درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 16:48   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1927صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 16 آبان 1391 - 22:00
تبیین کارآمدی نظام و نقش روابط عمومی‌ها
  

 

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی دکتر سیدجواد حسینی کوهی خیلی مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی در نشست مدیران روابط عمومی منطقه 5 سازمان جهادکشاورزی استانها در شهرستان‌ ارومیه اظهار داشت: طرح‌های بزرگ و مهمی که در سطح ملی در بخش کشاورزی اجرا می‌شوند به جهت عدم وجود بند های قانونی لازم در موافقت نامه های بودجه ای مربوطه ، قابلیت اطلاع‌رسانی مناسب و کاملی را ندارند.

وی افزود: در راستای اطلاع رسانی بهتر از عملکرد دولت در بخش کشاورزی مقرر شده برای معرفی بهتر پروژه‌های شاخص بخش کشاورزی , پیوست ارتباطی و اطلاع‌رسانی برای هرطرح پیش بینی و در تبادل موافقت نامه های مربوطه قرار گیرد.

دکتر حسینی با اشاره به نقش مهم روابط عمومی‌ها در اصلاح باور و رفتار مخاطبان درون و برون سازمانی گفت : در شرایط کنونی کشور اصلی ترین و مهمترین وظیفه روابط عمومی ها بیان کارآمدی نظام دربخش های تخصصی مربوطه است که کشور در اقناع افکار عمومی داخل و مقابله با دشمنان خارجی در مسئله تحریم ها به آن نیازمند است.

وی افزود:در این راستا روابط عمومی های وزارت جهادکشاورزی باید نقش کارآمدی نظام در بخش کشاورزی را که از بخشهای مهم اقتصاد خانوار ایرانی تلقی می شود, تبیین نمایند.

مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی ارتقاء سطح و ساختار تشکیلاتی و بهبود وضعیت اعتبارات روابط عمومی‌های استانها را از جمله برنامه‌های در دست اجرا عنوان کرد و گفت: برای توانمند سازی و ارتقائ کارآمدی روابط عمومی هانیاز به توسعه زیرساختی آنهاست.

همچنین در این نشست مدیران روابط عمومی منطقه پنج سازمان جهادکشاورزی استانها ضمن آشنایی با سامانه پایش رسانه‌ای وزارت جهادکشاورزی درخصوص مسائل مهم بخش کشاورزی وبرنامه های مربوطه روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد