درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 4 مهر 1397 - 10:08   

سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

  سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

پنج ایده برای راه‌اندازی کسب و کار پٌر درآمد در افغانستان

  پنج ایده برای راه‌اندازی کسب و کار پٌر درآمد در افغانستان


ادامه ادامه مطلب دو

گوگل پس از ۲۰ سال جستجو به آینده می‌نگرد

  گوگل پس از ۲۰ سال جستجو به آینده می‌نگرد


ادامه ادامه مطلب سه

محتواهای تکان‌دهنده؛ دردسر تازه فیس‌بوک

  محتواهای تکان‌دهنده؛ دردسر تازه فیس‌بوک


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
  دو تن از پایه‌گذاران اینستاگرام استعفا دادند
  گوگل پس از ۲۰ سال جستجو به آینده می‌نگرد
  سرپرست اداره کل روابط عمومی وزارت کشور منصوب شد
  با انتشار پایگاه خبری «تهران رسانه» موافقت شد
  محتواهای تکان‌دهنده؛ دردسر تازه فیس‌بوک
  حملات دو روزنامه ترکیه به بنیاد "هاینریش بُل" آلمان
  پنج ایده برای راه‌اندازی کسب و کار پٌر درآمد در افغانستان
  افغانستان
  قدردانی از روابط عمومی های برتر استان همدان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18834صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 6 مهر 1394 - 22:17
وظیفه تبیین جمعیت هلال‌احمر بر عهده روابط عمومی‌ است
مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر، با تاکید بر مهندسی حوزه اطلاع‌رسانی، اظهار کرد: اکنون بیش از هر زمان دیگر وظیفه تبیین جمعیت هلال‌احمر نزد افکار عمومی بر عهده روابط عمومی‌ها است.
  
 
 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر، با تاکید بر مهندسی حوزه اطلاع‌رسانی، اظهار کرد: اکنون بیش از هر زمان دیگر وظیفه تبیین جمعیت هلال‌احمر نزد افکار عمومی بر عهده روابط عمومی‌ها است.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید رحمتی در جریان نشست آموزشی سازماندهی و برنامه عملیاتی اضطراری روابط عمومی بحران که با حضور جمعی از مسئولان جمعیت و مدیران روابط عمومی استان‌ها در اصفهان برگزار شده است، با تسلیت فاجعه اسفناک منا به ساحت مقدس حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری و همچنین مسلمانان جهان به خصوص مردم عزادار کشورمان، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف ما، تلاش برای تبیین جایگاه روابط عمومی در جمعیت هلال‌احمر بوده است.

 

وی با اشاره به تلاش برای تدوین سند برنامه عملیات اضطراری روابط عمومی‌ها در بحران، گفت: ما درصدد هستیم تا سندی جامع و دارای چارچوب تخصصی در این حوزه تدوین شود تا حتی بتواند به‌عنوان مرجعی برای ارائه به دستگاه‌هایی که مانند جمعیت هلال‌احمر با بحران سر و کار دارند، مورد استفاده قرار گیرد.

 

رحمتی افزود: با فعالیت‌هایی که در دو سال اخیر در این خصوص صورت گرفته است، در حال حاضر نگاه رئیس جمعیت و مدیران ارشد هلال‌احمر به این حوزه، تولید اطلاعات و اطلاع‌رسانی غیر هدف‌دار صرف نیست، چراکه روابط عمومی می‌بایست در دو حوزه مهندسی و جریان سازی اطلاعات نیز به گونه حرفه‌ای عمل نماید.

 

وی با تأکید بر لزوم اطلاع‌رسانی شفاف، به‌موقع و مؤثر نزد افکار عمومی، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در نظر داشت، این است که در بحران‌ها اگر عملیات اطلاع‌رسانی به‌خوبی مدیریت نشود، در بحران‌های بعدی با اشکالات بیشتری مواجه خواهد شد.

 

رحمتی به وظایف مهم روابط عمومی‌ها در سه حوزه اطلاع‌رسانی، پاسخگویی و هدایت افکار عمومی، اشاره و افزود: در واقع این حوزه نقش مهمی را در مدیریت بحران‌های داخل و خارج از سازمان ایفا می‌کند.

 

هلال‌احمر از محبوبیت ویژه‌ای در جامعه برخوردار است

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر، همچنین به جایگاه مثبت جمعیت نزد مردم و مسئولان کشور و در سطح بین‌المللی نزد جمعیت‌های ملی و حتی بسیاری از کشورهایی که به‌ نوعی خدمت ارائه کرده است، اشاره و خاطرنشان کرد: هلال‌احمر نسبت به سایر سازمان‌ها و نهادها از محبوبیت ویژه‌ای در جامعه برخوردار است، چراکه این نهاد مستقیما برخواسته از مردم، برای مردم و در خدمت مردم است.

 

وی با اشاره به اینکه اکثریت مردم جامعه به‌نوعی فعالیت‌های جمعیت را مختص در امداد و نجات می‌بینند، تصریح کرد: این موضوع نشان می‌دهد جامعه با حوزه‌های دیگر جمعیت از جمله جوانان، داوطلبان و حوزه درمان آشنایی چندانی ندارند، این در حالی است که ما به‌عنوان مدیران روابط عمومی وظیفه داریم لایه‌های مغفول مانده این نهاد مردمی را به هنرمندانه‌ترین روش‌ها به جامعه معرفی کنیم.

 

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر، به لزوم شناسایی جایگاه روابط عمومی در لایه‌های مدیریتی کشور اشاره کرد و افزود: برای موفقیت در این امر، مسئولان و کارشناسان در روابط عمومی باید خود را به سلاح روزآمدی و کارآمدی مجهز کنند.

 

گردهمایی و نشست آموزشی مدیران روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر سراسر کشور با موضوع «سازمان‌دهی و برنامه عملیاتی اضطراری روابط عمومی بحران» به میزبانی اصفهان و باهدف جمع‌بندی و نهایی کردن برنامه عملیاتی اضطراری روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان‌ها با تجمیع خرد جمعی در حال برگزاری است.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


  سرپرست اداره کل روابط عمومی وزارت کشور منصوب شد


  شورای اطلاع‌رسانی سمنان چالش‌ها وفرصت‌ها/ روابط عمومی‌ حلقه مفقوده


  مدیر روابط عمومی محیط زیست گلستان استعفا کرد


  پنج ایده برای راه‌اندازی کسب و کار پٌر درآمد در افغانستان


  همسوسازی استراتژی های بازاریابی محتوا و روابط عمومی


  روابط‌عمومی چرا مهم است؟


  حملات دو روزنامه ترکیه به بنیاد "هاینریش بُل" آلمان


  نخستین رویداد روابط عمومی استان سمنان


  محتواهای تکان‌دهنده؛ دردسر تازه فیس‌بوک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله و ثبت نام پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران