درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 17:47   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1895صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 9 آبان 1391 - 21:59
روابط عمومی مشاور فکری امین برای بیمه شدگان است
  

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران گفت: روابط عمومی به عنوان بازوی اجرایی برای انعکاس فعالیت ها و عملکردهای این اداره کل به جامعه بیمه شدگان، بیماران نیازمند و مردم است.

به گزارش شارا،  مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران گفت: روابط عمومی به عنوان یک مشاور فکری امین در حوزه ارتباطات و رسانه و بازوی اجرایی برای انعکاس فعالیت ها و عملکردهای این اداره کل به جامعه بیمه شدگان، بیماران نیازمند و مردم است.

 

نشست روابط عمومی های مراکز درمانی استان تهران با هدف ارتقای توان تخصصی روابط عمومی ها روز سه شنبه برگزار شد.

ˈسیدعلی جمالیانˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بررسی جایگاه روابط عمومی ها در سطح واحدهای درمانی، نقش روابط عمومی ها در عرصه ارتباطات و انعکاس موثر و مناسب فعالیت ها و تولید اخبار حرفه ای و ارزشی بصورت صحیح در امر اطلاع رسانی از مباحث مطرح در این نشست بود.


وی اظهار کرد: تعیین اهداف کیفی راهبردی در ارتباط با خط مشی بهبود مستمر کیفیت خدمات و افزایش بهره وری از طریق مدیریت مطلوب منابع، بهره وری کاری تخصصی نیروهای کارشناسی دیگر مباحث این نشست را تشکیل داد.


جمالیان افزود: جایگاه روابط عمومی ها به عنوان آینه تمام نمای هر سازمان یا مجموعه کاری، باید در سطح واحدهای درمانی تابعه تببین شود و روسای واحدها و مراکز درمانی تابعه جایگاه مهم روابط عمومی و اطلاع رسانی را به درستی درک کنند.


وی یادآور شد: برای تعامل پایدار و ارتباطات گفتاری و نوشتاری با سیستم های درون سازمانی و برون سازمانی و همچنین آشنایی با اصول و تکنیک های روزنامه نگاری و سبک های نگارش گزارش در روابط عمومی سه دوره آموزشی تا پایان سال جاری برگزار می شود.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد