درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 - 03:44   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اخبار ممنوعه
  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی
  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید
  متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات: صدای برابری برای افراد دارای معلولیت
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19058صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 20 مهر 1394 - 23:47
فرماندار قرچک: روابط عمومی ها نقش سازنده ای در توسعه مناطق دارند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فرماندار قرچک گفت: روابط عمومی ها با اطلاع رسانی صحیح و به موقع از خدمات ارائه شده و بیان کاستی های موجود ، نقش سازنده ای در توسعه مناطق مختلف کشور دارند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فرماندار قرچک گفت: روابط عمومی ها با اطلاع رسانی صحیح و به موقع از خدمات ارائه شده و بیان کاستی های موجود ، نقش سازنده ای در توسعه مناطق مختلف کشور دارند.
 

به گزارش شارا، مسعود مرسل پور روز دوشنبه در نخستین مجمع روابط عمومی های شهرستان قرچک در دولت تدبیر و امید گفت: روابط عمومی زبان گویای مشکلات مردم برای دولت و نیز انعکاس دهنده فعالیت خدمتگزاران نظام به مردم ، نقش مهم و اساسی در خدمت رسانی به مردم که توسعه کشور را در پی دارد ایفا می کنند.


وی افزود: ادارات و نهادهای مختلف اجرایی ، خدمات شایسته ای را به مردم ارائه می دهند که اگر این خدمات به سمع و نظر مردم نرسد، ممکن است که در افراد جامعه ناامیدی و یا بدبینی به وجود آید که یقینا روابط عمومی می تواند با اطلاع رسانی صحیح، جامعه را شاداب و پویا کند.


فرماندار قرچک تصریح کرد: اگر حوزه روابط عمومی در ادارات، فعالیت خود را با قدرت انجام داده و نقش خود را در ایجاد ارتباط موثر میان مردم و مسئولان به درستی ایفا کنند، معضلات و مشکلاتی که در جامعه وجود داشته و ممکن است فرد مسئول از آن بی اطلاع باشد به خوبی بازگو شده و با کمک خود مردم این مشکلات برطرف می شود.


وی گفت: دولت تدبیر و امید در طول دوران فعالیت خود خدمات شایسته ای را در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی به مردم ارائه کرده است که شایسته است مسئولان روابط عمومی با هنرمندی و تعهد این خدمات را به مردم اطلاع رسانی کنند تا روح امید به آینده در جامعه دمیده شود.


مدیر روابط عمومی فرمانداری ورامین نیز در این جلسه گفت: مقام معظم رهبری سال جاری را با عنوان دولت و ملت ، همدلی و همزبانی نامگذاری فرموده اند و یقینا مسئولان روابط عمومی می توانند وفاق و همدلی بیشتری میان مردم و مسئولان ایجاد کنند.


حسین ابویسانی گفت: شورای روابط عمومی های شهرستان به منظور فراهم آوردن زمینه مناسب برای تبادل اطلاعات و آگاهی ها، ارتقای کمی و کیفی واحدهای روابط عمومی و ایجاد هماهنگی جامع و گسترده میان روابط عمومی های ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان تشکیل می شود.


وی اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ، شورای روابط عمومی می تواند در برگزاری انتخاباتی با شکوه نقش آفرین بوده و با اطلاع رسانی صحیح و دقیق، مردم را به حضور در این عرصه مهم سیاسی ترغیب کند.


در پایان این جلسه مهدی پازوکی مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قرچک، اکبر بهمن زاده مدیر روابط عمومی اداره برق، سعید حسن زاده مسئول روابط عمومی جهاد کشاورزی، سعید عاشورنژاد مسئول روابط عمومی بخشداری مرکزی و سمیه سلگی مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان به عنوان اعضای هیئت رئیسه شورای روابط عمومی قرچک انتخاب شدند.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  اخبار ممنوعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد