درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 08:58   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19271صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 6 آبان 1394 - 13:20
آگاهی از میزان رضایتمندی مردم، با حضور در مرکز 137
شهردار منطقه 3 گفت: حضور در مرکز ارتباطات مردمی 137 فرصت مناسبی برای مدیران فراهم می کند تا از این طریق نیز در جریان گردش امور در منطقه تحت نظارت خود قرار گیرند و میزان رضایت شهروندان از خدمات بخش های مختلف شهرداری را مورد بررسی قرار دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مهندس یوسف زاده که در ادامه حضور و پاسخگویی مستقیم مدیران شهری به تماس های شهروندان، در این مرکز حاضر شده بود اظهار داشت: به شرط تخصیص اعتبارات کافی، آسفالت معابر سطح منطقه و احداث جوی و جدول از اولویت های اصلی برنامه های شهرداری منطقه 3 در سال جاری است.

وی ادامه داد: مسئولین منطقه 3 بر این باورند که در ابتدا باید مسیر رفت و آمد شهروندان مناسب شود سپس به سایر موضوعات شهری همچون فضای سبز و ... بپردازیم.
مهندس یوسف زاده، پلاک گذاری منازل را یکی دیگر از اولویت های اصلی منطقه 3 عنوان کرد و افزود: از دیگر برنامه های منطقه بهره برداری از پارک بهار تا انتهای آذر ماه سال جاری، همچنین بهره برداری از مجتمع ولیعصر و تعیین تکلیف میدان بار نوغان تا انتهای سال خواهد بود.
شهردار منطقه 3 با اشاره به الحاق شهرک مهرگان و چهار روستای اطراف آن به شهرداری مشهد اظهار داشت: برای رفع مشکلات این ناحیه، ایستگاه آتش نشانی با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.
وی همچنین از احداث بازار ارزاق در محدوده شهرک مهرگان درآینده ای نزدیک خبر داد.
علی یوسف زاده ضمن استقبال از ارتباط مستقیم با شهروندان از جمله شرکت در جلسات پرسش و پاسخ در مساجد سطح منطقه خاطرنشان کرد: پیشنهاد حضور مدیران شهری و پاسخگویی مستقیم به شهروندان در این مرکز را طی نامه ای به مدیران ارشد شهرداری ارائه دادم.
مهندس یوسف زاده هم اندیشی و نشست با اقشار مختلف منطقه از جمله مدیران مدارس، روحانیان، اصناف و بازاریها، فعالین فرهنگی و ورزشی، جوانان همچنین شرکت در نشست های ماهیانه شورای اجتماعی محلات را از برنامه های دوره ای منطقه برشمرد.
وی اظهارداشت: رویکرد مسئولین منطقه 3 رویکردی اجتماعی است و اعتقاد داریم اگر قرار است برای مردم کار کنیم باید نظر آنان را هم بدانیم.
مهندس یوسف زاده خاطر نشان کرد: دریافت نقطه نظرات شهروندان به معنی اجرای کلیه آنها نیست بلکه پس از دریافت نظرات، آنها را با برنامه های منطقه تطبیق می دهیم و سعی می کنیم تا حد امکان برنامه های شهرداری به درخواست های مردم نزدیک باشد.
وی افزود: ما برای شهروندان کار می کنیم و به همراه کلیه همکارانمان در شهرداری خود را خادمان مردم می دانیم.
مدیر شهرداری منطقه 3 ضمن اظهار رضایت از حضور در مرکز 137 عنوان کرد: به منظور ارائه توضیحات کامل به ساکنین منطقه 3 با روسای 4 ناحیه در مرکز حضور یافتیم تا کامل تر به پیگیری درخواست های مردمی بپردازیم.

 

منبع: روابط عمومی منطقه 3 شهرداری مشهد

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد