی دبیرخانه ارسال کنند:
 آسیب‌شناسی روابط‌عمومی‌ها از دیدگاه کارگزاران زن
 جایگاه و منزلت زنان در روابط‌عمومی؛ رویکردها و دستاوردها
 مدیریت زنان در روابط‌عمومی؛ رویکردی استراتژیک
 اخلاق حرفه‌ای در حوزه روابط‌عمومی
 بررسی فعالیت‌های زنان در عرصه روابط‌عمومی
 شیوه‌های مؤثر در توانمندسازی زنان و اشتغال آنان در روابط‌عمومی
 راهکارهای حضور مؤثر زنان در عرصه فعالیت‌های روابط‌عمومی
 فرصت‌ها و چالش‌های مدیران و کارشناسان زن روابط‌عمومی در فضای دیجیتال

* نحوه ارائه خلاصه‌ها و مقالات
 لازم است موضوع مقالات ارسالی در خصوص یکی از محورهای همایش باشد.
 مقالاتی که قبلا انتشار یافته و یا در همایش دیگری ارایه، پذیرفته نمی‌شود.
 ذکر دقیق منابع و مآخذ مورد استفاده برای تدوین مقاله الزامی است.
 خلاصه مقالات باید حدودا 400 کلمه‌ای (به فارسی و انگلیسی) و اصل مقالات حداکثر 15 صفحه باشد.
  مهلت ارسال خلاصه مقالات حداکثر تا تاریخ 15 اسفند 1394 اعلام شده است.
 مقالات بایستی در نرم‌افزار Office Word با فونت Nazanin اندازه 14 پوینت تایپ و بر روی لوح فشرده به دبیرخانه ارسال شود.

* برنامه‌های همایش
 ارایه مقاله در جلسات عمومی و نشست‌های تخصصی
 طرح تجارب کارگزاران زن روابط‌عمومی سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی به صورت موردکاوی
 برگزاری کارگاه‌های آموزشی و توان‌افزایی در زمینه روابط‌عمومی
 تقدیر از برگزیدگان و برترین کارگزاران زن روابط‌عمومی
 تهیه بانک جامع اطلاعات کارگزاران زن روابط‌عمومی
 

سایت همایش: www.prwomen.ir

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد