درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 19:32   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18830صفحه نخست » دوشنبه، 6 مهر 1394 - 12:31
پانزدهمین شماره ماهنامه قلک به همراه فایل‌های صوتی داستان‌ها و شعرها منتشر شد
پانزدهمین شماره ماهنامه قلک از اول مهر 94 بر روی پیشخوان کیوسک‌های مطبوعاتی قرار گرفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، این ماهنامه علاوه بر کیوسک‌های مطبوعاتی، در شهرکتاب‌ها و کتابفروشی‌ها نیز عذضه می‌شود.

«من یه دونه پرتقالم»، «قاشقی»، «عید غدیره امروز»، «میمون‌های تریلی سوار»، «بی‌بیب بی‌بیب»، «عصرانه خرگوشی»، «سالاد گوسفندی»، «اسب حسن چه جوره»، «بخون و ببین چه خوبه» و «ببین و بگو و بشنو» عناوین این شماره را تشکیل می‌دهند. همچنین در شماره پانزده «کتاب مهر» به عناوین قلک افزوده شده است. «کفش‌هایم را دوست دارم» عنوان داستانی است که در این شماره قلک در صفحات «کتاب مهر» برای کودکان درج شده است.

کودکان می‌توانند نمونه آثار برگزیده دوستان خود را که مربوط به صفحه «بچین و بچش»، «گلک» و «روزهای دنباله‌دار» است، از شماره پانزده در قلک ببینند و فایل‌های صوتی داستان‌ها و شعرهای قلک را از طریق نرم‌افزار «واقعیت افزوده» این نشریه تا پایان مهرماه بشنوند. در این شماره هم همانند شماره گذشته، سه اسباب‌بازی خلاقانه برای کودکانی که کاردستی‌ها و داستان‌های خود را برای قلک ارسال می‌کنند، در نظر گرفته شده است. کلیه کودکانی که در زمینه کاردستی و خلاقیت با قلک مشارکت داشته باشند، هدیه‌ای از قلک دریافت خواهند کرد.

همکاران این شماره قلک در بخش شعر و داستان عبارتند از: ناصر کشاورز، شیدا میرزایی، مریم هاشم‌پور، سی�'دنوید سی�'دعلی‌اکبر، طیبه شامانی، فاطمه بدری و زهرا موسوی. در بخش عکس و تصویرگری ملیکا سعیدا، علی خورشیدی، مهدیه صفایی‌نیا، ایلگار رحیمی، نینا تقی‌زاده، سارا طبیب‌زاده، میثم موسوی، یاسمن ثروتیان، سام سلماسی، ستاره معتضدی و سارا خرامان با پانزدهمین قلک همکاری کرده‌اند. علیرضا اسدی نیز جلد این شماره قلک را با موضوع خرید لوازم‌التحریر و کیف سال تحصیلی جدید تصویرگری کرده است.

صاحب امتیاز و مدیر مسؤول ماهنامه قلک امیر لعلی است. علی‌اکبر زین‌العابدین سردبیری و مهدیه صفایی‌نیا نیز مدیریت هنری این نشریه را برعهده دارند.

ماهنامه قلک اول هر ماه با قیمت 5000 تومان بر روی پیشخوان کیوسک‌های مطبوعاتی، شهرکتاب‌ها و برخی کتاب‌فروشی‌های معتبر توزیع می‌شود.

ماهنامه قلک نخستین ماهنامه‌ای است که در راستای آموزش و بهبود سبک زندگی اقتصادی برای خردسالان 3 تا 7 سال تولید محتوا می‌کند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا گرفتن اشتراک می‌توانند با شماره 14-88931913 تماس حاصل نمایند و یا به سایت www.qollak.ir کنند.

اشتراک قلک برای ساکنان شهر تهران با همراه با تخفیف 50 درصدی است.

منبع: روابط‌عمومی ماهنامه قلک

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد