درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 00:02   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19007صفحه نخست » جمعه، 17 مهر 1394 - 01:31
شیرین کاری جدید روپرت مرداک، غول رسانه‌ای
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روپرت مرداک، غول رسانه‌ای به دنبال موجی از واکنش‌های منفی در شبکه‌های اجتماعی از توییتی که در آن به طور ضمنی گفته بود، باراک اوباما، «واقعا یک رئیس‌جمهوری سیاه‌پوست» نیست، عذرخواهی کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روپرت مرداک، غول رسانه‌ای به دنبال موجی از واکنش‌های منفی در شبکه‌های اجتماعی از توییتی که در آن به طور ضمنی گفته بود، باراک اوباما، «واقعا یک رئیس‌جمهوری سیاه‌پوست» نیست، عذرخواهی کرد.
 
 به گزارش شارا به نقل از خبرآنلاین، مرداک در این توییت که در آن از بن کارسن، یکی از نامزدهای جمهورخواهان برای انتخابات سال ۲۰۱۶ ستایش کرده بود، نوشته بود: «بن و کندی (همسر او) کارسن عالی هستند. وقتش نیست یک رئیس‌جمهوری واقعی سیاه‌پوست بر سر کار آید که بتواند به شکاف نژادی برسد؟»
 
 برخی از کاربران توییتر پس از این توییت، مرداک را به نژادپرستی متهم کردند و گفتند که او چطور می‌تواند در مورد سیاه‌پوست بودن یا نبودن کسی، قضاوت کند؟
 
 مرداک گفته است که منظورش از این توییت، اهانت نبوده و او، آقای اوباما و آقای کارسن را افرادی جذاب توصیف کرده است.
 
 بن کارسن، یکی از نامزدهای جمهوریخواهان، ماه پیش، پس از آن که گفت یک مسلمان نباید رئیس‌جمهوری آمریکا شود، مورد انتقادهای فراوانی قرار گرفت. او گفته بود که اسلام با قانون اساسی آمریکا تطابق ندارد.
 
 مرداک در توییتر خود همچنین مطلبی از مجله نیویورک را برای خواندن پیشنهاد داده بود که در آن به «ناامیدی جامعه اقلیت» از باراک اوباما اشاره شده بود.
 
 روپرت مرداک ۸۴ ساله مالک شرکت رسانه‌ای نیوز کورپوریشن است. این شرکت صاحب شبکه خبری فاکس، روزنامه‌های نیویورک پست و وال استریت ژورنال در آمریکا، شبکه خبری اسکای و روزنامه‌های سان و تایمز در بریتانیا است. او یکی از بانفوذترین افراد در جهان به شمار می‌رود.
 
 مرداک پیشتر نیز از بن کارسن ۶۳ ساله که یک جراح مغز و اعصاب بازنشسته است، ستایش کرده بود. کارسن یکی از ۱۵ جمهوریخواهی است که برای کسب نامزدی این حزب برای انتخابات سال آینده ریاست‌جمهوری تلاش می‌کند.
 
 مرداک چند روز پیش توییت کرده بود: «همه کارشناسان بن کارسن را دست‌کم می‌گیرند اما مردم، افتادگی او را ستایش می‌کنند و به پیام‌های چندوجهی او گوش می‌دهند.»
 
 باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا در دوران ریاست‌جمهوری خود رویه‌ای محتاطانه در قبال مسایل نژادی در پیش گرفته است.
 مجله نیویورک این هفته در مطلبی نظر چند نفر از جامعه آفریقایی-آمریکایی را در مورد او پرسید و آن‌ها گفتند که آقای اوباما باید برای حل مسائل و مشکلات مربوط به نژاد در آمریکا کار بیشتری می‌کرد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد