درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 10:11   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه
  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی
  حمله و دفاع ظالمانه
  جادوی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18964صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 14 مهر 1394 - 12:31
چگونه می توان فرایند روابط عمومی را در دفتر نمایندگی و کارگزاری پیاده کرد
سالهاست کارشناسان علم بازاریابی بر این باورند که امروزه روابط عمومی بسیار موثر تر از تبلیغات است و شرکت ها و بنگاههای اقتصادی بجای هزینه سنگین در تبلیغات با تمرکز در روابط عمومی و هزینه کمتر در این زمینه می توانند اثر بخشی بیشتری را شاهد باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سالهاست کارشناسان علم بازاریابی بر این باورند که امروزه روابط عمومی بسیار موثر تر از تبلیغات است و شرکت ها و بنگاههای اقتصادی بجای هزینه سنگین در تبلیغات با تمرکز در روابط عمومی و هزینه کمتر در این زمینه می توانند اثر بخشی بیشتری را شاهد باشند.

یکی از مشکلات فعلی نمایندگان و کارگزاران بیمه ,حجم بسیار زیاد وظایف ایشان و غفلت ناخواسته در انجام عملیات "پیشرفت فروش " از سوی انها بطور مستمر و منظم است .همین موضوع موجب بروز مشکل در زمان مشتری یابی و ایجاد ارتباط با بیمه گذاران احتمالی خواهد شد که قصد جذب انان را دارند .در انواع تکنیک های فروش به دو روش "تماس سرد " " تماس گرم"اشاره شده است .

در تماس سرد ما با افراد و شرکت هایی اشنا هستیم که هیچ اشنایی قبلی با انها نداریم و در تماس گرم با افراد و شرکت هایی تماس می گیریم که حداقل با انها از یک کانال اشنایی قبلی داریم .تجربه و مطالعات نشان داده تبدیل تماس سرد به گرم ,مستلزم پرداخت هزینه و صرف زمان است .


مهمترین فعالیتی که میتواند تماس سرد را به گرم در فرایند بازاریابی تبدیل کند و هزینه بسیار کمتری دارد "انجام فعالیت روابط عمومی " در دفاتر نمایندگی و کارگزاری می باشد .

البته این نوع عملیات اجتماعی و اتخاد روش های ان با توجه به فرهنگ های محلی و قومی و سنن و ارزش های جوامع و فرهنگ شغلی مشاغل مختلف تفاوتهای اساسی دارد .

روابط عمومی خود یک علم است و قطعا باید در هر شهر و استان با اخذ مشاوره از متخصصین این رشته اقدام نمود که از ان بیشترین بهره برداری و نتیجه را بدست اورد .نباید با اقدام نامناسب باصرف هزینه و زمان نتیجه معکوس بدست اورد .

اکنون سوال اصلی اینست که در فرهنگ ملی و محلی کشور ما کدام یک از روشهای روابط عمومی بازدهی بیشتری برای شبکه فروش بیمه در هر ناحیه و منطقه شهری دارد ؟

 

منبع: ریسک نیوز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جادوی روابط‌عمومی


  روانشناسی رنگ‌ها و کاربرد آن در روابط‌عمومی


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  بازی‌هایی برای ارتقای سطح سواد رسانه‌ای جوانان


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد