درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 3 خرداد 1397 - 00:40   

فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا بازدید روزانه ایرانیان از تلگرام دو برابر شد؟

  آیا بازدید روزانه ایرانیان از تلگرام دو برابر شد؟


ادامه ادامه مطلب دو

پخش زنده توضیحات مدیرعامل فیسبوک در پارلمان اروپا

  پخش زنده توضیحات مدیرعامل فیسبوک در پارلمان اروپا


ادامه ادامه مطلب سه

گوگل به جاسوسی از کاربران اپل متهم شد

  گوگل به جاسوسی از کاربران اپل متهم شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایجاد آرامش در فضای اجتماعی و سیاسی از وظایف رسانه هاست
  چرا تغییر مدیرکل روابط عمومی سازمان محیط زیست اعلام نمی شود؟
  انتشارات کارگزار روابط عمومی
  پیاده سازی نظام جامع بهره وری در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران
  تقویم روز ارتباطات/ صدای آمریکا به زبان فارسی باردیگر خاموش شد
  نقش قابل توجه روابط عمومی ها درتصمیم گیری های مدیریتی سازمان
  برگه‌های اطلاعاتی دولت سوئد: چگونه در زمان جنگ و بحران شرایط را مدیریت کنید؟
  گوگل به جاسوسی از کاربران اپل متهم شد
  مشاور مدیر عامل در امور روابط عمومی: روابط عمومی نقشی استراتژیک در سازمان‌ ها دارد
  گردهمایی مسئولین روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی استان ها با حضور ریاست سازمان دامپزشکی کشور
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18896صفحه نخست » انجمن های روابط عمومییکشنبه، 12 مهر 1394 - 11:27
معرفی انجمن مشاوران روابط عمومی بلژیک
انجمن مشاوران روابط عمومی بلژیک (BPRCA) یک انجمن حرفه ای غیر انتفاعی است که نمایندگی گروهی از مشاوران روابط عمومی را در بلژیک بر عهده دارد. هدف این انجمن ارائه استانداردهای حرفه ای در بازار، به اشتراک گذاری دانش در زمین بهترین روش ها و ارائه گسترده آن به اعضای بلژیکی آن است.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انجمن مشاوران روابط عمومی بلژیک (BPRCA) یک انجمن حرفه ای غیر انتفاعی است که نمایندگی گروهی از مشاوران روابط عمومی را در بلژیک بر عهده دارد. هدف این انجمن ارائه استانداردهای حرفه ای در بازار، به اشتراک گذاری دانش در زمین بهترین روش ها و ارائه گسترده آن به اعضای بلژیکی آن است.

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
انجمن مشاوران روابط عمومی بلژیک بستری را برای بحث پیرامون مسائل با منافع متقابل با مدیریت ارشد همه اعضا ایجاد کرده است. اعضاء این انجمن در حال حاضر شامل 25 نفر از برجسته ترین مشاوران بلژیک می شوند، که برخی از آنها به طور مستقل و برخی در شبکه آژانس های اقتصادی بین المللی مشاوره فعالیت می کنند.


انجمن مشاوران روابط عمومی بلژیک بیشترین تعداد مشاوران با تجربه در ارائه مشاوراه های ارتباطات استراتژیک را گردهم آورده است. بر اساس تحلیل دقیق، مشاوران می توانند در اجرای اقدامات مناسب در یک سری رشته های ارتباطات در طیف وسیعی از اجتماع، موسسات و بخش های اقتصادی مفید باشند.


انجمن مشاوران روابط عمومی بلژیک تنها انجمن حرفه ای بلژیک است که در حال حاضر خدمات مشاوران روابط عمومی را ارائه می دهد. اعضای آن مشاوره هایی را به سازمان های چند ملیتی و ملی، موسسه داخلی و خارج از بلژیک می دهند.


ماموریت انجمن مشاوران روابط عمومی بلژیک موقعیت یابی برای اعضایش به عنوان متخصصان ارتباطات و تضمین حرفه ای آنهاست. بعلاوه انجمن به شدت اعضای خود را بر مبنای کدهای اخلاقی (منشور اخلاقی) در بازاری که هیچ نظارت رسمی بر این موارد وجود ندارد، نظارت می کند.


انجمن مشاوران روابط عمومی بلژیک همچنین به اعضای بین المللی خودش درجه ای را از انجمن بین المللی مشاروان ارتباطات (ICCO) اعطا می کند.


• ماموریت و ارزش های انجمن مشاوران روابط عمومی بلژیک
انجمن مشاوران روابط عمومی بلژیک (BPRCA) گروهی از هسته مشاوران روابط عمومی در بلژیک را گرد هم می آورد که تجربه ای گسترده در ارائه مشاوره ارتباطات استراتژیک دارند. بر اساس تحلیل دقیقی این مشاوران به تعریف جهت های استراتژیک برای مشتریانشان کمک می کنند و طیف وسیعی از اقدامات را در رشته های ارتباطات از بخش های اجتماعی، نهادی و اقتصادی اجرا می کنند.


انجمن مشاوران روابط عمومی بلژیک بستری را برای بحث و بازنگری در موضوعات و علایق مشترک ایجاد کرده که به ارزیابی روندها در چارچوب بازار و مسائل فعلی صنعت روابط عمومی توجه می کند.


ارزش های بنیادین این انجمن در یک منشور اخلاقی که در قالب کدهای استاندارد بین المللی در حوزه صنعت روابط عمومی تعریف شده است. تمامی انجمن های صنفی وابسته به انجمن بین المللی مشاوره ارتباطی (ICCO) و آژانس های عضو این فصل را که به نام فصل استکهلم شناخته می شود، تایید و اجرا می کنند. این سند در سال 2003 جایگزین فصل رم که در سال 1986 توسط BPRCA تهیه شده بود، شد.


منشور رفتاری
انجمن تبلیغات بلژیک (UBA) و انجمن مشاوران روابط عمومی بلژیک (BPRCA) توافقنامه ای را به عنوان دستورالعمل کلی میان خودشان و مشتریان شان به عنوان بهترین شیوه در مدیریت آژانس های منتخب، در فرآیندهای رقابتی یا بدون رقابت امضا کردند. در مقایسه با رشته های دیگر در بخش ارتباطات (تبلیغات، بازاریابی، خرید رسانه ای و ...)، بودجه ای که به تکالیف روابط عمومی و امور عمومی داده می شود همیشه برای یک رقابت تمام عیار از جمله توصیه های استراتژیک نیست. یک مشتری ممکن است همیشه آژانس مورد نظرش را انتخاب کند، بدون طی فرآیند انتخاب بدون توجه به شهرت آژانس، افرادی که در آن کار می کنند، کیفیت های شان، تجربیات شان یا حتی قیمت شان. انجمن مشاوران روابط عمومی بلژیک در این موارد راهکارهای خوبی در اختیار مشتریانش قرار می دهد.


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره می توانید به سایت فقیر این انجمن مراجعه کنید:
http://www.bprca.be/
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

گروه ترجمه شارا



 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ صدای آمریکا به زبان فارسی باردیگر خاموش شد


  تقویم روز ارتباطات/ ورود نخستین چاپخانه مدل گوتنبرگ به ایران


  گوگل به جاسوسی از کاربران اپل متهم شد


  برگه‌های اطلاعاتی دولت سوئد: چگونه در زمان جنگ و بحران شرایط را مدیریت کنید؟


  پنج کتاب برتر بازاریابی با موضوع برندینگ


  شبکه هوشیاری ارتباطی روابط‌ عمومی‌ها


  مشاور مدیر عامل در امور روابط عمومی: روابط عمومی نقشی استراتژیک در سازمان‌ ها دارد


  اهم فعالیت های روابط عمومی سازمان نظام مهندسی معدن


  بانک گردشگری، میزبان مدیران روابط عمومی نظام بانکی شد


  انتصاب مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی