درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 26 دی 1396 - 12:16   

در یک سال 18 خبرنگار توسط داعش در افغانستان کشته شدند

  در یک سال 18 خبرنگار توسط داعش در افغانستان کشته شدند


ادامه ادامه مطلب یک

سانچی و...

  سانچی و...


ادامه ادامه مطلب دو

گوگل به تبعیض بر علیه مردان محافظه کار سفیدپوست متهم شد

  گوگل به تبعیض بر علیه مردان محافظه کار سفیدپوست متهم شد


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران

  انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد
  انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران
  انجمن متخصصان روابط عمومی، پژوهشگر و عضو هیات علمی انتخاب می کند
  مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران: روابط عمومی سنتی منسوخ شده است
  گزارش برگزاری نخستین نشست شورای روابط عمومی های سازمان برنامه و بودجه
  سانچی و...
  سالروز درگذشت مبتکر فتوژورنالیسم (پدر عکس خبری)
  تبادل 36 هزار پیام سوئیفتی توسط بانک ملی ایران در نه ماه امسال
  تصمیم گیری دسته جمعی
  نقدی بر نحوه‌ اطلاع‌رسانی درباره نفتکش ایرانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18964صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 14 مهر 1394 - 12:31
چگونه می توان فرایند روابط عمومی را در دفتر نمایندگی و کارگزاری پیاده کرد
سالهاست کارشناسان علم بازاریابی بر این باورند که امروزه روابط عمومی بسیار موثر تر از تبلیغات است و شرکت ها و بنگاههای اقتصادی بجای هزینه سنگین در تبلیغات با تمرکز در روابط عمومی و هزینه کمتر در این زمینه می توانند اثر بخشی بیشتری را شاهد باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سالهاست کارشناسان علم بازاریابی بر این باورند که امروزه روابط عمومی بسیار موثر تر از تبلیغات است و شرکت ها و بنگاههای اقتصادی بجای هزینه سنگین در تبلیغات با تمرکز در روابط عمومی و هزینه کمتر در این زمینه می توانند اثر بخشی بیشتری را شاهد باشند.

یکی از مشکلات فعلی نمایندگان و کارگزاران بیمه ,حجم بسیار زیاد وظایف ایشان و غفلت ناخواسته در انجام عملیات "پیشرفت فروش " از سوی انها بطور مستمر و منظم است .همین موضوع موجب بروز مشکل در زمان مشتری یابی و ایجاد ارتباط با بیمه گذاران احتمالی خواهد شد که قصد جذب انان را دارند .در انواع تکنیک های فروش به دو روش "تماس سرد " " تماس گرم"اشاره شده است .

در تماس سرد ما با افراد و شرکت هایی اشنا هستیم که هیچ اشنایی قبلی با انها نداریم و در تماس گرم با افراد و شرکت هایی تماس می گیریم که حداقل با انها از یک کانال اشنایی قبلی داریم .تجربه و مطالعات نشان داده تبدیل تماس سرد به گرم ,مستلزم پرداخت هزینه و صرف زمان است .


مهمترین فعالیتی که میتواند تماس سرد را به گرم در فرایند بازاریابی تبدیل کند و هزینه بسیار کمتری دارد "انجام فعالیت روابط عمومی " در دفاتر نمایندگی و کارگزاری می باشد .

البته این نوع عملیات اجتماعی و اتخاد روش های ان با توجه به فرهنگ های محلی و قومی و سنن و ارزش های جوامع و فرهنگ شغلی مشاغل مختلف تفاوتهای اساسی دارد .

روابط عمومی خود یک علم است و قطعا باید در هر شهر و استان با اخذ مشاوره از متخصصین این رشته اقدام نمود که از ان بیشترین بهره برداری و نتیجه را بدست اورد .نباید با اقدام نامناسب باصرف هزینه و زمان نتیجه معکوس بدست اورد .

اکنون سوال اصلی اینست که در فرهنگ ملی و محلی کشور ما کدام یک از روشهای روابط عمومی بازدهی بیشتری برای شبکه فروش بیمه در هر ناحیه و منطقه شهری دارد ؟

 

منبع: ریسک نیوز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سالروز درگذشت مبتکر فتوژورنالیسم (پدر عکس خبری)


  بحران جهانی خبر


  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد


  چگونه طرح روش روابط عمومی خود را طراحی می کنید؟


  گزارش برگزاری نخستین نشست شورای روابط عمومی های سازمان برنامه و بودجه


  انجمن متخصصان روابط عمومی، پژوهشگر و عضو هیات علمی انتخاب می کند


  نقدی بر نحوه‌ اطلاع‌رسانی درباره نفتکش ایرانی


  دست برداشتن از 13 مورد برای کسب موفقیت


  حساب توییتری سردبیر اشپیگل به سود اردوغان هک شد


  سرپرست روابط عمومی استانداری لرستان منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد