درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 21 فروردین 1400 - 19:07   

نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی

  نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


ادامه ادامه مطلب دو

یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی

  یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی

  آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی
  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو
  عزای ملی چیست؟
  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو
  دستاورد دیگری در سال جهش تولید؛ پشتیبانی فولاد مبارکه در تامین مواد اولیه صنعت فولاد/ تثبیت جایگاه بزرگترین آهک ساز خاورمیانه توسط فولاد سنگ
  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند
  مسابقه بزرگ زیست محیطی تهران رسانه
  ویژه نامه استانی روزنامه ایران با محوریت شهر سرخ رود منتشر شد
  آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی
  هنر شنیدن دیگران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1900صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیچهارشنبه، 28 خرداد 1399 - 10:16
پنج نکته برای محافظت از شهرت یک موسسه
مجید حیدری - اگر شما اذعان به بحران کنید و علل آن را توضیح دهید بلافاصله با واکنش خوب رسانه ها و شبکه های مختلف اجتماعی و همچنین مشتریان مواجه خواهید شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| وقتی شهرت یک موسسه در معرض خطر قرار می گیرد باید خیلی سریع و فوری اما حساب شده در برابر آن واکنش نشان داد. البته در چنین مواقعی اگر آمادگی قبلی وجود داشته باشد قطعا عکس العمل به چنین بحران های بزرگ منطقی تر و موثرتر خواهد بود.


1. اذعان به بحران
بدترین حالت در مواقع بروز بحران، کتمان کردن حقایق و تکذیب بحران است. اگر شما اذعان به بحران کنید و علل و دلایل آن را توضیح دهید بلافاصله با عکس العمل و واکنش خوب رسانه ها و شبکه های مختلف اجتماعی و همچنین مشتریان مواجه خواهید شد و این امر می تواند از طوفان گسترش و پخش شایعات و واکنش های منفی بعدی جلوگیری نماید.


2. گوش دادن
زمانی که مشتریان به شدت از کیفیت بد محصول و خدمات شما شکایت دارند نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد. به نظرات و صدای مشتریان خود گوش دهید و به خواسته های آن ها احترام بگذارید.


3. بهبود ارتباطات تجاری با مشتری
تعبیه و اختصاص خطوط و کانال هایی برای ارتباط با مشتریان با موسسه شما کار چندان سختی نیست. در مواقع بحران، مشتریان علاقمند هستند با شما در تماس باشند. بهتر است از روابط عمومی استفاده کنید و با راه اندازی یک خط و یا با استفاده از شبکه ها و رسانه های اجتماعی یک مرکز تماس آسان با مشتریان ایجاد کنید.


4. آموزش و راه اندازی سیستم های هشدار
موسسه شما باید نرم افزارهای مختلف رسانه ای را برای رصد اخبار رسانه ها و سایت ها به خدمت بگیرید. دریافت آن چه مردم درباره نام تجاری شما می گویند و پاسخ مناسب به آن ها می تواند اعتبار و شهرت موسسه شما را افزایش دهد.


5. عذرخواهی و جبران
به یک معذرت خواهی خشک و خالی اکتفا نکنید. عذرخواهی و جبران خسارت و ضایعات وارد شده می تواند بر اعتبار و شهرت موسسه شما بیفزاید.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


  7 اصل برای حفظ انسجام جلسات


  مزیت‌های سخنرانی‌ها


  هنر شنیدن دیگران


  هوا همیشه تاریک و سرد است برای درماندگان


  یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی


  رشد تبلیغات آنلاین در دوران کرونا


  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو


  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند


  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی