درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 11:32   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  50 مدیر ارشد بازاریابی برتر کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19021صفحه نخست » شنبه، 18 مهر 1394 - 17:20
فراخوان چهاردهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه منتشر شد
فراخوان چهاردهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه از سوی ستاد برگزاری بیست و سومین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فراخوان چهاردهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه از سوی ستاد برگزاری بیست و سومین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران منتشر شد.

 

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی مؤسسه خانه کتاب، شمارگان کتاب و زمانی که صرف مطالعه می‌شود از جمله شاخص‌های توسعه انسانی، فرهنگی و اجتماعی هر جامعه محسوب می­‌شود. بدیهی است در این میان، رسانه‌ها با ایفای نقش‌­های اطلاع‌رسانی، تحلیلی و تبیینی خود در حوزه­‌های مربوط به «کتاب و نشر» می‌توانند گامی مؤثر برای ارتقای کمیت و کیفیت این شاخص­‌ها بردارند. به بیان دیگر انتظار می‌رود رسانه‌ها با انتشار  خبر، گفت‌وگو، گزارش، یادداشت و نقد در زمینه‌­های مرتبط با کتاب و نشر، از یک سو سبب جلب علاقه و توجه بیشتر مخاطبان خود به مطالعه شوند و از سوی دیگر با فراهم آوردن بستری برای طرح نقاط قوت و ضعف صنعت نشر کشور زمینه‌ساز رونق این صنعت گردند.

ستاد برگزاری بیست و سومین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران «چهاردهمین جشنواره کتاب و رسانه» را با هدف توجه بیشتر به کارکردهای رسانه در حوزه کتاب برگزار خواهد کرد و در این جشنواره با بهره‌گیری از دانش و تجربه فعالان خبره دو حوزه رسانه و کتاب، آثار رسانه‌ای انتشار یافته در حوزه کتاب و نشر بررسی خواهد شد.
 
هدف­ جشنواره
ارزیابی عملکرد رسانه‌ها در حوزه کتاب و نشر
معرفی آثار برتر رسانه‌ای در حوزه کتاب و نشر
ترویج و کمک به رشد کیفی و کمی آثار رسانه‌ای در حوزه کتاب و نشر
جلب توجه بیشتر اهالی کتاب و نشر به ضرورت برقراری رابطه با رسانه‌ها
ایجاد فضای نقد درون رسانه‌ای در زمینه کتاب و نشر

بخش‌های جشنواره
الف) بخش رسانه‌های نوشتاری (روزنامه‌ها، نشریات، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری)
ب) بخش رسانه‌های دیداری و شنیداری (تلویزیون و رادیو)

رشته‌های جشنواره
الف) بخش رسانه­‌های نوشتاری
1. خبر
2. گزارش
3. مقاله (یادداشت، سرمقاله، تفسیر و تحلیل، نقد)
4. گفت‌وگو
ب) بخش رسانه‌های دیداری و شنیداری
1. گزارش (با حداکثر زمان 4 دقیقه)
2. گفت‌وگو (با حداکثر زمان 60 دقیقه)
3. برنامه‌های ترکیبی (با حداکثر زمان 90 دقیقه)

شرایط شرکت در جشنواره
 1. آثاری که در فاصله اول مهر 1393 تا پایان شهریور 1394 در رسانه ها منتشر شده‌اند می‌توانند به دبیرخانه جشنواره ارسال شوند.
2.آثار ارسالی باید در یکی از رسانه‌های دارای مجوز در تهران یا شهرستان‌ها منتشر شده باشد.
3.هر فرد می‌تواند حداکثر در دو رشته شرکت کند.
4. هر فرد می‌تواند در هر رشته حداکثر سه اثر خود را ارسال کند.
5. در بخش رسانه‌­های دیداری و شنیداری، ارائه گواهی پخش اثر با قید تاریخ پخش که به امضای مدیر خبر یا مدیر پخش شبکه رسیده باشد، الزامی است.

تقویم برگزاری جشنواره
مهلت ارسال آثار: متقاضیان شرکت در جشنواره تا پایان وقت اداری 30 مهر 1394 فرصت دارند، در بخش رسانه­‌های نوشتاری، هر اثر خود را در قالب سه نسخه pdf یا سه نسخه اسکن شده و در بخش رسانه‌های دیداری و شنیداری، هر اثر خود را بر روی سه لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
 
زمان برگزاری جشنواره: مراسم پایانی جشنواره و معرفی برگزیدگان همزمان با بیست و سومین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در آبان 1394 برگزار می‌شود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد