درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 18:57   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18806صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 5 مهر 1394 - 10:39
گلایه روابط عمومی ورزش و جوانان استان مرکزی از تخریب های رسانه ای
مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: ایجاد تعامل بین مطبوعات و رسانه بر پایه احترام متقابل است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، علیرضا سیفوری ، با اشاره به اینکه رسانه و روابط عمومی برای تخریب فرد و سازمان نیست، اظهار داشت: اگر رسانه و مطبوعات بخواهند در حوزه ورزش حزبی و جناحی عمل کنند، از آنجا که ورزش استان سیاسی نیست، قطعا در این فضا زاویه پیدا خواهند کرد.

وی ادامه داد: روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان با رسانه و مطبوعات و خبرگزاری‌ها رفاقت دارد و تعداد اخبار درج شده در خبرگزاری‌ها(ماهانه درج بالغ بر ۱۵۰ خبر در سایت‌های مختلف خبری) و هفته‌ نامه و روزنامه ها(درج بالغ بر ۱۴۰ خبر) گویای این واقعیت است.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها و روابط عمومی همه برای توسعه ورزش استان تلاش می‌کنند، ابراز داشت: باید در خصوص مشکلات هم فکری شود، اما متاسفانه عادت کرده‌ایم مشکلات را شخصی کرده و این موضوع را به بحران تبدیل کنیم که این مسئله ناشی از نبود فرهنگ گفت‌ و گو است.

سیفوری بیان کرد: از مشکلاتی که طی سال‌های گذشته برای خبرنگاران در اماکن ورزشی رخ می‌داد، با همکاری حراست اداره کل جلوگیری کردیم و امروز خبرنگاران به راحتی می‌توانند در امکان ورزشی و یا محل مسابقات حضور یابند.

وی گفت: ورزش یک جریان اجتماعی است و برخی از مشکلات موجود در حوزه ارتباط بین رسانه و روابط عمومی اداره ورزش و جوانان کمبود خبرنگاران تخصصی با درک عمیق از زوایای مختلف ورزشی در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و علمی و عملی و همچنین عدم ثبات خبرنگاران در این حوزه و نبود انجمن ورزشی نویسان در استان باز می‌گردد که قطعا با رفع این چالش‌ شاهد تعامل هرچه بهتر و بیشتر خواهیم بود.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: یکی از موانع ارتباط مطلوب نبود آشنایی با محدودیت‌ها است، خبرنگارانی که ادعای ورزشی نویسی دارند باید درد ورزش را بدانند، با توجه به بودجه اندکی که در بخش‌های مختلف ورزشی به ویژه حوزه روابط عمومی وجود دارد، برخی انتقادات منصفانه نیست.

سیفوری اضافه کرد: ضمن اینکه در این مدت سعی کرده‌ایم از باند بازی جلوگیری کرده و اجازه سهم خواهی را به کسی ندهیم، همچنین سعی کرده‌ایم به اخلاق حرفه‌ای پایبند بوده و اصول اخلاق حرفه‌ای را رعایت کنیم.

وی ابراز داشت: انتظار داریم مدیر مسئول رسانه‌ها خبرنگاران تخصصی را مسئول خبر ادارات تخصصی کنند، خبرنگارانی که مدعی ورزشی نویسی هستند، اما از ورزش اطلاع جامع و کاملی ندارند و بیشتر نتیجه گرا می باشند تا هدف گرا و جز ضربه زدن به ورزش استان کاری دیگری از پیش نمی‌برند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بیان کرد: نبود تعریف دقیق و مشخص از روابط عمومی در دیدگاه و نظرات برخی به اصلاح خبرنگاران نظرات متفاوتی را سبب شده است و حتی گاهی به پشتوانه علمی و تخصصی حوزه روابط عمومی آسیب می‌رساند.

سیفوری گفت: یکی از بی اخلاقی‌ها که متاسفانه در برخی انتقادات به روابط عمومی دیده می‌شود، ارائه اخبار همراه با حب و بغض در بسیاری از موارد است که رسانه به دلیل خط مشی، سلیقه شخصی خبرنگار و سردبیر اخبار را بزرگ نمایی و بلعکس از یک سازمان منعکس می‌کند.

وی با اشاره به اینکه گاها مشاهده شده یک خبرنگار به دلایل خاصی از جمله دلایل سیاسی و اقتصادی اخبار همراه با حب و بعضی را از عملکرد نهادهای دولتی و غیر دولتی منتشر کرده و عملکرد دستگاه‌ها را زیر سوال می‌برند، افزود: ضرورت نگاه منصفانه به حوزه‌های مختلف ورزشی و امور جوانان باید فارغ از نگاه سیاسی صورت بگیرد، برخی شبه رسانه‌ها به دلیل فقدان شناخت لازم از کارکردهای این نهاد تاثیرگذار تنها نقشی که برای یک منشی می‌دانند برای کارگزاران روابط عمومی قایل هستند و به خود اجازه می‌دهند برخورد نامناسب داشته باشند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: روابط عمومی ورزش و جوانان ضمن اینکه مدافع سازمان است، سعی کرده مدعی العموم نیز باشد، ورزش یک جریان اجتماعی است و مخاطب عام دارد، روابط عمومی حقیقت را کتمان نمی‌کند و با رعایت اصل صداقت سعی در انعکاس اخبار و فعالیت‌ها داشته و داریم.

سیفوری با اشاره به انتقاد برخی خبرنگاران نسبت به عدم فاکس اخبار و برنامه ها ادامه داد: روابط عمومی دیجیتال در بهبود اطلاع رسانی نقش مهمی را ایفا می‌کند، امروزه دوره روابط عمومی سنتی نیست که بخواهیم پرینت خبر را گرفته و تحویل خبرنگار دهیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر داریم از روابط عمومی الکترونیک و دیجیتال گذر کرده و پا در عرصه روابط عمومی هوشمند می‌گذاریم، پس طبیعی است راه‌اندازی سایت و به کارگیری ابزارهای اطلاعاتی(همچون سیستم پیامک) برای بهبود روابط و سرعت عمل بالا صورت می‌گیرد.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: ارائه اخبار نادرست هیچگاه از سوی روابط عمومی انجام نشده و سعی نکردیم توجیه‌گر باشیم، ضمن اینکه اگر قصد داشته باشیم با ارائه اخبار نادرست سعی در منحرف کردن رسانه و افکار عمومی به نفع سیستم خود عمل کنیم، در بلند مدت باعث بی اعتمادی و ریزش اخبار در سطح خبرگزاری می‌شدیم در حالی که امروز شاهد افزایش اخبار درج شده در خبرگزاری‌ها، رسانه و مطبوعات نسبت به دوره‌های گذشته هستیم.

وی گفت: برای سرپوش گذاشتن به کمبودها و مشکلات ضعف خود اقدامات نامتعارف انجام ندادیم، با رسانه‌ها در تولید محتوای مشترک همکاری کرده و اگر حمایتی از آنان صورت گرفته با اختصاص آگهی آنهم از کانال شفاف صورت گرفته است.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه روابط بین رسانه و روابط عمومی‌ها باید تبدیل به یک رابطه برد برد شود، افزود: کسانی که ادعای ورزشی نویسی دارند باید بدانند، در حوزه روابط عمومی اداره کل با کمبود نیروی لازم مواجه است و در مجموع ۶۰ پست سازمانی این اداره کل خالی است.

سیفوری گفت: همواره سعی کرده‌ایم نگاهمان به خبرگزاری‌ها برابر باشد، استفاده از ظرفیت رسانه باید برای افزایش سلامت جامعه باشد، نه رانت خواری و باند بازی.

وی تصریح کرد: قطعا تعامل با رسانه‌هایی که در آگاهی رسانی به مردم و جذب افراد به ورزش بیشتر و بهتر عمل کنند بهتر خواهد بود در مقایسه با رسانه‌هایی که دنبال مقاصد خود هستند و اگر قرار است انتقادی صورت بگیرد، انتقادها باید منصفانه و کارشناسی شده باشد.

 

منبع: پانا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد