درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 - 03:50   

اسدی: رسانه ها کارکرد مناسبی در زمان انتخابات ندارند

  اسدی: رسانه ها کارکرد مناسبی در زمان انتخابات ندارند


ادامه ادامه مطلب یک

۱۰ نکته‌ مهم برای بهبود ارائه خدمات به مشتریان

  ۱۰ نکته‌ مهم برای بهبود ارائه خدمات به مشتریان


ادامه ادامه مطلب دو

قرارداد تبلیغاتی عربستان برای توجیه تجاوز به یمن با بزرگترین شرکت روابط عمومی

  قرارداد تبلیغاتی عربستان برای توجیه تجاوز به یمن با بزرگترین شرکت روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مقاله چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

  فراخوان مقاله چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قابلیت پخش زنده اینستاگرام فیلتر نشده است
  دوازدهمین همایش روابط عمومی دولت الکترونیک برگزار شد
  سومین همایش و جشن بزرگ روز ملی روابط عمومی برگزار می شود
  نقش روابط عمومی در آماده سازی نسلی تغییرات اجتماعی
  وزیر ورزش: روابط عمومی الکترونیک پرچمدار حرکت سازمان ها به سوی حکمرانی خوب و شفافیت سازمانی است
  دعوت به یک‌صدو نودو نهمین نشست علمی تخصصی انجمن روابط عمومی ایران
  شرکت روابط عمومی پیرسون مارستیلار
  قرارداد تبلیغاتی عربستان برای توجیه تجاوز به یمن با بزرگترین شرکت روابط عمومی
  مرگ تدریجی نشریات چاپی
  تبلیغات اسلامی،نقش مهمی در کاهش روند آسیب های اجتماعی البرز دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18896صفحه نخست » انجمن های روابط عمومییکشنبه، 12 مهر 1394 - 11:27
معرفی انجمن مشاوران روابط عمومی بلژیک
انجمن مشاوران روابط عمومی بلژیک (BPRCA) یک انجمن حرفه ای غیر انتفاعی است که نمایندگی گروهی از مشاوران روابط عمومی را در بلژیک بر عهده دارد. هدف این انجمن ارائه استانداردهای حرفه ای در بازار، به اشتراک گذاری دانش در زمین بهترین روش ها و ارائه گسترده آن به اعضای بلژیکی آن است.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انجمن مشاوران روابط عمومی بلژیک (BPRCA) یک انجمن حرفه ای غیر انتفاعی است که نمایندگی گروهی از مشاوران روابط عمومی را در بلژیک بر عهده دارد. هدف این انجمن ارائه استانداردهای حرفه ای در بازار، به اشتراک گذاری دانش در زمین بهترین روش ها و ارائه گسترده آن به اعضای بلژیکی آن است.

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
انجمن مشاوران روابط عمومی بلژیک بستری را برای بحث پیرامون مسائل با منافع متقابل با مدیریت ارشد همه اعضا ایجاد کرده است. اعضاء این انجمن در حال حاضر شامل 25 نفر از برجسته ترین مشاوران بلژیک می شوند، که برخی از آنها به طور مستقل و برخی در شبکه آژانس های اقتصادی بین المللی مشاوره فعالیت می کنند.


انجمن مشاوران روابط عمومی بلژیک بیشترین تعداد مشاوران با تجربه در ارائه مشاوراه های ارتباطات استراتژیک را گردهم آورده است. بر اساس تحلیل دقیق، مشاوران می توانند در اجرای اقدامات مناسب در یک سری رشته های ارتباطات در طیف وسیعی از اجتماع، موسسات و بخش های اقتصادی مفید باشند.


انجمن مشاوران روابط عمومی بلژیک تنها انجمن حرفه ای بلژیک است که در حال حاضر خدمات مشاوران روابط عمومی را ارائه می دهد. اعضای آن مشاوره هایی را به سازمان های چند ملیتی و ملی، موسسه داخلی و خارج از بلژیک می دهند.


ماموریت انجمن مشاوران روابط عمومی بلژیک موقعیت یابی برای اعضایش به عنوان متخصصان ارتباطات و تضمین حرفه ای آنهاست. بعلاوه انجمن به شدت اعضای خود را بر مبنای کدهای اخلاقی (منشور اخلاقی) در بازاری که هیچ نظارت رسمی بر این موارد وجود ندارد، نظارت می کند.


انجمن مشاوران روابط عمومی بلژیک همچنین به اعضای بین المللی خودش درجه ای را از انجمن بین المللی مشاروان ارتباطات (ICCO) اعطا می کند.


• ماموریت و ارزش های انجمن مشاوران روابط عمومی بلژیک
انجمن مشاوران روابط عمومی بلژیک (BPRCA) گروهی از هسته مشاوران روابط عمومی در بلژیک را گرد هم می آورد که تجربه ای گسترده در ارائه مشاوره ارتباطات استراتژیک دارند. بر اساس تحلیل دقیقی این مشاوران به تعریف جهت های استراتژیک برای مشتریانشان کمک می کنند و طیف وسیعی از اقدامات را در رشته های ارتباطات از بخش های اجتماعی، نهادی و اقتصادی اجرا می کنند.


انجمن مشاوران روابط عمومی بلژیک بستری را برای بحث و بازنگری در موضوعات و علایق مشترک ایجاد کرده که به ارزیابی روندها در چارچوب بازار و مسائل فعلی صنعت روابط عمومی توجه می کند.


ارزش های بنیادین این انجمن در یک منشور اخلاقی که در قالب کدهای استاندارد بین المللی در حوزه صنعت روابط عمومی تعریف شده است. تمامی انجمن های صنفی وابسته به انجمن بین المللی مشاوره ارتباطی (ICCO) و آژانس های عضو این فصل را که به نام فصل استکهلم شناخته می شود، تایید و اجرا می کنند. این سند در سال 2003 جایگزین فصل رم که در سال 1986 توسط BPRCA تهیه شده بود، شد.


منشور رفتاری
انجمن تبلیغات بلژیک (UBA) و انجمن مشاوران روابط عمومی بلژیک (BPRCA) توافقنامه ای را به عنوان دستورالعمل کلی میان خودشان و مشتریان شان به عنوان بهترین شیوه در مدیریت آژانس های منتخب، در فرآیندهای رقابتی یا بدون رقابت امضا کردند. در مقایسه با رشته های دیگر در بخش ارتباطات (تبلیغات، بازاریابی، خرید رسانه ای و ...)، بودجه ای که به تکالیف روابط عمومی و امور عمومی داده می شود همیشه برای یک رقابت تمام عیار از جمله توصیه های استراتژیک نیست. یک مشتری ممکن است همیشه آژانس مورد نظرش را انتخاب کند، بدون طی فرآیند انتخاب بدون توجه به شهرت آژانس، افرادی که در آن کار می کنند، کیفیت های شان، تجربیات شان یا حتی قیمت شان. انجمن مشاوران روابط عمومی بلژیک در این موارد راهکارهای خوبی در اختیار مشتریانش قرار می دهد.


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره می توانید به سایت فقیر این انجمن مراجعه کنید:
http://www.bprca.be/
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

گروه ترجمه شارا



 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مرگ تدریجی نشریات چاپی


  اندیشه ها و کارهای یک روزنامه نگار واقعی


  زادروز پراودا


  اینستالایو، رسانه تازه انتخابات ریاست جمهوری


  ورود به حریم شخصی مخاطب درارتباط، ممنوع!


  اسدی: رسانه ها کارکرد مناسبی در زمان انتخابات ندارند


  دکتر حسینعلی افخمی: فضای انتخاباتی تاثیر زیادی بر رسانه ها دارد


  وزیر ورزش: روابط عمومی الکترونیک پرچمدار حرکت سازمان ها به سوی حکمرانی خوب و شفافیت سازمانی است


  سومین همایش و جشن بزرگ روز ملی روابط عمومی برگزار می شود


  قرارداد تبلیغاتی عربستان برای توجیه تجاوز به یمن با بزرگترین شرکت روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: ویژه‌نامه "مثبت اندیشی در روابط عمومی" منتشر می شود