درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 11:56   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
  آینده ما در دست ماست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18979صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 15 مهر 1394 - 01:26
آلزایمر برخی از روابط عمومی‌های مازندران برای دعوت از خبرنگاران در رویدادهای مهم
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گویا فراموشی روابط عمومی‌ها و مجریان برنامه‌های مختلف در استان‌ها و شهرستان‌ها در رویدادهای مهم، همه‌گیر شده و این‌بار در انتقال پیکر قربانیان حادثه منا باز هم باید شاهد همین نقص فنی! باشیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گویا فراموشی روابط عمومی‌ها و مجریان برنامه‌های مختلف در استان‌ها و شهرستان‌ها در رویدادهای مهم، همه‌گیر شده و این‌بار در انتقال پیکر قربانیان حادثه منا باز هم باید شاهد همین نقص فنی! باشیم.

به گزارش خط امید بهشهر، با وجود اینکه فاجعه منا از اهمیت خاصی برخوردار است و پوشش اخبار مربوط به بازگشت حجاج به‌عنوان راویان و شاهدان آن فاجعه همچنین اخبار مربوط به زمان انتقال جان‌باختگان به کشور و زمان تشییع آنها نیز حساسیت دوچندانی دارد، اما گویا برخی دستگاه‌ها نسبت به انتشار این اخبار توجیه نیستند.

از صبح یک‌شنبه پیگیر زمان انتقال پیکر جان‌باختگان مازندرانی به فرودگاه دشت ناز مازندران بودیم و خانواده‌های داغدیده نیز هر لحظه در انتظار آمدن مسافران بی‌جان خود بودند و لازم بود تا اطلاع‌رسانی به‌موقع و قابل قبولی در این زمینه صورت گیرد اما همکاری خوبی از سوی مجریان انجام نشده است.

بالاخره بعدازظهر امروز پیکرهای 10 جان‌باخته مازندرانی در حادثه منا به این استان بازگشت و مورد استقبال با شکوه مردم و مسئولان مازندرانی اقرار گرفت و غایبان اصلی در این دیدار اندوه‌بار، خبرنگاران بودند.

وقتی با روابط عمومی فرودگاه مازندران تماس گرفته شد؛ وی از مشخص نبودن زمان انتقال پیکر جان‌باختگان گفت و اینکه نیم‌ساعت قبل از ورود آنها از زمان دقیق باخبر شده است و در این مدت فقط توانست به خبرنگاران صدا و سیما اطلاع دهد.

یکی از عکاسان خبری نیز به‌‌طور اتفاقی از زمان فرود این پرواز باخبر شد و خود را به فرودگاه رساند.

با توجه به اینکه از زمان وقوع حادثه منا تا امروز، رسانه‌های محلی در پیگیری وقایع مربوط به کاروان‌های مازندرانی با جدیت زیادی نسبت به انتشار اخبار تلاش کرده است؛ از مجریان برنامه انتقال و تشییع پیکر جان‌باختگان انتظار می‌رفت که هماهنگی خوبی با اصحاب رسانه داشتند.

امیدواریم که مجریان برنامه‌های مهم و حساس استانی نسبت به حضور خبرنگاران در چنین برنامه‌هایی تدابیر بهتری بیندیشند و به این امر واقف باشند که بدون حضور خبرنگاران، فعالیت‌های آنها بازتاب و تاثیرگذاری خوبی در جامعه ندارد.

باز هم امیدواریم که نقص بزرگی به نام آلزایمر روابط عمومی‌ها و مجریان برنامه‌ها و رویدادهای مهم استانی و شهرستانی در همین چند روزه حل شود تا در روزهای آینده که سفر رئیس جمهور و همراهان او به استان مازندران را داریم؛ دوباره صحبت‌هایی از قبیل «به ما دیر اطلاع دادند»، «ما هم دیر متوجه شدیم»، «ما هم مثل شما نمی‌دانیم» و «شاید زمان آن تغییر کند و دست ما نیست»، نباشیم.

منبع : بلاغ

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد