درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 07:14   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19095صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 25 مهر 1394 - 10:58
دستورالعمل جادویی برای میلیونر شدن؟
اکثر ثروتمندان در نقاط خاص رفتار های شبیه به هم و مشترکی را نشان می دهند و ویژگی های مشترکی در اخلاق آن ها وجود دارد که در به دست آوردن ثروت آن ها کمک می کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دستور العمل جادویی برای میلیونر شدن وجود ندارد، ولی عناصر سازنده موجود است که برای رسیدن به پول کمک می کند.

تلاش زیاد، تحصیلات، سرمایه گذاری زیرکانه، قابلیت ریسک پذیری اصلی ترین شاخص ها برای موفق شدن در سرمایه گذاری و به دست آوردن پول است.

سی ان ان مانی تحقیقات بیشتری در باب پول و به دست آوردن ثروت انجام داده است و نقطه مشترک در رفتارها و منش افراد پول دار پیدا کرده است.  این رفتار ها بین اکثر ثروتمندان مشترک است.

موسس شرکت: وارد تجارت شدن مسیر مشترکی برای ثروتمندان است؛ در حالی که از دکترها، وکلا و رییس شرکت ارزش خالص آن ۵ میلیون دلار بیشتر است. افرادی که تجارت و بیزینس را شروع می کنند، ارزش خالصشان بالا است.

همیشه سر وقت: ۴۰ ساعت کاری در هفته برای برخی از افراد کار نیمه وقت به حساب می آید، به خصوص برای کسانی که تجارت راه اندازی می کنند. برای آنها ۶۰ تا ۸۰ ساعت کاری عادی تر است.

دارای انرژی زیاد:بیشتر افراد ثروتمند دارای انرژی زیادی هستند و نیازی به خواب زیاد ندارند و بیشتر از بردن لذت می برند.

اکثر افراد ثروتمند نگاه بازی دارند و شکست ها و موفقیت های خود را پیش بینی می کنند و توانایی چنین کاری را دارند که انرژی خود را برای کاری که ممکن در آن موفق شوند، متمرکز کنند.

اعتماد به نفس بسیار زیاد: حسی که می توانند همه کاری را انجام دهند و در آن موفق شوند. اعتقاد دارند که دنیا کار تجاری و ایده های جدید آن ها را قبول می کند. در حالی این حس در ثروتمندان زیاد است که موجب خودخواه شدن آنها می شود.

بینا، فهمیده: ثروتمندان می دانند که در تمامی موضوع ها باهوش ترین و موفق ترین فرد نیستند، ولی می دانند که چگونه اطرافیان خود را انتخاب کنند و در جمع افراد موفق خود را قرار بدهند و این کار باعث می شود آنها راجع به موضوعات مختلفی اگاه شوند و دید پیدا کنند.

فروتن: اکثر ثروتمندان نوع زندگی خود را به دلیل ثروت خود تغییر نمی دهند و اصالت رفتار و منش خود را نگه می دارند.

ریسک پذیر، ولی بدون فکر و انگیزه کاری را انجام نمی دهند: هر فردی که بیزینسی را راه اندازی می کند، به طور طبیعی ریسک پذیر است. سرمایه گذاری که انجام می دهند یا تجارتی را که راه اندازی می کنند، شاید با بودجه کم باشد، ولی تا در آن تجارت موفق نشوند و برایشان معنی دار نشود دست نمی کشند.

 

منبع: خبرآنلاین

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد