درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 20:44   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18803صفحه نخست » جهان روابط عمومییکشنبه، 5 مهر 1394 - 08:30
اما «مردم اغلب عادت دارند تا اشتباه شرکت‌ها را فراموش کنند».
شیرین کاری روابط عمومی فولکس واگن
پاسخ روابط عمومی فولکس واگن سبب تشدید بحران شد - کارشناسان روابط عمومی می‌گویند: «رسوایی بوجود آمده برای گروه خودرو سازی فولکس واگن در آمریکا، سبب لکه‌دار شدن آبروی این شرکت شده است و ارزش کاهش یافته این شرکت در بازار نیز از طریق چندین اقدام نادرست آن در زمینه ارتباطات؛ هرچه بیشتر افول یافته است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت فولکس واگن مجبور خواهد بود تا تغییرات بزرگی را جهت گذر از این بحران اعمال نماید.


کارشناسان روابط عمومی می‌گویند: «رسوایی بوجود آمده برای گروه خودرو سازی فولکس واگن در آمریکا، سبب لکه‌دار شدن آبروی این شرکت شده است و ارزش کاهش یافته این شرکت در بازار نیز از طریق چندین اقدام نادرست آن در زمینه ارتباطات؛ هرچه بیشتر افول یافته است.


هفته گذشته خبرهایی مبنی بر این مسئله درز کرد که فولکس واگن دستگاه‌هایی را در میلیون‌ها خودروی تولیدی خود نصب کرده است تا از این طریق تمهیدات حفاظت از محیط زیست را دور بزند. کارشناسان در این زمنیه می‌گویند: پاسخ دیرهنگام و نامربوط روابط عمومی فولکس واگن در چند روز پس از درز خبر مذکور، شرایط بد را بدتر کرده است.


ژوزف جاستین، دانشیار گروه ارتباطات و مدیریت بحران دانشکده ارتباطات دانشگاه بوستون می‌گوید:«بزرگترین چیزی که باید از حالا در نظر بگیرید این است که آیا مسئله فولکس واگن مسئله درز اطلاعات است یا خیر. همه چیز خیلی آهسته رخ داد. «این مسئله باعث شد که خبر تقلب فولکس واگن به تیتر اصلی خبرها تبدیل شود.


اتهامات این شرکت مبنی بر تقلب و فریب دادن سازمان حفاظت از محیط زیست آمریکا در روز جمعه، هجدهم سپتامبر به صورت علنی منتشر شد. اما فولکس واگن با تاخیر زیاد به اتهامات وارده به خود پاسخ داد. در روز یکشنبه، مارتین وینترکون، مدیر سابق این گروه، یک کلیپ ویدئویی عذرخواهی را منتشر کرد و در این ویدئو ضمن عذرخواهی، به عدم صداقت خود اعتراف کرد، اما وارد جزییات تقلب شرکت مزبور نشد.


در روز سه‌شنبه، میشل هورن، مدیر عامل گروه خودرورسازی فولکس واگن در آمریکا، نهایتاً اعتراف کرد که «شرکت در این مسئله تمهیدات حفاظتی را دور زده و کاملاً تقلب نموده است». در روز چهارشنبه، وینترکورن استعفا داد. در تمام این مدت، و در زمانی که سایر کشورها و سرمایه‌گذاران انجام پیگیری قضایی را مدنظر قرار داده‌اند، میزان و گستره این رسوایی نیز افزایش یافته است.


همچنین موارد زیر را ملاحظه نمایید:
وزیر کشور آلمان: فولکس واگن در زمینه تولید خودروهای سبک، آزمایشات و تست‌ها را دور زده است.

کارشناسان می‌گویند: شرکت به کندی به این مسئله واکنش داده است، امری که با انتشار اخبار جدید و لکه‌دار شدن آبروی این شرکت، سبب شده است تا بحران از کنترل خارج شود. با این حال برخی می‌گویند که شرکت می‌توانسته است تا خیلی زودتر، به صورت دقیق‌تر و با جزییات بیشتر و انتشار اطلاعات مربوطه یکباره به اتهامات پاسخ بدهد. ژوزف در این باره گفته است: «فولکسی‌ها به کندی در حال حرکت هستند، خیلی خیلی کند».


فریزر سیتل، رئیس مرکز روابط عمومی امرالد پارتنرز (Emerald Partners) در نیوجرسی و استاد مدعو دانشگاه یورک گفته است که عذر خواهی ویدئویی وینترکورن، که در آن او ظاهراً به تحریف اتهامات خود می‌پردازد، «اشتباهی مرگبار بود».


همچنین موارد زیر را ملاحظه نمایید:
فولکس واگن بر آن است تا سبب برکناری روسای آئودی و پورشه شود


وینترکورن در پیام ویدئویی خود می‌گوید:«ایجاد تردید پیرامون کار سخت و صادقانه سایر افراد، به دلیل اشتباه تعدادی معدود از افراد، کاری ناپسند می‌باشد. نباید با ما این کار انجام می‌شد». «به همین دلیل است که ...از شما می‌خواهم تا دوباره به ما اعتماد کنید».


شاید به نظر برسد که این پیام نقش خود را در کاهش شدت مشکلاتی که فولکس واگن با آنها مواجه است درست انجام نداده است.


سیتل می‌گوید: «رسوایی فولکس واگن از این نظر خاص است که شکل و روندی غیرمنطقی داشته است». کار آنها فریب و نیرنگی به تمام معنا است».


منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد