درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 دی 1397 - 16:04   

سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار

  سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار


ادامه ادامه مطلب یک

حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت

  حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد

  رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  محدودیت های روابط عمومی سنتی
  آنچه باید بدانیم!/ تعریف روابط عمومی
  گزارش مجمع جهانی اقتصاد از «ریسک‌های جهان» در سال ۲۰۱۹
  مجمع جهانی اقتصاد
  گردهمایی روابط عمومی اداره های جغتای
  مارتی، ربات کنترل از راه دوری که مواظب تمیزی فروشگاه‌هاست
  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست
  مدیر روابط‌عمومی ‌نظام‌‌ پزشکی‌ از سمت خود کناره گیری کرد
  کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی شهرستان ملایر برگزار شد
  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18915صفحه نخست » ادامه مطلب یکشنبه، 11 مهر 1394 - 16:16
آشنایی با کتاب راهنمای ارتباطی روابط عمومی های کشور
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب "دایرکتوری کارگزار روابط عمومی" (راهنمای ارتباطی روابط عمومی های کشور) در 460 صفحه در اندازه رحلی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب "دایرکتوری کارگزار روابط عمومی" (راهنمای ارتباطی روابط عمومی های کشور) در 460 صفحه در اندازه رحلی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.

به گزارش شارا، فهرست اطلاعات تماس روابط عمومی های نهادهای انقلاب اسلامی، وزارتخانه ها، سازمان های بزرگ، دانشگاه ها و تعدادی از شرکت های معظم دولتی و خصوصی در کنار مشخصات مدیران، تلفن، نمابر، پست الکترونیک، نشانی اینترنتی و نشانی پستی از جمله بخش های اصلی این کتاب است که می تواند راهنمای مفیدی باشد برای همه کسانی که در حوزه کسب و کار مشغول به فعالیت هستند.

 

بنابراین گزارش، این کتاب مشتمل بر مشخصات شش هزار واحد روابط عمومی است.


در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: دایرکتوری یکی از ابزار های مرجع برای دسترسی آسان به فهرست تماس گروهی از افراد و سازمان ها در حوزه های مختلف است. طرح "دایرکتوری کارگزار روابط عمومی" برای ارایه فهرست اطلاعات تماس روابط عمومی های نهادهای انقلاب اسلامی، وزارتخانه ها، سازمان های بزرگ، دانشگاه ها و تعدادی از شرکت های معظم دولتی و خصوصی در کنار مشخصات مدیران، تلفن، نمابر، پست الکترونیک، نشانی اینترنتی و نشانی پستی، کار بدیعی است که برای نخستین بار توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می شود.

تهیه چنین راهنمایی در حوزه وسیع روابط عمومی دارای فواید زیادی بوده که از جمله ی آن می توان به شیوه طبقه بندی و ارایه اطلاعات -که بسیار مهم هم می باشد- اشاره کرد. هدف از نگارش یک راهنما کمک به خواننده در انجام سریع یک کار است، بنابراین طبقه بندی اطلاعات در این کتاب به گونه ای است که می توانید به سرعت و راحتی اطلاعات مورد نیازتان را پیدا نمایید. همچنین طبقه بندی مناسب اطلاعات با توجه به ماهیت و نوع اطلاعات و قرار دادن آن در زیر عناوین مناسب به خواننده در استفاده و پیدا کردن اطلاعات مورد نیازش کمک بسزایی می نماید.
 

تهیه این کتاب برای علاقمندان در دفتر انتشارات کارگزار روابط عمومی و با شماره تلفن 88062963 امکان پذیر است.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد


  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


  سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی برگزار شد


  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است


  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست


  کتاب رسانه اجتماعی برای ارتباط استراتژیک


  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی


  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود


  آشنایی با فعالیت های دکتر حسن ربیعی


  سومین اجلاس مدیران و رؤسای روابط عمومی صنعت پتروشیمی برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز