درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 01:56   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18833صفحه نخست » ادامه مطلب چهاردوشنبه، 6 مهر 1394 - 18:05
ثبت نام دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران آغاز شد
دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، 6 دیماه 1394 در مرکز همایش های بین المللی المپیک برگزار می شود. این کنفرانس که با حضور اساتید و چهره های برتر روابط عمومی، علوم ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل می شود، به بحث و تبادل نظر و نمایش چالش ها، موفقیت ها و مقابله با برخی از مسائل موجود و در حال ظهور پیش روی صنعت روابط عمومی می پردازد.
  

دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
 
6 دیماه 1394


با موضــوع:

آینــده پژوهـی روابط عمـومی

و مسـئولیت اجتمـاعـی


 

  ICPR1394


 

اشاره

دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، 6 دیماه 1394 در مرکز همایش های بین المللی المپیک برگزار می شود.

این کنفرانس که با حضور اساتید و چهره های برتر روابط عمومی، علوم ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل می شود، به بحث و تبادل نظر و نمایش چالش ها، موفقیت ها و مقابله با برخی از مسائل موجود و در حال ظهور پیش روی صنعت روابط عمومی می پردازد.

در این کنفــرانس، شــاغلان و مشـــاوران روابط عمـومی گردهم می آیند تا با یادگیری اسـتراتژی های مختلف ارتباطی، راهبردهای جدیـدی را برای پیـشــبرد فعالیــت هـای حرفه ای و سازمانی با رویکرد آینده پژوهی و مسئولیت پذیری اجتماعی کسب نمایند.


کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران(ICPR) چیست؟

این کنفرانس از سال 1383 توسط موسسه کارگزار روابط عمومی (KPRI) برای شاغلان روابط عمومی ایران طراحی شده است که به آخرین مباحث حوزه صنعت روابط عمومی می پردازد. کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران(ICPR) همه ساله با همکاری مستقیم دانشگاه های معتبر ارتیاطات و روابط عمومی، سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی برگزار می شود.


چه کسانی مخاطبان این کنفرانس هستند؟

چه کسانی در این کنفرانس شرکت می کنند؟

1. شاغلان روابط عمومی

2. مدیران و کارشناسان صنعت تبلیغات و بازاریابی

3. ارتباطگران و روزنامه نگاران

4. مدیران خدمات مشتریان

5. مدیران توسعه کسب و کار

 

برنامه های کنفرانس چیست؟

برنامه یکروزه کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران بشرح زیر می باشد:

  • ارائه سخنرانی های کلیدی

  • برگزاری کارگاه های آموزشی توسعه حرفه ای

  • برنامه های رقابتی

  • انتشار کتاب و لوح فشرده مجموعه مقالات کنفرانس

  • انتشار ویژه نامه کنفرانس

  • ارائه گواهی نامه معتبر شرکت در کنفرانس و کارگاه های آموزشی

شرکت در این دوره ها که با مطالعات موردی و نمونه هایی از ایران و جهان همراه است شاغلان روابط عمومی را قادر می سازد که بتوانند:

1. بهترین روش ها را به اشتراک بگذارند.

2. تفکر مدیریتی شرکت کنندگان را به چالش بکشند.

3. به اهداف و مقاصد سازمان/ شرکت دست یابند.


چه موضوعاتی مورد بررسی قرار می گیرد؟

این کنفرانس که با حضور سخنرانان کلیدی انجام می شود، به شرکت کنندگان این فرصت را می دهد تا از یک رویداد الهام بخش و تعاملی به منظور افزایش مهارت های خود استفاده کنند.

دبیرخانه کنفرانس، فراخوان مقاله خود را مبنی بر ارائه مقالات تحقیقی و علمی در موضوعات و محورهای زیر اعلام می نماید:

 

بخش اول: روابط عمومی و آینده پژوهی

1. آینده پژوهی توسعه مدار و روابط عمومی

2. روابط عمومی و آینده پژوهی نیازهای عمومی

3. آینده پژوهی، روابط عمومی و شبکه های اجتماعی

4. روابط عمومی و آینده پژوهی راهبردی

5. رسانه ها و آینده پژوهی ارتباطی

6 . آینده پژوهی و مدیریت روابط عمومی


بخش دوم: آینده پژوهی روابط عمومی و مسئولیت پذیری اجتماعی

1. آینده پژوهی روابط عمومی و مسئولیت پذیری اجتماعی

2. آینده پژوهی روابط عمومی، مسئولیت پذیری اجتماعی و بازنمایی رسانه ای

3. آینده پژوهی روابط عمومی، مسئولیت پذیری اجتماعی و شفاف سازی

4. آینده پژوهی روابط عمومی، مسئولیت پذیری اجتماعی و اعتمادسازی عمومی

5. آینده پژوهی روابط عمومی، مسئولیت پذیری اجتماعی و مدیریت بحران

 

کمیته علمی این کنفرانس متشکل از اساتید دانشگاه های تهران، علامه طباطبائی، آزاد اسلامی، امام صادق(ع)، سوره و صدا و سیما است.
مهلت ارسال مقالات تا 30 مهرماه 1394 و زمان ارائه در قالب پاورپوینت روز 20 آبان 1394 اعلام شده است.

 

هزینه شرکت در این کنفرانس چقدر است؟
هزینه شرکت در این کنفرانس برای شرکت کنندگان 400 هزار تومان است. کسانی که مقاله در کنفرانس ارائه کنند، 50 درصد از این هزینه کاسته می شود.


13مین جشنواره روابط عمومی های برتر ایران
مطابق سنت 11 ساله، موسسه کارگزار روابط عمومی، جوایز ارزشمند خود را به برندگان در سال 1394 اعطا می کند. در این جایزه سازمان ها، شرکت ها و افراد بایستی برای دریافت جایزه نامزد شده و فعالیت های برجسته خودشان را در چارچوب مقررات اعلام شده شامل موارد زیر تنظیم کنند:
1. بیان مساله/ فرصت
2. تحقیقات
3. برنامه ریزی
4. اجرا
5. خروجی ها/ نظارت و ارزیابی
جوایز به سازمان ها، شرکت ها و افرادی اعطا می شود که در هر بخش به طور مشخص توسط هیئت داوری مورد قضاوت قرار گرفته اند. امسال برای نخستین بار، برای هر بخشی برای نفرات اول، هدیه جداگانه ای درنظر گرفته می شود که به برندگان آن اهدا می گردد.

شرکت در جشنواره دارای مزایای زیر است:
- اهداء لوح وتندیس برترین ها
- معرفی برگزیدگان در کتاب"نام آوران روابط عمومی ایران"
- ثبت مشخصات برگزیدگان در سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران
- اهداء تقدیرنامه ویژه جشنواره با امضاء مشترک انجمن جهانی کارگزار مسلمان روابط عمومی
- انتشار کتابچه ویژه برگزیدگان جشنواره
- امکان استفاده از 30 درصد تخفیف دوره های آموزشی کارگزار روابط عمومی به مدت یکسال برای 3 نفر
- امکان استفاده از 30 درصد تخفیف خرید انتشارات کارگزار روابط عمومی به مدت یکسال
- 20درصد تخفیف شرکت در کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در سال 1393
- ارائه مشاوره رایگان به شرکت کنندگان قبل از شرکت در جشنواره

این جشنواره دارای بخش های زیر است:
الف) ویژه
• مدال روابط عمومی ایران
• نشان روابط عمومی (جایزه ویژه موسسه کارگزار روابط عمومی)

• جایزه ویژه سال
• جایزه برگزیده بهترین روابط عمومی


ب) اصلی
• پژوهش و تحقیق
• ارتباطات رسانه ای
• ارتباطات مردمی
• ارتباطات سازمانی
• ارتباطات بحران
• مدیریت رویداد برای برنامه ریزی و ارائه یک رویداد موفق با ابعاد روابط عمومی
• روابط عمومی بین المللی
• مسئولیت اجتماعی
• تبلیغات و بازاریابی


ج‌) انتشارات
• کتاب
• بروشور


د) فعالان روابط عمومی
• مدیر حامی روابط عمومی
• مدیر برتر روابط عمومی
• کارشناس برتر روابط عمومی


ه) روابط عمومی دیجیتال
• وبسایت
• رسانه های تلفن همراه
• وبلاک (سازمانی - شخصی)
• خبرنامه(های) ای‌میلی و اینترنتی
• اینترانت [شبکۀرایانه‌ای خصوصی داخلی]
• فعالیت در شبکه‌ های اجتماعی

برای کسب اطلاعات بیشتر به کجا مراجعه کنیم؟
علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در بخش جشنواره و دریافت کاربرگ های ثبت نام و دیگر اطلاعات موردنیاز به نشانی اینترنتی زیر ذیل مراجعه کنند:

تلفن های دبیرخانه کنفرانس: 77 ـ 88617576- 88216277

دورنگار: 88602308

صندوق پیامک: 30007153

 

وب سایت:

www.irancpr.ir

www.shara.ir

 

پست الکترونیک:

kargozar80@yahoo.com

info@iranpr.org
 


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد