درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 10:37   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18885صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 9 مهر 1394 - 11:17
کمیته روابط عمومی آمریکا اسرائیل 14 میلیون دلار برای تبلیغات تلویزیونی علیه برجام هزینه کرد
ایپک برای اینکه افکار عمومی آمریکا را به مخالفت با مهم‌ترین طرح سیاست خارجی کاخ سفید در دومین دوره ریاست جمهوری اوباما جلب کند، مبالغ سرسام آوری هزینه کرد.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- لابی صهیونیستی آمریکا بیش از چهارده میلیون دلار برای تبلیغات تلویزیونی علیه توافق هسته ای ایران هزینه کرده است.


به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما، پایگاه اینترنتی لوبلاگ در مقاله‌ای به قلم «اِلی کلیفتون» نوشت بعد از آن که تلاش‌ سناتورهای جمهوری خواه آمریکا برای مقابله با توافق حاصل شده در ماه ژوئیه برای محدود کردن برنامه هسته‌ای ایران شکست خورد، کمیته روابط عمومی آمریکا اسرائیل (ایپک) مسئول شناخته شد، زیرا نتوانسته بود شمار قابل توجهی از سناتورهای دموکرات را برای همراهی با جمهوری خواهان و مخالفت با برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) مجاب کند.


به بیان ساده، ایپک که به لحاظ تاریخی روابط قوی‌تری با حزب دموکرات آمریکا دارد، شکستِ سختی خورد.


فقط چهار سناتور دموکرات یعنی رابرت منندز، بِن کاردین، چاک شومر و «جو مانچین» مسیر متفاوتی را از سناتور «هری رید» رئیس اقلیت سنا و دیگر همکاران دموکرات خود در پیش گرفتند و با توافق هسته‌ای ایران مخالفت کردند. البته این شکست ایپک چندان کم هزینه هم نبود. ایپک برای اینکه افکار عمومی آمریکا را به مخالفت با مهم‌ترین طرح سیاست خارجی کاخ سفید در دومین دوره ریاست جمهوری اوباما جلب کند، مبالغ سرسام آوری هزینه کرد.


ایپک تابستان امسال از تشکیل گروهی غیرانتفاعی به نام «شهروندان هوادار ایران غیر هسته‌ای» خبر داد که تنها وظیفه آن مقابله با توافق هسته‌ای پیش رو با ایران بود. بنا به گزارش «ران کمپیز» از «جوئیش تلگرافیک ایجنسی» (آژانس خبری یهودیان)، این گروه تقریباً سی میلیون دلار کمک های اهدایی جمع آوری کرد. بعد از بررسی هفتصد مورد فاش شده از سوی کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC)، می‌توان تأیید کرد که این گروه وابسته به ایپک از اواسط ماه ژوئیه تا اواسط سپتامبر، دستکم چهارده میلیون و پانصد هزار دلار برای پخش تبلیغات از طریق شبکه‌های مختلف تلویزیونی (مانند ای بی سی، اِن بی سی، فاکس و سی بی اس) هزینه کرده است. این فاصله زمانی نیز دقیقاً با دوره دو ماهه لابی کردن های فشرده (در کنگره آمریکا) از زمان اعلام برجام در وین تا رد لایحه مخالفت با توافق ایران در سنا آمریکا هم‌زمان است.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد