درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 27 آذر 1396 - 21:08   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد

  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

«بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت

  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت


ادامه ادامه مطلب سه

نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها

  نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  محمد سلطانی فرمعاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد شد
  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش
  نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها
  آشنایی با سالنامه تخصصی روابط عمومی
  نشست جهانی روابط عمومی مالتا
  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017
  گوگل و آمازون ؛ دو رقیب جدی بانکها در سال ۲۰۱۸
  جشنواره جدید بانک ملی ایران با موضوع پیام رسان بله، به زودی
  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت
  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18792صفحه نخست » انجمن های روابط عمومییکشنبه، 5 مهر 1394 - 11:22
معرفی انجمن ارتباطات اجتماعی کوبا
این انجمن مدیران، تکنسین ها، متخصصان و اساتیدی را که در مشاغل تبلیغات، عمومی سازی، روابط عمومی، ارتباطات اجتماعی و موسساتی، بازاریابی، تحقیقات ارتباطات و برنامه ریزی، تولید محصولات صوتی، عکاسی، نویسندگی، ویراستاری، نقاشی، مدیریت خلاق، هنر مدیریت و سایر حرفه های وابسته و هم راستای ارتباطات یا رسانه فعالیت می کنند، گردهم می آورد.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)،عادل میرشاهی- انجمن ارتباطات اجتماعی کوبا (ACSS)، یک سازمان اجتماعی است که ذیل بند 7 قانون مشروطه جمهوری کوبا فعالیت می کند.


گستره فعالیت این انجمن در سطح کشور است و مرکز آن در هاوانا قرار دارد. این انجمن مدیران، تکنسین ها، متخصصان و اساتیدی را که در مشاغل تبلیغات، عمومی سازی، روابط عمومی، ارتباطات اجتماعی و موسساتی، بازاریابی، تحقیقات ارتباطات و برنامه ریزی، تولید محصولات صوتی، عکاسی، نویسندگی، ویراستاری، نقاشی، مدیریت خلاق، هنر مدیریت و سایر حرفه های وابسته و هم راستای ارتباطات یا رسانه فعالیت می کنند، گردهم می آورد.


انجمن ارتباطات اجتماعی در 25 ژوئن 1991 با نام انجمن کوبایی تبلیغات و پروپاگاندا تاسیس شد. فعالیت های آن در زمینه های نامحدود گنجانده شده است. این انجمن شخصیت حقوقی دارد و دارایی های آن به نام خود انجمن ثبت می باشد. عضویت در انجمن برای داوطلبان با توجه به شرایط اساسنامه انجمن ممکن است. حداقل های عضویت در انجمن ارتباط حرفه ای با فعالیت های انجمن و داشتن رفتار و نگرشی اخلاقی در محل کار و زندگی می باشد.


اساسنامه انجمن، منشور اخلاقی و آئین نامه اجرایی مدیران و نحوه عضویت در انجمن در بخش های مجزا آمده است.


دوره های آموزشی انجمن ارتباطات اجتماعی کوبا
برنامه های آموزشی یکی از فعالیت های اساسی انجمن ارتباطات اجتماعی کوبا را تشکیل می دهد که تحت نظر «مرکز آموزش توسعه ارتباطات» برای اعضای انجمن، متخصصان، تکنسین ها و مدیران دوره هایی را برگزار می کند. این دوره های در موضوعات زیر برگزار می شوند:
1. تبلیغات رسانه ای
2. تبلیغات
3. بازاریابی
این دوره های به دو شکل:
1. دوره های آموزشی
2. کارگاه های آموزشی
برگزار می شود. دوره های آموزشی عموما 20 ساعت طول می کشند و در موضوعات تخصصی برای بیان آخرین دیدگاه های موجود و دستاوردهای جهانی به کارگزاران برگزار می شود.


محتوای کارگاه ها توسط متخصصانی که به طور همزمان در حوزه ای مشخص سابقه علمی و عملی دارد ارائه می شود. در ضمن این کارگاه ها، تسهیلاتی برای انجام کارهای عملی در حین کارگاه در نظر گرفته شده که به شرکت کنندگان ارائه می شود. مزیت کارگاه های آموزشی ارائه سریع آخرین تجارب و شیوه های عمل و اجرای آن در فضای کارگاهی است.


در کنار این برنامه های آموزشی، گاهی شرکت ها و موسسات نیز برای برگزاری این دوره ها به طور خصوصی برای کارمندان شان اقدام می کنند. بدین شکل که اساتید دوره های آموزشی به محل کار آنها می رود و دوره را در آنجا برگزار می کند. مدارک دوره توسط انجمن ارتباطات اجتماعی کوبا صادر می شود.


محافل تخصصی انجمن ارتباطات اجتماعی کوبا
محافل تخصصی مکان هایی هستند که برای کسب اطمینان از اینکه فعالیت های حرفه ای سازمان ها و موسسات بر اساس منافع، نیازها و خواسته های آنها انجام می شود در کوتاه مدت، میان مدت و طولانی مدت تشکیل می شوند.


فعالیت این محافل علمی در راستای توسعه رشته هایی است که برای آنها محفلی تشکیل می شود. این فعالیت ها افراد را قادر می سازد که بتوانند فعالیت های خود را به سمت حرفه ای شدن پیش ببرند. محفل های علمی با مبادله دانش و تجربه اعضا و تلاش برای یافتن بهترین شیوه و مفاهیم از نقش و توابع شاخه های ارتباطی و یکپارچه سازی آنها بر سیاست های سازمانی و استراتژی های نهادها اثر می گذارد.

آموزش های انجمن ارتباطات اجتماعی کوبا در قالب ژورنال علمی این انجمن با نام «اسپاسیو» به طور سالانه منتشر می شود که نسخه های قدیمی آن به طور رایگان در سایت انجمن به زبان اسپانیایی موجود است.


جایزه انجمن ارتباطات اجتماعی کوبا
جایزه این انجمن به نام اسپیس بالاترین سطح جایزه در سطح ملی است که به افراد و موسسات کوبایی داده می شود. افرادی که این جایزه را دریافت می کنند حتما عضو انجمن نیستند و به تمام افرادی که این قابلیت را داشته باشند، جایزه تعلق می گیرد. جایزه به افراد و سازمان هایی اعطا می شود که فعالیت های برجسته ای در حوزه علوم ارتباطات اجتماعی انجام داده باشند. جایزه به طور سالانه به کسانی اعطا می شود که فعالیت های آنها سبب شده است که شخصیت شان در فضای علمی علوم ارتباطات شناخته شود. انجمن ارتباطات اجتماعی کوبا علاوه بر این جایزه جوایز دیگری نیز اعطا می کند که در موضوعات مورد علاقه انجمن می باشد.

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با سالنامه تخصصی روابط عمومی


  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر


  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017


  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»


  نقش روابط عمومی و تبلیغات


  مدیر روابط عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شد


  شش گرایش جدید روابط عمومی در جهان


  توسعه و تجهیز روابط عمومی ها به ابزار نوین ضروریست


  تقدیر از روابط عمومی بانک صادرات قم


  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد