درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 04:57   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18730صفحه نخست » دوشنبه، 30 شهریور 1394 - 10:19
در بین دانشجویان مدیریت اجرایی دانشگاه آزاد بندرعباس
بررسی تأثیر تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی بر بازاریابی خدمات آموزشی
امروزه شبکه های اجتماعی مجازی به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای ارتباطی در سطح جامعه و جهان تبدیل شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، شبکه های اجتماعی مجازی نسل جدیدی از وب سایتهای اینترنتی هستند. در این وب سایت ها کاربران اینترنتی حول محور مشترکی به صورت مجازی دور یکدیگر جمع می شوند و گروههای آنلاین را تشکیل می دهند(محمد مهدی مولایی، 1389)
در واقع شبکه های اجتماعی ، شبکه ای متشکل از افراد و گروهها و ارتباط بین انهاست که می توان آن را یکی از تاثیر گذارترین سرویس های ارایه شده در اینترنت دانست که به نوبه خود تحول شگرفی را در نظام اجتماعی کشورهای جهان ایجاد کرده است.
امروزه این شبکه ها به نیرویی قدرتمند در شکل دهی به جنبه های تجارت تبدیل شده اند زیرا بازاریابی دهان به دهان را تقویت کرده و به سرعت در تصمیمات خرید افراد تاثیر می گذارد و بی شک تبلیغات در این شبکه ها فرصت های زیادی را در اختیار صاحبان مشاغل قرار می دهد. از انجایی که خدمات آموزشی یک کالای خدمتی نامحسوس می باشد ، تبلیغات برای ان باید ظرافت های ویژه ای را به همراه داشته باشد و یکی از روش های تبلیغات برای چنین خدمات ناملموسی ، تبلیغات دهان به دهان با تاکید بر اعتماد به رضایتمندی دیگران می باشد و از این رو است که تبلیغات خدمات آموزشی در شبکه های اجتماعی پر طرفدار از نظر بازاریابی جایگاه پیدا می کند.

 

چکیده:
- زمینه و هدف: امروزه شبکه های اجتماعی مجازی به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای ارتباطی در سطح جامعه و جهان تبدیل شده است. از آنجایی که اطلاع دقیقی از میزان تاثیر تبلیغات در شبکه های اجتماعی در بازاریابی خدمات آموزشی به منظور معرفی و ارایه خدمات آموزشی منایب و با کیفیت وجود ندارد این مطالعه با هدف بررسی میزان تاثیر تبلیغات در شبکه های آموزشی بر بازاریابی خدمات آموزشی در بین دانشجویان مدیریت اجرایی دانشگاه آزاد بندرعباس در نیم سال اول تحصیلی سال 93 انجام گرفت.
-
روش کار: در این مطالعه توصیفی تحلیلی تعداد 95 نفر به طور تصادفی از جامعه 235 نفری انتخاب و در این مطالعه شرکت کردند و پرسشنامه محقق ساخته پس از تایید روایی و پایایی در اختیار آنها قرار گرفت و پس از تکمیل جهت تحلیل آماری در نرم افزار ذspss وارد گردید.
-
یافته ها: پس از تحلیل آماری داده ها مشخص شد که  پاسخ دهندگان با میانگین امتیاز 3.64 با شبکه های اجتماعی آشنایی داشتند  و با میانگین امتیاز 2.95 تبلیغات موجود در شبکه های اجتماعی برای آنها جذاب بود ولی استفاده هدفمند از شبکه های اجتماعی به منظور آشنایی و بهره گیری از خدمات موسسات آموزشی در سطح متوسطی قرار دارد.
-
نتیجه گیری: با توجه به میزان آشنایی با شبکه های اجتماعی و میزان استفاده از آنها می توان از ظرفیت بالقوه شبکه های اجتماعی به عنوان بستر بسیار مناسب جهت تبلیغات هدفمند ، کاربردی و مدرن در زمینه بازاریابی خدمات آموزشی استفاده نمود و با کار اصولی در این زمینه فرهنگ استفاده هدفمند و کاربردی از این شبکه های اجتماعی جهت ارتقای سطح آموزش و به دنبال آن افزایش آگاهی و دانش افراد ایجاد نمود.

واژگان کلیدی: تبلیغات در شبکه های اجتماعی- بازاریابی خدمات آموزشی-تبلیغات- مدیریت اجرایی –دانشگاه آزاد بندرعباس

 

نویسندگان:
محمود عامری سیاهویی
انسیه ایمانپور
تینا تقی پور، دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی گرایش بازاریابی

 

دانلود مقاله با لینک مستقیم

 

منبع: TMBA

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 2 نظر (فعال: 2 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
مهران
| 1398/4/21 - 01:11 |     0     0     |
سلام
چرا دانلود نمیشه
ممنون میشم به ایمیلم ارسال کنید

لقمان نیک نفس
| 1401/6/6 - 22:53 |     0     0     |
لطفا لینک مقاله می خواستم ممنون

روابط عمومی : سلام از لینک زیر دانلود بفرمایید https://www.irangn.ir/article_view.php?rahgiri=4142035847791391


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد