درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 7 اسفند 1395 - 02:21   

سخنرانی دکتر مظفری در خصوص نقش روابط عمومی ها در تقویت زنجیره های تولید

  سخنرانی دکتر مظفری در خصوص نقش روابط عمومی ها در تقویت زنجیره های تولید


ادامه ادامه مطلب یک

سهم دانشجویان و اساتید در گسترش فعالیت ویکی‌پدیا در شانزدهمین سال تولدش

  سهم دانشجویان و اساتید در گسترش فعالیت ویکی‌پدیا در شانزدهمین سال تولدش


ادامه ادامه مطلب دو

از نقشه دموکرات ها برای برکناری ترامپ باخبر شد

  از نقشه دموکرات ها برای برکناری ترامپ باخبر شد


ادامه ادامه مطلب سه

تقدیر معاون اول رئیس جمهور از عملکرد شورای هماهنگی بانکهای دولتی

  تقدیر معاون اول رئیس جمهور از عملکرد شورای هماهنگی بانکهای دولتی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دستگاه امنیتی آلمان 'از رسانه‌ها جاسوسی کرده است'
  ترفندهایی برای دور نگه‌داشتن ترامپ از توییتر
  سخنرانی دکتر مظفری در خصوص نقش روابط عمومی ها در تقویت زنجیره های تولید
  هکرها در آینده نزدیک اطلاعات خصوصی را از مغزتان می‌دزدند
  ترامپ: من مخالف رسانه ها نیستم
  از نقشه دموکرات ها برای برکناری ترامپ باخبر شد
  عضو هیات رئیسه فراکسیون روابط عمومی های مجلس: برخی رسانه به جای فعالیت های خبری به تجارت رو آورده اند
  کارگاه آموزشی «اطلاع رسانی و روابط عمومی» ویژه کانون های مساجد برگزار شد
  پیش‌بینی‌های شوکه کننده درباره 10 اقتصاد برتر جهان در سال 2050
  سلفی «سه بعدی» در آیفون‌ ۸
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18767صفحه نخست » جهان روابط عمومیچهارشنبه، 1 مهر 1394 - 08:19
منشور اخلاقی انجمن روابط عمومی کرواسی
ارزش های حرفه ای بنیادین انجمن روابط عمومی کرواسی توسط اعضای این انجمن و متخصصان روابط عمومی به عنوان استانداردها و منشور اخلاقی این انجمن و راهبرد عملی روابط عمومی به رسمیت شناخته شده است. این ارزش ها مجموعه ای از کدهای حرفه ای هستند که به عنوان دستورالعمل کار و فرآیند تصمیم گیری مورد توجه قرار می گیرند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مترجم: عادل میرشاهی- منشور اخلاقی که پیش رو دارید متعلق به انجمن روابط عمومی کرواسی می باشد که در سال 2013 مورد بازبینی قرار گرفته و مجددا تصویب شده است.


ارزش های بنیادین اعضای انجمن روابط عمومی کرواسی
ارزش های حرفه ای بنیادین انجمن روابط عمومی کرواسی توسط اعضای این انجمن و متخصصان روابط عمومی به عنوان استانداردها و منشور اخلاقی این انجمن و راهبرد عملی روابط عمومی به رسمیت شناخته شده است. این ارزش ها مجموعه ای از کدهای حرفه ای هستند که به عنوان دستورالعمل کار و فرآیند تصمیم گیری مورد توجه قرار می گیرند.


1. تخصص. هماهنگی و مسئولیت پذیری در استفاده از دانش و تجربه تخصصی و چند رشته ای. ما بر این باوریم که توسعه حرفه روابط عمومی تنها در پرتو توسعه شخصی، تخصص گرایی، تحقیقاتی و آموزشی ممکن است. ما درک متقابل، اعتبار و روابط میان بازیگران و نهادهای مختلف را می سازیم. ما به بالاترین استانداردهای حرفه ای و ارائه صحیح خدمات مالی اعتقاد داریم و جویای جبران هزینه های مالی هستیم.


2. امانت داری. ما به بالاترین استانداردها و معیارها برای حفظ منافع آنهایی که با ما کار می کنند پایبند هستیم و همچنین این استانداردها را در مورد ارتباطات خودمان با تمام مخاطبان اعمال می کنیم. همچنین ما پایبندی شدید خود به تمام موازین قانونی و استانداردهای عمل داوطلبانه و استانداردهای اخلاق حرفه ای روابط عمومی اعلام می کنیم. رفتار حرفه ای مناسب برای حفظ شهرت و اعتبار این حرفه امری حیاتی است.


3. حمایت. منافع کسانی که ما مسئولیت نمایندگی آن ها را بر عهده داریم همواره در نظر گرفته می شود. ما به تبادل آرا، حقایق و دیدگاه ها و مشارکت در بحث های عمومی ارزش می نهیم.


4. استقلال. توصیه ها باید به گونه ای مسئولانه و حرفه ای به مشتریان و کارفرمایان ارائه شود. به وضوح ما همه تعارض های بالقوه در منافع یا روابط با شرکت ها، موسسات، انجمن ها، احزاب سیاسی، افراد و گروه هایی که نمی توانید در کارشان دخالت کنیم یا مانع از قضاوت مستقل و عینی شان شویم، را اعلام می کنیم.


5. وقف. ما به کسانی که امروز حاضر هستند وفاداریم، اما پاسخگوی منافع عمومی نیز می باشیم.


6. انصاف. انصاف با احترام به رفتار مشتریان، کارفرمایان، رقبا، همکاران، فروشندگان، رسانه و سایر حرفه ها و عموم مردم صورت می گیرد.


7. احترام به تنوع. ما به تفاوت نظرات اعتقاد داریم و تبعیض را در همه اشکالش رد می کنیم.


8. مسئولیت شخصی. مسئولیت شخصی برای فعالیت های ما پذیرفته شده است، همچنین تبعات فعالیت های حرفه ای ما، با این شرط که عمل ما به دیگران اثری گذاشته باشد.


اصول کسب و کار خوب
1. استقلال حرفه ای:
اصل استقلال حرفه ای به معنای دیدگاهی صادقانه و مسئولانه نسبت به عموم مردم و منافع عمومی از طریق تشویق تبادل اطلاعات دقیق و قابل اعتماد است.
2. صلاحیت: اصل صلاحیت شامل وظایف و مسئولیت های اجرای وظایف و مسئولیت ها با توجه به دانش، مهارت و تجربه است.
3. شفافیت و تضاد منافع: اصل شفافیت و تضاد منافع آشکارا به منافع متضاد ممکن در اجرای برنامه های روابط عمومی اشاره دارد.
4. عدم تحمل فساد: این اصل بر اهمیت مسئولیت روابط کسب و کار، صرف نظر از موقعیت و قدرت فرد تاکید دارد.
5. محرمانه بودن: این اصل به حمایت کافی از اطلاعات محرمانه و خصوصی اشاره دارد.
6. حفظ استانداردهای حرفه ای: این اصل بیان می دارد کار
روابط عمومی باید به طور مداوم به طور حرفه ای انجام شود و این امر به تقویت اعتماد عمومی از حرفه روابط عمومی می انجامد.

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)



 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  30 نکته در باب دریافت پوشش از رسانه ها


  معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تبریز تاکید کرد: جایگاه ویژه روابط عمومی ها در انعکاس خدمات دستگاه های اجرایی


  سلفی «سه بعدی» در آیفون‌ ۸


  از نقشه دموکرات ها برای برکناری ترامپ باخبر شد


  سرپرست فرمانداری قدس: اطلاع‌رسانی درست روابط‌عمومی‌ها حضور حداکثری مردم در انتخابات را رقم می‌زند


  سهم دانشجویان و اساتید در گسترش فعالیت ویکی‌پدیا در شانزدهمین سال تولدش


  انتشار کتاب، انتشار پول


  روزنامه نگار امریکایی اعلام کرد اسناد بدنام کننده سی ان ان را در اختیار دارد


  ترامپ: من مخالف رسانه ها نیستم


  فرماندار شمیرانات: حوزه اطلاع‌رسانی عملکرد شهرستان باید تقویت شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله دومین همایش ملی زن و روابط‌عمومی