درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 27 آبان 1396 - 22:04   

آیفون X جدید و اعتیاد پنهان شده در آن

  آیفون X جدید و اعتیاد پنهان شده در آن


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب  مدیرکل دفتر وزارتی و سرپرست دفتر روابط عمومی وزارت نیرو

  انتصاب مدیرکل دفتر وزارتی و سرپرست دفتر روابط عمومی وزارت نیرو


ادامه ادامه مطلب دو

زمانی که «ماوس» برای کامپیوتر اختراع شد

  زمانی که «ماوس» برای کامپیوتر اختراع شد


ادامه ادامه مطلب سه

دیدار مدیرعامل بانک ملی ایران با همکاران و مردم زلزله زده سرپل ذهاب

  دیدار مدیرعامل بانک ملی ایران با همکاران و مردم زلزله زده سرپل ذهاب


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش رسانه های اجتماعی در پیامدهای زلزله
  تسهیلات حمایتی بانک ملی ایران برای خوداشتغالی و مشاغل خانگی
  هشدار بانک ملی ایران نسبت به شگردهای جدید کلاهبرداران
  اخلاق حرفه ای در حوزه روابط عمومی و عملکردهای آن
  جایگاه خلاقیت در عملکرد سازمانها و توسعه جامعه
  آیفون X جدید و اعتیاد پنهان شده در آن
  لینه‌کر و رزنامه‌نگار زن روسیه مجری برنامه قرعه‌کشی جام جهانی 2018 روسیه انتخاب شدند
  روابط عمومی پرسپولیس و خبرنگاران پرسپولیسی دست به کار می‌شوند
  راهنمای عملی در روشهای پژوهش کیفی : معرفی و نقد کتاب راهنملی تحلیل گفتگو، گفتمان و سند
  زادروز «ولترین» مقاله نگار آمریکایی و یک انسان دوست تما عیار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18730صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 30 شهریور 1394 - 10:19
در بین دانشجویان مدیریت اجرایی دانشگاه آزاد بندرعباس
بررسی تأثیر تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی بر بازاریابی خدمات آموزشی
امروزه شبکه های اجتماعی مجازی به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای ارتباطی در سطح جامعه و جهان تبدیل شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، شبکه های اجتماعی مجازی نسل جدیدی از وب سایتهای اینترنتی هستند. در این وب سایت ها کاربران اینترنتی حول محور مشترکی به صورت مجازی دور یکدیگر جمع می شوند و گروههای آنلاین را تشکیل می دهند(محمد مهدی مولایی، 1389)
در واقع شبکه های اجتماعی ، شبکه ای متشکل از افراد و گروهها و ارتباط بین انهاست که می توان آن را یکی از تاثیر گذارترین سرویس های ارایه شده در اینترنت دانست که به نوبه خود تحول شگرفی را در نظام اجتماعی کشورهای جهان ایجاد کرده است.
امروزه این شبکه ها به نیرویی قدرتمند در شکل دهی به جنبه های تجارت تبدیل شده اند زیرا بازاریابی دهان به دهان را تقویت کرده و به سرعت در تصمیمات خرید افراد تاثیر می گذارد و بی شک تبلیغات در این شبکه ها فرصت های زیادی را در اختیار صاحبان مشاغل قرار می دهد. از انجایی که خدمات آموزشی یک کالای خدمتی نامحسوس می باشد ، تبلیغات برای ان باید ظرافت های ویژه ای را به همراه داشته باشد و یکی از روش های تبلیغات برای چنین خدمات ناملموسی ، تبلیغات دهان به دهان با تاکید بر اعتماد به رضایتمندی دیگران می باشد و از این رو است که تبلیغات خدمات آموزشی در شبکه های اجتماعی پر طرفدار از نظر بازاریابی جایگاه پیدا می کند.

 

چکیده:
- زمینه و هدف: امروزه شبکه های اجتماعی مجازی به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای ارتباطی در سطح جامعه و جهان تبدیل شده است. از آنجایی که اطلاع دقیقی از میزان تاثیر تبلیغات در شبکه های اجتماعی در بازاریابی خدمات آموزشی به منظور معرفی و ارایه خدمات آموزشی منایب و با کیفیت وجود ندارد این مطالعه با هدف بررسی میزان تاثیر تبلیغات در شبکه های آموزشی بر بازاریابی خدمات آموزشی در بین دانشجویان مدیریت اجرایی دانشگاه آزاد بندرعباس در نیم سال اول تحصیلی سال 93 انجام گرفت.
-
روش کار: در این مطالعه توصیفی تحلیلی تعداد 95 نفر به طور تصادفی از جامعه 235 نفری انتخاب و در این مطالعه شرکت کردند و پرسشنامه محقق ساخته پس از تایید روایی و پایایی در اختیار آنها قرار گرفت و پس از تکمیل جهت تحلیل آماری در نرم افزار ذspss وارد گردید.
-
یافته ها: پس از تحلیل آماری داده ها مشخص شد که  پاسخ دهندگان با میانگین امتیاز 3.64 با شبکه های اجتماعی آشنایی داشتند  و با میانگین امتیاز 2.95 تبلیغات موجود در شبکه های اجتماعی برای آنها جذاب بود ولی استفاده هدفمند از شبکه های اجتماعی به منظور آشنایی و بهره گیری از خدمات موسسات آموزشی در سطح متوسطی قرار دارد.
-
نتیجه گیری: با توجه به میزان آشنایی با شبکه های اجتماعی و میزان استفاده از آنها می توان از ظرفیت بالقوه شبکه های اجتماعی به عنوان بستر بسیار مناسب جهت تبلیغات هدفمند ، کاربردی و مدرن در زمینه بازاریابی خدمات آموزشی استفاده نمود و با کار اصولی در این زمینه فرهنگ استفاده هدفمند و کاربردی از این شبکه های اجتماعی جهت ارتقای سطح آموزش و به دنبال آن افزایش آگاهی و دانش افراد ایجاد نمود.

واژگان کلیدی: تبلیغات در شبکه های اجتماعی- بازاریابی خدمات آموزشی-تبلیغات- مدیریت اجرایی –دانشگاه آزاد بندرعباس

 

نویسندگان:
محمود عامری سیاهویی
انسیه ایمانپور
تینا تقی پور، دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی گرایش بازاریابی

 

دانلود مقاله با لینک مستقیم

 

منبع: TMBA

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  زمانی که «ماوس» برای کامپیوتر اختراع شد


  زادروز «ولترین» مقاله نگار آمریکایی و یک انسان دوست تما عیار


  مردمداری در عمل/ عذرخواهی برای ۲۰ ثانیه اشتباه در حرکت یک قطار در ژاپن


  آیفون X جدید و اعتیاد پنهان شده در آن


  اخلاق حرفه ای در حوزه روابط عمومی و عملکردهای آن


  لینه‌کر و رزنامه‌نگار زن روسیه مجری برنامه قرعه‌کشی جام جهانی 2018 روسیه انتخاب شدند


  روابط عمومی پرسپولیس و خبرنگاران پرسپولیسی دست به کار می‌شوند


  جایگاه خلاقیت در عملکرد سازمانها و توسعه جامعه


  راهنمای عملی در روشهای پژوهش کیفی : معرفی و نقد کتاب راهنملی تحلیل گفتگو، گفتمان و سند


  انتقاد رئیس مجلس از اخبار مایوس کننده رسانه ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: انتشار ویژه نامه چهاردهمین کنفرانس روابط عمومی ایران