درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 04:27   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18987صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیچهارشنبه، 15 مهر 1394 - 10:44
اصول مهم تبلیغی از دید قرائتی
حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی عصر سه شنبه در پردیس آموزش های تخصصی روحانیون مستقر در مجتمع فرهنگی تبلیغی نور، با بیان این که تبلیغ یک فن و مهارت است، اظهار کرد: اگر مبلغ از سوز کافی برای تبلیغ برخوردار بود، حرف او اثر دارد وگرنه تاثیر ندارد؛ پیامبر اسلام (ص) می سوخت و برای مردم تبلیغ می کرد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی قم، حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی عصر سه شنبه در پردیس آموزش های تخصصی روحانیون مستقر در مجتمع فرهنگی تبلیغی نور، با بیان این که تبلیغ یک فن و مهارت است، اظهار کرد: اگر مبلغ از سوز کافی برای تبلیغ برخوردار بود، حرف او اثر دارد وگرنه تاثیر ندارد؛ پیامبر اسلام (ص) می سوخت و برای مردم تبلیغ می کرد.

وی با تشریح اصول مهم تبلیغی، خطاب به روحانیان مستقر خاطرنشان کرد: تا واجب هست سراغ مستحبات نروید.

رییس ستاد اقامه نماز خطاب به مبلغان دینی اظهار کرد: محور فعالیت های تبلیغی شما قرآن باشد، روی منبر شعر نگویید مگر اینکه خیلی کم باشد، حدیث معتبر نقل کنید و به هیچ وجه خواب نقل نکنید.

قرائتی با بیان اینکه کارهای روی زمین مانده زیادی وجود دارد که مبلغان دینی باید به آنها بپردازند، تاکید کرد: 22 واجب فراموش شدنی وجود دارد که اینها را در نامه ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردم.

وی یکی از کارهای به زمین مانده را زکات بیان کرد و گفت: هیچ کسی راجع به زکات کاری نکرده، حتی فیلمی ساخته نشده است، انگار زکات جزء دین نیست.

قرائتی بر لزوم پرهیز از تبعیض در نوع برخوردها تاکید کرد و افزود: اگر رییس جمهوری و آیت الله العظمی وارد مسجد شد و شما بچه چند ساله را بلند کردید که آیت الله العظمی یا رییس جمهوری جای او نماز بخواند، نماز شما غلط است.

رییس ستاد اقامه نماز تاکید کرد: گاهی با یک برخورد مناسب می شود به اندازه یک عمر کار تبلیغی، اثربخشی داشت.

وی خاطرنشان کرد: حتما در هر مسجد حرف تازه بزنید و روان صحبت کنید، شما هجرت می کنید و هجرت نوعی عبادت است.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد