درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 03:22   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19073صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 21 مهر 1394 - 14:18
راه اندازی رشته های خبرنگاری و مدیریت روابط عمومی در آموزش فنی و حرفه ای شهرستان قرچک
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان قرچک از راه اندازی رشته های خبرنگاررئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان قرچک از راه اندازی رشته های خبرنگاری و مدیریت روابط عمومی در شهرستان قرچک، خبر داد.
  

راه اندازی رشته های خبرنگاری و مدیریت روابط عمومی در آموزش فنی و حرفه ای شهرستان قرچک

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مهدی مبشر رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان قرچک اظهار داشت: مجمومه آموزش فنی و حرفه در سالیان گذشته صرفا جهت سنجش سه شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک بود و به درخواست و پیگیری فرماندار برای شهرستان قرچک سرپرست انتخاب شد ومرکز فنی حرفه شمار ۲۴ شهرستان قرچک آغاز به فعالیت کرد.
وی گفت: ابتدا فعالیت فرماندار درخواست منابع مالی را در شوارای مالی و برنامه ریزی استان مطرح کرد و مصوب شد منابع تامین گردد.
وی افزود: مابرای اینکه بتوایم در حداکثر زمان، حداکتر بهربرداری را داشته باشیم، تا بتوانیم چند کارگاه آموزشی را راه اندازی کنیم؛ قبل از این کار اقدام به نیازسنجی آموزشی مناطق روستای و عشایری با همکار بخشداری مرکزی و دهیاران انجام دادیم و مراحل مقدماتی انجام گردید و درچند روزآینده بحث جمع بندی را به استان ارسال ی کنیم تا منابع مالی و انسانی تامین گردد.
مبشر بیان کرد: درکارگاه های محصول محور یا بازار محور از پتانسل بخش خصوصی استفاده می کنیم و کارآفرین های که این توانایی را دارند که کارگاه آموزشی را ایجاد کنند؛ ضمن ارائه خدمات آموزشی به هنر جویان، می توانند بحث محصولات راهم داشته باشند و افرادی را که آموزش می دهند می توانند در مجمع صنعتی خودشان مشغول به کار کنند و یا در حوزه های که بصورت نمایندگی فعالند این هنرجویان مشغول شوند. و آموزش که منجر به اشتغال می شود.
وی ادامه داد: کارآموزی بصورت رایگان در این کلاس ها شرکت می کنند و از امکانات که یک کارآموزی دولتی برخوردار است این کارآموزان با آنها برابر هستند و چند تا شرکت ها و برندها معتبر برای این طرح اعلام آمادگی کردند مانند چرم و پوست، کیف و کفش و پوشاک درحالااجرا است و اگر مقامات استان این طرح را تایید کنند چند تا بخش دولتی هم به این طرح اضافه می شود.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان قرچک در پایان با اشاره به فنی و حرفه به قرچک آنلاین گفت: در سازمان آموزش فنی و حرفه چهار حوزه خدمات، صنعت، کشاورزی و هنر فعالیت می کنند و سعی داریم در حوزه هنر آیتمی بنام تکنو لوژی فرهنگی که شامل رشته های خبرنگاری( روزنامه ورزشی ، اقتصادی، دبیر خبر و … )، مدیریت روابط عمومی که یکی از نیازهای منطقه است را راه اندازی کنیم که مورد استقبال اصحاب رسانه و خبرنگاران گردد.

 

منبع: راوی نیوز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد