درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 06:13   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19061صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 21 مهر 1394 - 09:00
نشر و خبررسانی از طریق تلویزیون ماهواره‌ای خصوصی
بنابر بررسی انجام شده روی 3300 شرکت از 106 کشور مختلف، اگر مشارکت و جذب کارکنان، را یک چالش و مشکل در نظر بگیرید، مشکلی که در صدر فهرست رویه‌های سرمایه انسانی بین المللی سال 2010 موسسه دلویت (Deloitte) قید شده است، شکی پیرامون اهمیت اجرای صحیح ارتباطات داخلی شرکت باقی نمی‌ماند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بنابر بررسی انجام شده روی 3300 شرکت از 106 کشور مختلف، اگر مشارکت و جذب کارکنان، را یک چالش و مشکل در نظر بگیرید، مشکلی که در صدر فهرست رویه‌های سرمایه انسانی بین المللی سال 2010 موسسه دلویت (Deloitte) قید شده است، شکی پیرامون اهمیت اجرای صحیح ارتباطات داخلی شرکت باقی نمی‌ماند.

تحقیقات نشان می‌دهد که در اغلب شرکت‌ها، میزان مشارکت و جذب پایین است. طبق گزارش موسسه نظرسنجی گالاپ (Gallup)، تنها 13 درصد از نیروی کار در سطح جهان «مشارکت بالایی دارند و جذب طرح‌های شرکت می‌شوند»، و بیشتر از نیمی از نیروی کار، خدمات و محصولات کارفرمایان خود را به دوستان و آشنایان شان پیشنهاد نمی‌کنند.

به شکلی خاص این مسئله برای شرکت‌های متوسط به بالا و شرکت‌های چندملیتی صدق می‌کند، شرکت‌هایی که مجبور هستند به صورت همزمان یک پیام را به پرسنل خود در چندین اداره مخابره و ابلاغ نمایند، یا این که پیام‌های متفاوتی را به مخاطبان داخلی متعدد در زمان‌های مختلف ارسال نمایند. آنچه ذکر شد نوعی از ارتباط موثر و مفید نیست، درست همانند آنچه که در زمینه آموزش پیرامون محصولات شرکت انجام می‌شود، کاری که با دشواری‌های خاص خود همراه می‌باشد.

خبر خوب این است که ارتباطات داخلی موثر فقط به شبکه داخلی تک بعدی، کارگاه‌های آموزشی سنتی، خبرنامه‌های الکتریکی همراه با کار فشرده، تابلوهای اعلانات تکراری، ویدئو کنفرانس و صندوق‌های دریافت پیام پر محدود نمی‌شود. امروزه سکوهای پویایی وجود دارند که نه تنها ارسال و القای پیام به شکلی موثر و مهیج را میسر می‌سازند بلکه به صورت همزمان سبب جذب و مشارکت پرسنل شما نیز می‌شوند. و نکته‌‌‌ی مهم این است که در مقایسه با فناوری‌های خالی از اثربخشی پیشین، از نظر هزینه‌ای، بسیار مقرون به صرفه هستند.

این سناریو را در نظر بگیرید: محصول جدید اما پیچیده‌ای را دارید که قصد رونمایی از آن را دارید، بنابراین به راه حلی مشارکتی و جدید نیاز دارید تا این اطلاعات را در سطح شرکت و سی شعبه آن در آفریقای جنوبی و سه شرکت بین المللی منتشر و ابلاغ نمایید.

برای این کار، ارسال ایمیل گزینه‌ای مناسب نیست، چرا که با ارسال اطلاعات از طریق ایمیل، مطالب حساس و مهم نادیده باقی می‌مانند (و تضمینی وجود ندارد که پرسنل بسیار پرکار شما این ایمیل را بخوانند) و معرفی حضوری محصول هم اصلاً راهکار خوبی نمی‌باشد، چرا که کمیته‌ی اجرایی شما نمی‌تواند سه هفته را در خارج از شرکت به ملاقات با پرسنل سایر شعب بگذراند (افزون بر این، شما بودجه کافی برای مهیا کردن محل اقامت، سفر و غذای این گروه را هم در اختیار ندارید). برگزاری ویدئو کنفرانس یک گزینه عالی است، اما از تجهیزات لازم که تهیه آنها هم پرهزینه می‌باشد برخوردار نیستید. همچنین از پرسنل خود توقع دارید تا بتوانند با تیم مدیریت شرکت تعامل داشته باشند، سئوالات مرتبط بپرسند و احساس کنند که گویا بخشی از این توسعه و پیشرفت جالب هستند.

با استفاده از دستگاه های تلویزیون موجود در شعب خود، و با اضافه کردن مبدل دیاس‌تی‌وی و کارت هوشمند ویژه خود، دسترسی سراسری به تمامی شرکت‌ها و شعب فراهم می‌آید و این دسترسی الزاماً از طرف شما نمایش و تماشای تلویزیون، انتخاب بینندگان و دسترسی به خدمات نشر خصوصی را فراهم می‌آورد، امری که به خودی خود برای هر یک از مشکلات یک راهکار را به ارمغان می‌آورد.

فرمت و قالب انتشار خصوصی مطالب را می‌توان با نیازهای محتوایی پرسنل تنظیم و متطابقت داد: این روش می‌تواند ژورنال شوی زنده، گفتگوی تلویزیونی، میزگرد یا حتی مستند باشد که همه به صورت خصوصی و ایمن از طریق ارسال ماهواره‌ای به ادارات و شعب فراهم می‌آید و جهت تضمین مشارکت تمامی پرسنل مهم، آنها می‌توانند به صورت مستقیم از طریق پیامک، فکس، ایمیل، رسانه اجتماعی و تماس‌های تلفنی زنده با افرادی که به ارائه مطالب تلویزیونی می‌پردازند، ارتباط برقرار نمایند.

از طریق مذکور محصول معرفی می‌شود، و عواید اقتصادی آن به تمامی پرسنل و نه فقط به عده‌ای منتخب گسترش و تعمیم می‌یابد؛ تیم‌های فروش می‌توانند بر مبنای روزانه جذب و ترغیب شوند، و کارشناسان مطالب موضوعی نیز می‌توانند با این کار و با توجه به وجود یک سکوی زنده و بلادرنگ، هزاران نفر را در یک جلسه نشر زنده آموزش دهند. استفاده مداوم از نشر تلویزیونی همچنین وجود شفافیت را تضمین می‌نماید، همچنین با این کار صدای مدیریت شما قابل اعتماد و بااعتبار باقی خواهد ماند.

با برخورداری از بیش از 20 سال تجربه فعالیت در زمینه شرکت‌های خصوصی در آفریقای جنوبی، از طریق راهکارهای رسانه‌ای ویژه ارتباطات داخلی، ما به عنوان عامل قابل دسترس در تمامی کشور دریافته‌ایم که در صورت ارسال صحیح اطلاعات، در سطحی گسترده می‌توان بر روحیه و طرز فکر پرسنل تاثیرگذار واقع شد. این کار اغلب از طریق حصول بهبود در زمینه ابقای پرسنل و اعمال تغییرات کمتر در نفرات، افزایش بهره‌وری در محل کار و حتی بالا رفتن قیمت سهام، پیامدهای مثبت متعددی را در پی دارد.

اهمیت ارتباطات داخلی شفاف، روشن و دقیق را نمی‌توان نادیده گرفت.

برای شرکت‌های بزرگ، نشر خصوصی یک راه حل ارتباطی آسان، و همچنین موثرترین، کم هزینه‌ترین راهکار، یک روش ارتباطی قابل اعتماد و بادوام برای ارتباطات داخلی استراتژیک موجود کنونی در آفریقای جنوبی می‌باشد.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد