درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 27 آذر 1396 - 21:15   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد

  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

«بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت

  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت


ادامه ادامه مطلب سه

نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها

  نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  محمد سلطانی فرمعاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد شد
  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش
  نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها
  آشنایی با سالنامه تخصصی روابط عمومی
  نشست جهانی روابط عمومی مالتا
  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017
  گوگل و آمازون ؛ دو رقیب جدی بانکها در سال ۲۰۱۸
  جشنواره جدید بانک ملی ایران با موضوع پیام رسان بله، به زودی
  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت
  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18878صفحه نخست » ادامه مطلب دوچهارشنبه، 8 مهر 1394 - 23:34
انجمن بین المللی روابط عمومی
ایده تاسیس انجمن بین المللی روابط عمومی اولین بار در نوامبر 1949 در طی یک جلسه بین دو متخصص روابط عمومی از هلند و چهار متخصص روابط عمومی از انگلیس شکل گرفت. آن ها در مورد فعالیت های مربوط به خود و ایجاد سازمان متشکل از متخصصان روابط عمومی صحبت کردند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  ایده تاسیس انجمن بین المللی روابط عمومی اولین بار در نوامبر 1949 در طی یک جلسه بین دو متخصص روابط عمومی از هلند و چهار متخصص روابط عمومی از انگلیس شکل گرفت. آن ها در مورد فعالیت های مربوط به خود و ایجاد سازمان متشکل از متخصصان روابط عمومی صحبت کردند.


در نتیجه برگزاری اولین جلسه در لندن در سال 1949، ایپرا رسما در سال 1955 تاسیس گردید و به محض توسعه ایپرا، تاکید خاصی بر روی آموزش شده و هم اکنون ادامه دارد.


امروز دامنه فعالیت انجمن بین المللی روابط عمومی به صورت فزاینده ای گسترش یافته است به طوری که شامل توسعه این حرفه در کشورهای در حال توسعه و اروپای غربی، مورد بحث قرار دادن مسایل کلیدی مانند محیط زیست و ارزیابی کیفیت در روابط عمومی متمرکز شده است.


بر اساس آن چه در لندن پایه ریزی شده است، تعداد اعضای ایپرا اکنون 2000 عضو از 91 کشور است. امروزه پیچیدگی عملیات ایپرا و نمایندگی هایی از نقاط مختلف جغرافیایی در عضویت آن باعث ایجاد یک انجمنی شده است که بازتابی از اعضای آن در طول سال است، یک هیات تخصصی پویا که هنوز رفاقت و دوستی را بین نژادهای مختلف حفظ می کند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با سالنامه تخصصی روابط عمومی


  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر


  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017


  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»


  نقش روابط عمومی و تبلیغات


  مدیر روابط عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شد


  شش گرایش جدید روابط عمومی در جهان


  توسعه و تجهیز روابط عمومی ها به ابزار نوین ضروریست


  تقدیر از روابط عمومی بانک صادرات قم


  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد