درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 06:59   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19071صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیسه شنبه، 21 مهر 1394 - 13:18
معرفی 10 کتاب برتر در زمینه بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی
در سال 2014 و 2015 تعداد زیادی کتاب های بازاریابی معرفی شدند. برخی روشنگر و آموزنده بودند، و برخی دیگر، خیلی خوب نبودند. در ادامه به بررسی10 کتاب سال، که به طور مداوم در بالاترین جایگاه رتبه بندی از دید خوانندگان و متخصصان استراتژی رسانه های اجتماعی قرار دارند، می پردازیم.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اگر شما از هر وب سایتی در زمینه بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازدید می کنید، ما می خواهم به خودمان جرأت حدس زدن در مورد برخی از علائق شما در رابطه با استراتژی های بازاریابی بر اساس شبکه های اجتماعی تان را بدهیم.

 

اگرچه اینترنت سیلی از اطلاعات در مورد این موضوع به ما ارائه می دهد، برخی از کارشناسان این موضوع را در مقالات و کتاب های الکترونیک خود عمیق تر مورد بررسی قرار داده اند. بین سال های 2000 تا 2011، کارشناسان تعداد زیادی کتاب در زمینه استراتژی های رسانه های اجتماعی که حاوی اطلاعات مفیدی نیز بودند، منتشر نمودند.

 

سپس، در سال 2011، قوانین و مقررات تغییر کرد، و آن ها همچنان با سرعتی زیاد به انجام این کار ادامه دادند. برای بررسی دقیق کتاب های موجود در زمینه شبکه های اجتماعی، نیاز است که تا آن جا که می توانید با ما بمانید.


در سال 2014 و 2015 تعداد زیادی از این کتاب ها معرفی شد. برخی روشنگر و آموزنده بودند، و برخی دیگر، خیلی خوب نبودند. در ادامه به بررسی10 کتاب سال، که به طور مداوم در بالاترین جایگاه رتبه بندی از دید خوانندگان و متخصصان استراتژی رسانه های اجتماعی قرار دارند، می پردازیم.


1. بهترین برای تازه کارها: چگونه در رسانه های اجتماعی خورد نشویم
عنوان این کتاب بدون تعصب و اغراض همه چیز را می گوید. نویسنده این کتاب Malcom McCutcheon، هم راستا با آخرین پذیرندگان شبکه های اجتماعی، یک رویکرد گام به گام برای راه اندازی صفحات در هشت وب سایت مربوط به رسانه های اجتماعی، دارد، در حالی که از مواجهه با شکست که حاصل انجام اشتباه در آن است، دوری می کند.


2. بهترین برای توضیح ایده پیچیده محتوای ویروسی: مسری: چرا چیزها به دست می آیند
در این کتاب، استاد بازاریابی وارتون، Jonah Berger، توضیح می دهد که چگونه و چرا ایده ها بر روی اینترنت منتشر می شوند. این کتاب برای افراد فعال مشتاق در زمینه های تجاری، سیاستمداران، و یا هر کسی با یک پیام مهم، بسیار مفید است.


3. بهترین برای آموزش چگونگی تبدیل دوستان به مشتریان: پیش دستی رسانه های اجتماعی: کسب سود در عصر بازاریابی دوستانه (Friendship Marketing)
شما یک شبکه اجتماعی بزرگ از دوستان خود دارید. کارت های خود را درست بازی کنید، و آن ها را به مشتریان و طرفداران خدمات خود را تبدیل نمائید. نویسنده این کتاب Evan Bailyn، بنیانگذار First Page Sage، کارآفرین اینترنتی و کارشناس بهینه سازی موتورهای جستجوگر و رسانه های اجتماعی، به شما نشان می دهد چگونه این کار را انجام دهید.


4. بهترین برای ایجاد یک گروه از طرفداران باثبات: مثل یک ستاره راک فکر کنید: چگونگی ایجاد رسانه های اجتماعی و استراتژی های بازاریابی برای تبدیل مشتریان به طرفداران
استراتژیست رسانه های اجتماعی، Mack Collier، نشان می دهد خوانندگان چگونه می توانند از استراتژی های ستاره راک برای ایجاد گروهی از طرفداران وفادار و با نفوذ، استفاده نمایند.


5. بهترین برای بازاریابی مشتری محور: Youtility: چرا بازاریابی هوشمند در مورد کمک به عدم اعتیاد به مواد مخدر است
در این کتاب، نویسنده Jay Baer، توضیح می دهد که چرا لاف زدن در مورد خدمات فوق العاده شما، می تواند مفید و آموزنده باشد. کلمه Youtility ترکیبی از مشتری محوری (customer-centrism) و سودمندی (usefulness) می باشد. بر طبق گفته نویسنده، "به جای بازاریابی است که مورد نیاز شرکت هاست، Youtility، بازاریابی است که توسط مشتریان درخواست می شود. Youtility انبوهی از اطلاعات مفید را به صورت رایگان به شما ارائه می دهد، که سبب ایجاد اعتماد بلند مدت و ایجاد یک حس خویشاوندی بین شرکت شما و مشتریان تان خواهد شد".


6. بهترین برای یادگیری نحوه ایجاد یک پروفایل LinkedIn: چگونگی نگارش یک پروفایل LinkedIn مخرب ... و 18 اشتباه رایج برای اجتناب
همه در بازار کار می توانند مطمئن باشند که کارفرمایان بالقوه مشخصات پروفایل LinkedIn شان را مشاهده خواهند کرد. نویسنده کتابBrenda Bernstein ، به شما نشان می دهد که چگونه آن را شروع کنید.


7. بهترین برای فعالیت غیر تجاری و حمایت: تغییر اجتماعی در هر زمان در همه جا: چگونگی پیاده سازی استراتژی های آنلاین چند مجرایی به منظور شروع حمایت، جمع آوری پول، و تعامل با جامعه شما
رسانه های اجتماعی جعبه صابون هزاره است. این که آیا شما می خواهید سطح آگاهی خود را بالا ببرید، یا به جمع آوری امضا و یا جمع آوری پول برای یک علت خاص بپردازید، این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه قدرت و توان فن آوری های اجتماعی را به منظور ایجاد تغییرات اساسی، مهار نمائید. این کتاب برای متعصبان همه نوع اعتقاداتی مناسب است.


8. بهترین کتاب به روز شده در بهینه سازی موتورهای جستجوگر (Search Engine Optimization): SEO برای وبلاگ نویسان - آموزش چگونگی قرار دادن پست های وبلاگ شما در رتبه های بالای نتایج جستجو در گوگل
قوانین و مقررات بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی دارای تغییرات پی در پی می باشد. اگر شما هنوز هم از چاشنی کلمه کلیدی برای بهینه سازی موتورهای جستجوگر استفاده می کنید، معمولا به عنوان SEO، شما دارید خودتان به دردسر بزرگی با گوگل و دیگران می اندازید. این کتاب شما را در Google Panda، Google Penguin، User Experience Algorithm و Exact Match Domains، به روز نگاه می دارد، و به این ترتیب از اقدام به خودکشی رسانه های اجتماعی با استفاده از کلمه کلیدی از رده خارج شما جلوگیری خواهد شد.


9. بهترین کتاب برای یادگیری درباره لینک دهی، Backlinking و ایجاد یک وب سایت معتبر: راهنمای نهایی برای ایجاد لینک: چگونگی ایجاد Backlink، اقتدار و اعتبار برای وب سایت شما و افزایش ترافیک کلیک و رتبه بندی جستجو
اول از همه، نویسنده این کتابEric Ward ، کارشناس رسانه های اجتماعی و مسئول تبدیل آمازون به بزرگترین خرده فروش جهان، می باشد. در این کتاب، او فرایند لینک دهی را به صورت رمز در آورده است، که یکی از عوامل کلیدی در موتورهای جستجو در زمان که در رتبه بندی نتایج، در نظر گرفته می شود. لینک سازی یک هنر است، و Ward اسرار خود را با شما سهیم می شود.


10. بهترین کتاب کامل در زمینه بازاریابی رسانه های اجتماعی: ذن (Zen) بازاریابی رسانه های اجتماعی: راه ساده تر برای ایجاد اعتبار، ایجاد Buzz، و افزایش درآمد
چاپ اول این کتاب به یکی از پرفروش ترین کتاب ها در سطح جهان تبدیل شد. چاپ جدید آن در سال 2013 که شامل موضوعاتی درباره گوگل پلاس می باشد، این کتاب توضیحات روشنی در مورد تفاوت بین بازاریابی سنتی و بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی، ارائه می دهد. و رویکرد "ذن" را به منظور ایجاد و تحول در استراتژی های رسانه های اجتماعی کارآمد، ارائه می دهد.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

گروه ترجمه شارا




 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 4 نظر (فعال: 4 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
حسینی
| 1394/9/23 - 16:27 |     1     1     |
سلام چگونه می توانیم این ده تا کتاب رو تهیه کنیم یعنی لطفا جایی رو معرفی کنید تا بتوانیم این ده تا کتاب رو خریداری کنیم ؟ ممنونم

علیرضا رفیعی
| 1396/5/14 - 10:07 |     1     1     |
سلام. بنده هم میخواستم یکجا کلیه کتب را تهیه کنم. ایا ممکنه؟
ضمنا خوشحال میشم به وب سایت بنده نیز سر بزنید. تخصص ما در زمینه افزایش فالوور اینستاگرامه.
وب سایت ما هست:
https://www.asayeshteam.ir/

شرکت تبلیغاتی آسایش
| 1396/5/14 - 12:54 |     1     1     |
a href= https://www.asayeshteam.ir/ https://www.asayeshteam.ir/ /a

معصومه کاکاوند
| 1398/9/21 - 19:00 |     0     0     |
بنظر من جای کتاب «نورودیزاین» تو این مجموعه خالیه بنده بهترین و مفیدترین کتابی که در زمینه بازاریابی خوندم همین نورودیزاین بود تلفیقی از علم اعصاب و طراحی در بازاریابی


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد