درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 01:42   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18858صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 7 مهر 1394 - 23:01
فرماندار فیروزکوه در جلسه شورای روابط عمومی : روابط عمومی ها باید اقدامات دستگاه ها را بر اساس واقعیت انعکاس دهند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فرماندار فیروزکوه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان فیروزکوه گفت :روابط عمومی ها موظف اند همه فعالیت ها و برنامه های دستگاه ها را بر اساس واقعیت انعکاس دهند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فرماندار فیروزکوه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان فیروزکوه گفت :روابط عمومی ها موظف اند همه فعالیت ها و برنامه های دستگاه ها را بر اساس واقعیت انعکاس دهند.

به گزارش خبرنگار دیمه نیوز جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان فیروزکوه با حضور طاهری فرماندار فیروزکوه، آهنگر مشاور فرماندار و مسئول شورای روابط عمومی شهرستان، مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان و خبرنگاران در سالن اجتماعات فرمانداری فیروزکوه برگزار شد.

میلاد آهنگر ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه، نکات و مواردی در خصوص هماهنگی بین روابط عمومی دستگاههای اجرایی شهرستان جهت اجرای منسجم برنامه ها در مناسبت های مختلف، اطلاع رسانی به موقع و انجام امور محوله بیان کرد.

همچنین طاهری فرماندار فیروزکوه در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هفت سال دفاع مقدس و آرزوی طول عمر برای رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرزوی توفیق برای خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی به ویژه دولت تدبیر و امید ،دهه ولایت و امامت را تبریک گفت و واقعه تأسف بار و جانسوز منا را به همه مسلمانان جهان و ایران تسلیت گفت.

وی افزود : درخصوص انتشار اخبار صحیح و به موقع ،هر دستگاه علی رغم فعالیت ها و تلاش هایی که دارد ، اگر نتواند عملکرد و توانمندی های خود را به عرصه نمایش بگذارد و اقدامات خود را به آگاهی مردم و مدیران بالادست خود برساند به معنی ضعف و کم کاری آن اداره در حوزه روابط عمومی است و در واقع روابط عمومی ها موظف اند همه فعالیت ها و برنامه های دستگاه ها را بر اساس واقعیت ها انعکاس دهند.

فرماندار فیروزکوه تصریح کرد: روابط عمومی دستگاه ها و خبرنگاران شهرستان در زمینه انتشار اخبار مسئول اند و باید پاسخگوی موارد درج شده در اخبار خود باشند و اخبار در صورت نیاز بر اساس واقعیات و شواهد و با تایید نظر مدیر مربوطه منتشر شود.

طاهری با اشاره به اینکه روابط عمومی ها قلب یک اداره و مجموعه هستند عنوان کرد : میزان اهمیت اقداماتی که مدیران دستگاه ها به عنوان وظایف و خدمات خود ارائه می دهند زمانی نمود پیدا می کند که به آگاهی مردم رسیده باشد که این آگاهی دادن و انتشار خدمات و فعالیت های مدیران در دستگاه ها بر عهده روابط عمومی ها است تا زحمات و تلاش مدیران خود را به سمع جامعه هدف برسانند.

فرماندار فیروزکوه با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: روابط عمومی ادارات شهرستان باید مردم را نسبت به برگزاری انتخابات آگاه کنند و فضای پویای انتخاباتی را در فیروزکوه به وجود آورند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد