درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 13:10   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
  انواع مختلف شهرت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1900صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیدوشنبه، 25 بهمن 1400 - 13:16
پنج نکته برای محافظت از شهرت یک موسسه
مجید حیدری - اگر شما اذعان به بحران کنید و علل آن را توضیح دهید بلافاصله با واکنش خوب رسانه ها و شبکه های مختلف اجتماعی و همچنین مشتریان مواجه خواهید شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| وقتی شهرت یک موسسه در معرض خطر قرار می گیرد باید خیلی سریع و فوری اما حساب شده در برابر آن واکنش نشان داد. البته در چنین مواقعی اگر آمادگی قبلی وجود داشته باشد قطعا عکس العمل به چنین بحران های بزرگ منطقی تر و موثرتر خواهد بود.


1. اذعان به بحران
بدترین حالت در مواقع بروز بحران، کتمان کردن حقایق و تکذیب بحران است. اگر شما اذعان به بحران کنید و علل و دلایل آن را توضیح دهید بلافاصله با عکس العمل و واکنش خوب رسانه ها و شبکه های مختلف اجتماعی و همچنین مشتریان مواجه خواهید شد و این امر می تواند از طوفان گسترش و پخش شایعات و واکنش های منفی بعدی جلوگیری نماید.


2. گوش دادن
زمانی که مشتریان به شدت از کیفیت بد محصول و خدمات شما شکایت دارند نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد. به نظرات و صدای مشتریان خود گوش دهید و به خواسته های آن ها احترام بگذارید.


3. بهبود ارتباطات تجاری با مشتری
تعبیه و اختصاص خطوط و کانال هایی برای ارتباط با مشتریان با موسسه شما کار چندان سختی نیست. در مواقع بحران، مشتریان علاقمند هستند با شما در تماس باشند. بهتر است از روابط عمومی استفاده کنید و با راه اندازی یک خط و یا با استفاده از شبکه ها و رسانه های اجتماعی یک مرکز تماس آسان با مشتریان ایجاد کنید.


4. آموزش و راه اندازی سیستم های هشدار
موسسه شما باید نرم افزارهای مختلف رسانه ای را برای رصد اخبار رسانه ها و سایت ها به خدمت بگیرید. دریافت آن چه مردم درباره نام تجاری شما می گویند و پاسخ مناسب به آن ها می تواند اعتبار و شهرت موسسه شما را افزایش دهد.


5. عذرخواهی و جبران
به یک معذرت خواهی خشک و خالی اکتفا نکنید. عذرخواهی و جبران خسارت و ضایعات وارد شده می تواند بر اعتبار و شهرت موسسه شما بیفزاید.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد