درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 09:08   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
  پنج‌گانه‌ی اطلاعات: غول‌های اینترنتی در حال تغییر جهان
  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر
  روزنامه آلدن سرمقاله‌های هماهنگی را منتشر می‌کنند که گوگل را مورد انتقاد قرار می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19207صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 3 آبان 1394 - 12:00
ایجادارتباط و همکاری با دیگر دستگاه ها از نقاط قوت مسئول روابط عمومی بود
مدیر کل آموزش و پرورش ایلام در مراسم تجلیل از پیشکسوت روابط عمومی ایلام
علی بیرانوند در آیین تجلیل از سی سال تلاش اثر گذار رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام در عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی گفت : یکی از مهمترین عواملی که جایگاه یک سازمان را در میان افکار عمومی جامعه تقویت می کند، وجود یک روابط عمومی کارآمد ، کار دان ، منسجم و آشنا به وظایف تخصصی است و این مصادیق در وجود مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام تبلور داشت .
  

مدیر کل آموزش و پرورش ایلام در مراسم تجلیل از پیشکسوت روابط عمومی ایلام

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در آیین ویژه ای از زحمات سی ساله جبار قباد بیگی رئیس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش در ایفای مسئولیت حساس اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش تجلیل شد .

علی بیرانوند در این آیین ضمن عرض تسلیت ایام حزن انگیز محرم حسینی (ع) از مجاهدت اثر گذار مسئول روابط عمومی این اداره کل در طول دوران سی ساله خدمت در روابط عمومی و نیز کسب افتخار باز نشستگی قدر دانی کرد .

وی گفت : ایجاد حسن رابطه با اصحاب رسانه ، کارکنان و مسئولان دستگاه از نقاط قوت مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام بود .

بیرانوند افزود : یکی از مهمترین عواملی که جایگاه یک سازمان را در میان افکار عمومی جامعه تقویت می کند، وجود یک روابط عمومی کارآمد ، کار دان ، منسجم و آشنا به وظایف تخصصی است و این مصادیق در وجود مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام تبلور داشت .

مدیر کل آموزش و پرورش ایلام با بیان این مطلب که روابط عمومی یکی از موثر ترین اداره های ما در ساختار تشکیلاتی آموزش و پرورش است تاکید کرد : مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش ما بواسطه ی تجاربی که در این حرفه ی حساس و مهم کسب کرده بود در همه زمینه ها صاحبنظر بود ند و نیاز نبود موردی به ایشان ارجاع شود و پیشگام طرحها و برنامه ها بودند .

بیرانوند با تحسین خدمات شایسته رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان علیرغم سابقه ی سی ساله ای که در این حوزه داشت از وی بعنوان مصداق واقعی اعتدال یاد کرد و تصریح نمودند : ایشان در دولت های مختلف سی سال در روابط عمومی آموزش و پرورش منشاء خدمت و ا ثر بودند و هرگز از وی افراط ندیدم و آگاهانه و بنا به رسالت معلمی که داشتند از جایگاه سازمانی دفاع و همواره یک یاور راستین برای آموزش و پرورش استان در تمامی ادوار بودند .

وی با اعلام این مطلب که پست برای فرد منزلت نیست بلکه فرد است که به پست منزلت می بخشد عنوان کرد : روابط عمومی باید بتواند به درستی از امکانات و شرایط محیطی درون سازمانی و برون سازمانی بهره برداری کند، موقعیت ها را تشخیص دهد و در جهت حل مسایل سازمان تلاش کند،و این ویژگی ها در روابط عمومی آموزش و پرورش استان وجود داشت .

گفتنی است در این مراسم با اهدا لوح تقدیر از زحمات آقای جبار قباد بیگی پس از سی سال خدمت صادقانه در حوزه ی روابط عمومی آموزش و پرورش تجلیل و قدر دانی شد .

گفتنی است در این مراسم آقای جبار قباد بیگی در سخنانی از ابراز محبت همه همکاران از صف تا ستاد قدر دانی کرد آنچه در پی می آید متن سخنان ایشان است :نمی دانم چگونه آغاز کنم که پایان سه دهه خدمت در ایفای وظیفه ی خطیر و حساس روابط عمومی را خبر دهم.

سالهای زیادی است که در خدمتتان بوده ام. اینک که گذرعمر را به نظاره نشسته ام ، با خود می اندیشم که هر آ غازی را پایانی است خوشا به حال آنانکه ثمره تلاش شان را با لبخند رضایتی ونقشی از نیکویی را در اشتیاق زاید الوصفی برچهره ی روزگار ترسیم و آن را به آیندگان هدیه نمودند و به قول شاعر زندگی تکرار فرداهای ماست / می رسد روزی که فردا نیستیم / آنچه می ماند فقط نقش نکوست / نقش ها می ماند و ما نیستیم .................
اینک که از پس یازده هزار روز مجاهدت بی وقفه در عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی به افتخار بازنشستگی نائل آمدم خواستم که خداحافظی خویش را به تشکر وطلب حلالیت از شما خوبان و اساتید گرانمایه اعم ازمدیران کل اداوار تاکنون همکاران ستادی در سطح مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعم از مدیرکل مرکز و همکاران معززش ،معاونین ، روسا ی ادارات داخلی، مدیران آموزش و پرورش ، کارشناسان و مسئولان روابط عمومی ، اصحاب رسانه و مجموعه همکاران فهیم و ارجمندم در سطح ادارات آموزش و پرورش سراسر استان ، مّزین نمایم .

خدا می داند که آنچه از تک تک شما عزیزانم و نیز هم اندیشی با اهالی فرهنگ و بزرگان عرصه ی تعلیم و تربیت ، اصحاب قلم و اندیشه ، رسانه ها و صاحبنظران عرصه ارتباطات ، آموختم آنقدر زیاد، زیبا و با ارزش است که به هیچ وجه نمی توان آنرا بر زبان آورم و با چیزی مقایسه کنم، از آن جهت است که در مقابل آن نتوانسته ام چیزی به شما خوبان عرضه نمایم .

رفتار همراه با محبت شما ، کلمات پرمهر، لبخندهای واقعی و دوستانه، حمایت های همه جانبه، همکاریهای بی دریغ ، اینها را چگونه می توان جبران و یا قدردانی کرد.

امیدوارم خاطرات ناخوش این سالها را ، کاستی ها را و تقصیرهای مرا ببخشایید و فراموش کنید و در عوض چهره ای را بخاطر بسپارید که همیشه همه شما را دوست داشته و به دوستی تان افتخار می کند و به حمایت و دعای خیرتان نیازمند است.

رجای واثق دارم که جوانان و نوجوانان دلبندمان به برکت وجود معلمان متعهد ودر پرتو مهر خداوندی همیشه قد برافرازند و سایه ساران سترگ آینده ی این مرزوبوم شوند .

در خاتمه ضمن خدا حافظی، برای همه همکاران معزز آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون دارم و امیدوارم در تمامی مراحل زندگی و ایفای مسئولیت خطیرتان موفق و سر بلند باشید.

 

منبع: پانا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد