درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 09:37   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18874صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیپنجشنبه، 9 مهر 1394 - 10:16
پنج روش ساده که از طریق آنها، محتوا می‌تواند به شما کمک کند تا بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کنید
پنج روش ساده که از طریق آنها، محتوا می‌تواند به شما کمک کند تا بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کنید
نوشته: جانها ریچمن - بیایید تمامی راه‌هایی را بررسی کنیم که از طریق آنها محتوا به شما کمک می‌کند تا بازدیدکنندگان آنلاین را هدایت و به مشتری تبدیل نمایید.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بیایید تمامی راه‌هایی را بررسی کنیم که از طریق آنها محتوا به شما کمک می‌کند تا بازدیدکنندگان آنلاین را هدایت و به مشتری تبدیل نمایید.

1. صفحات ورودی تاثیرگذار
شرکت‌ها و موسساتی که نسبت به محصولات خود اشتیاق و تعصب بالایی دارند، را می‌توان از صفحات ورودی سایت‌هایشان شناخت.

مثلاً اپل را در نظر بگیرید. وقتی که مشتری احتمالی در سایت اپل جستجو می‌کند، به دنیایی از تصاویر با کیفیت و عالی، به همراه عباراتی درشت و ترغیب کننده مواجه می‌شود که ویژگی‌ها/قابلیت‌های محصولات و تمامی جزییات مربوط به محصولات معرفی شده را برجسته می‌سازند، جزییاتی که توضیح می‌دهند چرا محصولی بسیار خوب بوده و چرا باید این محصول را خریداری نمود.

اگر شرکت شما فقط چند محصول برگزیده را می‌فروشد، الگو و مدل اپل برایتان بسیار مناسب است. یک اصطلاح رایج وجود دارد که می‌گوید «تصویر اول همان تصویری است که تا آخر به خاطر می‌ماند».

2 . محتوای تولید شده توسط کاربر
ایجاد امکان ارائه نظرات در فروشگاه تجارت الکترونیک برای کاربران به شما کمک می‌کند تا به طرق مختلف به افزایش فروش خود بپردازید. نخست، این کار به شما کمک می‌کند تا مشتریان را از طریق نتایج جستجوی اینترنتی به سایت خود بیاورید. مثلاً عبارت بهترین خرید، گزینه سایت‌های آمازون و حتی اینسیگنیا را در میان نتایج جستجو در اولویت قرار می‌دهد، امری که به نظرات کاربران بستگی دارد. این کار همچنین کمک می‌کند تا آیتم‌های محبوب در فروشگاه آنلاین در اولویت قرار بگیرند.
اگر که از تنوعی از محصولات روی فروشگاه اینترنتی برخوردار هستید، نباید نسبت به نظرات و بازخوردهای منفی درباره برخی از محصولات نگران باشید. در حقیقت، نظرات منفی درباره یک آیتم ارزان قیمت می‌تواند به فروش بیشتر کالایی گران‌تر منجر شود که درباره آن کاربران نظراتی مثبت داده‌اند.

اغلب سکوهای اصلی نرم افزاری سبد خرید، به ارائه اپلیکیشن‌های شخص ثالث، افزونه‌ها و پلاگین‌هایی می‌پردازند که صفحات پایا و غیرفعال فروش الکترونیکی را به صفحاتی تبدیل می‌کنند که به صورت پیاپی با نظرات کاربران به روزرسانی می‌شوند. با بررسی سکوی فروش خود اطمینان حاصل نمایید که کدام روش یکپارچه‌سازی و ادغام به بهترین شکل در راستای جذب و خدمت به مشتریان موفق واقع خواهد شد.

3 . سفارشی‌سازی
یکی از بهترین راه‌های افزایش فروش در زمانی که شخصی به حساب کاربری خود وارد شده است، گزینه سفارشی‌سازی می‌باشد. آمازون بر اساس آخرین آیتم‌های خریداری یا جستجو شده توسط شما، یا آیتم‌های قرار گرفته در لیست مواردی که شما خواهان آنها هستید، امری خطیر را در تبدیل صفحه خانگی شما به صفحه فهرست آیتم‌های توصیه شده انجام می‌دهد.

این راه، در زمانی که شخصی از فروشگاه تجارت الکترونیک شما بازدید می‌کند، سبب می‌شود که فرد با محصولاتی مواجه شود که بیشترین احتمال برای خرید آنها وجود دارد. این کار با توجه به نرم افزار سبد خرید فروشگاه شما، نیازمند ایجاد تغییراتی از سوی شما می‌باشد، اما اگر از طریق راه حل ساده یادآوری مواردی که افراد خواهان آنها هستند بتوانید فروشتان را افزایش دهید، این کار ارزشش را دارد.

4 . ایمیل‌های ترک سب خرید
بسیاری از خرده‌فروشان می‌گویند که مطلب فوق در قالب سایت شان امکان‌پذیر نیست و انجام نمی‌شود. تکنیک بازاریابی‌ای که بالاترین میزان بازگشت سرمایه را به ارمغان می‌آورد به صورت خودکار از ایمیل‌های ترک سبد خرید آغاز می‌شود. نخست، این کار به مشتریان احتمالی، تصویری از محصولی را می‌دهد که آنها در سبد خرید رها کرده‌اند. دوم، این کار به مشتریان احتمالی این امکان را می‌دهد تا بدانند که آنها می‌توانند محصولات مورد نظر خود را فوراً ارسال شده بدانند. سوم، این کار با سایر بخش‌های اصلی در فروشگاه تجارت الکترونیک مرتبط می‌باشد، بنابراین، اگر مشتری احتمالی دیگر خواهان محصولی که اول انتخاب کرده است نباشد، شاید خواهان یک آیتم دیگر بشود.

(بر اساس نرم افزار سبد خرید خود ) این کار را می‌توانید از طریق تشویق مشتریان به ایجاد یک حساب کاربری روی سایت فروشگاه تجارت الکترونیک شما و یا ترغیب آنها در زمان بازدید از سایت شما برای ورود به حساب کاربری انجام دهید. سکوهایی نظیر شاپیفای (Shopify) راه حل‌های متعددی را برای جلوگیری از ترک سبد خرید یا پیگیری مجدد سبد خرید ارائه می‌نمایند. از طریق بررسی گزینه‌هایی که برای نرم افزار سبد خرید در اختیار دارید اطمینان حاصل نمایید که این استراتژی را درک کرده و به خوبی شناخته‌اید.

5 . هدف گذاری مجدد & بازاریابی مجدد
تجارت‌ها ساختار آگهی را مورد استفاده قرار می‌دهند تا از این طریق مشتریان را به سایت خود هدایت نمایند. مثلاً استیپلز (Staples) یک آگهی هدف گذاری مجدد روی فیسبوک دارد که می‌گوید اگر شما یک محصول خاص را روی سایت استیپلز مورد بررسی قرار داده‌اید، این محصول در آگهی‌های نوار جانبی مورد حمایت روی سایت فیسبوک به نمایش در خواهد آمد.

مزیت این سبک از تبلیغات این است که هر گونه تجارتی، چه کوچک و چه بزرگ قادر به انجام آن است. هر چه بیشتر به مشتری پیرامون کالایی یادآوری کنید که در سایت شما به جستجوی آن پرداخته است، احتمال بازگشت او برای خرید محصول افزایش می‌یابد. هدف گذاری مجدد دومین میزان بازگشت سرمایه را پس از استراتژی ایمیل‌های ترک سبد خرید حاصل می‌آورد.
همچنین توجه داشته باشید که هدف گذاری مجدد فقط مختص فیسبوک نمی‌باشد. همچنین تمامی سایت‌هایی که از آگهی‌های گوگل، با استفاده از بازاریابی مجدد روی صفحه Google Adwords بهره می‌برند را به خوبی بشناسید و استراتژی‌های آنها را درک کنید.

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد