درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 3 تیر 1397 - 11:38   

فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب شد

  مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

گزارش نهایی کمیته پارلمانی رسانه‌های عامه سوئد به وزیر فرهنگ سپرده شد

  گزارش نهایی کمیته پارلمانی رسانه‌های عامه سوئد به وزیر فرهنگ سپرده شد


ادامه ادامه مطلب سه

تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد

  تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دویست و یازدهمین نشست ماهانه انجمن روابط عمومی ایران
  مدیر روابط عمومی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب شد
  مدیر عامل آبفای یزد: روابط عمومی شغل نیست بلکه یک رسالت است
  درگفتگو با اساتید وصاحب نظران مطرح شد: پژوهش،اصل و زیر بنای فعالیت های یک روابط عمومی حرفه ای
  محتوا یعنی اینکه روابط عمومی حرفی برای گفتن داشته باشد!
  10تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
  نظرسنجیAP-NORC: آمریکایی ها نسبت به روابط خود با متحدانشان خوشبین نیستند
  دکترسید شهاب سید محسنی عضوهیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی: پِژوهش، بسترسازتحقق روابط عمومی علمی و حرفه ای
  سند راهبردی بخش اطلاع رسانی و ارتباطات وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت تنظیم می شود
  برگزاری گردهمایی سراسری مدیران بانک ایران زمین
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18834صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 6 مهر 1394 - 22:17
وظیفه تبیین جمعیت هلال‌احمر بر عهده روابط عمومی‌ است
مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر، با تاکید بر مهندسی حوزه اطلاع‌رسانی، اظهار کرد: اکنون بیش از هر زمان دیگر وظیفه تبیین جمعیت هلال‌احمر نزد افکار عمومی بر عهده روابط عمومی‌ها است.
  
 
 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر، با تاکید بر مهندسی حوزه اطلاع‌رسانی، اظهار کرد: اکنون بیش از هر زمان دیگر وظیفه تبیین جمعیت هلال‌احمر نزد افکار عمومی بر عهده روابط عمومی‌ها است.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید رحمتی در جریان نشست آموزشی سازماندهی و برنامه عملیاتی اضطراری روابط عمومی بحران که با حضور جمعی از مسئولان جمعیت و مدیران روابط عمومی استان‌ها در اصفهان برگزار شده است، با تسلیت فاجعه اسفناک منا به ساحت مقدس حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری و همچنین مسلمانان جهان به خصوص مردم عزادار کشورمان، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف ما، تلاش برای تبیین جایگاه روابط عمومی در جمعیت هلال‌احمر بوده است.

 

وی با اشاره به تلاش برای تدوین سند برنامه عملیات اضطراری روابط عمومی‌ها در بحران، گفت: ما درصدد هستیم تا سندی جامع و دارای چارچوب تخصصی در این حوزه تدوین شود تا حتی بتواند به‌عنوان مرجعی برای ارائه به دستگاه‌هایی که مانند جمعیت هلال‌احمر با بحران سر و کار دارند، مورد استفاده قرار گیرد.

 

رحمتی افزود: با فعالیت‌هایی که در دو سال اخیر در این خصوص صورت گرفته است، در حال حاضر نگاه رئیس جمعیت و مدیران ارشد هلال‌احمر به این حوزه، تولید اطلاعات و اطلاع‌رسانی غیر هدف‌دار صرف نیست، چراکه روابط عمومی می‌بایست در دو حوزه مهندسی و جریان سازی اطلاعات نیز به گونه حرفه‌ای عمل نماید.

 

وی با تأکید بر لزوم اطلاع‌رسانی شفاف، به‌موقع و مؤثر نزد افکار عمومی، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در نظر داشت، این است که در بحران‌ها اگر عملیات اطلاع‌رسانی به‌خوبی مدیریت نشود، در بحران‌های بعدی با اشکالات بیشتری مواجه خواهد شد.

 

رحمتی به وظایف مهم روابط عمومی‌ها در سه حوزه اطلاع‌رسانی، پاسخگویی و هدایت افکار عمومی، اشاره و افزود: در واقع این حوزه نقش مهمی را در مدیریت بحران‌های داخل و خارج از سازمان ایفا می‌کند.

 

هلال‌احمر از محبوبیت ویژه‌ای در جامعه برخوردار است

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر، همچنین به جایگاه مثبت جمعیت نزد مردم و مسئولان کشور و در سطح بین‌المللی نزد جمعیت‌های ملی و حتی بسیاری از کشورهایی که به‌ نوعی خدمت ارائه کرده است، اشاره و خاطرنشان کرد: هلال‌احمر نسبت به سایر سازمان‌ها و نهادها از محبوبیت ویژه‌ای در جامعه برخوردار است، چراکه این نهاد مستقیما برخواسته از مردم، برای مردم و در خدمت مردم است.

 

وی با اشاره به اینکه اکثریت مردم جامعه به‌نوعی فعالیت‌های جمعیت را مختص در امداد و نجات می‌بینند، تصریح کرد: این موضوع نشان می‌دهد جامعه با حوزه‌های دیگر جمعیت از جمله جوانان، داوطلبان و حوزه درمان آشنایی چندانی ندارند، این در حالی است که ما به‌عنوان مدیران روابط عمومی وظیفه داریم لایه‌های مغفول مانده این نهاد مردمی را به هنرمندانه‌ترین روش‌ها به جامعه معرفی کنیم.

 

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر، به لزوم شناسایی جایگاه روابط عمومی در لایه‌های مدیریتی کشور اشاره کرد و افزود: برای موفقیت در این امر، مسئولان و کارشناسان در روابط عمومی باید خود را به سلاح روزآمدی و کارآمدی مجهز کنند.

 

گردهمایی و نشست آموزشی مدیران روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر سراسر کشور با موضوع «سازمان‌دهی و برنامه عملیاتی اضطراری روابط عمومی بحران» به میزبانی اصفهان و باهدف جمع‌بندی و نهایی کردن برنامه عملیاتی اضطراری روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان‌ها با تجمیع خرد جمعی در حال برگزاری است.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد


  10 توصیه برای جلوگیری از یک بحران کامل روابط عمومی


  صاحبان این تلفن‌های همراه با واتساپ خداحافظی کنند


  توانمندیها و دستاوردهای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب


  10تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  درگفتگو با اساتید وصاحب نظران مطرح شد: پژوهش،اصل و زیر بنای فعالیت های یک روابط عمومی حرفه ای


  نظرسنجیAP-NORC: آمریکایی ها نسبت به روابط خود با متحدانشان خوشبین نیستند


  وزیر ورزش بلاروس: مارادونا در نقش روابط عمومی دینامو برست نیست


  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد: مسئولیت پذیری، پاسخگویی و شفافیت با اهتمام روابط عمومی ها تحقق می یابد


  آغاز «ژورنال نویسی» و ایجاد چنین ستون هایی در رسانه های چاپی ـ ژورنال نویسی در ایران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سخنرانان چهارمین همایش تخصصی تولید محتوا در روابط عمومی