درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 06:23   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18707صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 28 شهریور 1394 - 21:18
رسانه ابزار مهم جنگ نرم
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا در گردهمائی مصون سازی فرهنگی سپاه سراب با بیان اینکه رسانه ابزار مهم جنگ نرم است گفت: دشمن از این ابزار برای تغییر افکار عمومی جهت تغییر ساختار نظامی که در مقابل نظام سلطه ایستاده باشد استفاده می کند.
  


 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا در گردهمائی مصون سازی فرهنگی سپاه سراب با بیان اینکه رسانه ابزار مهم جنگ نرم است گفت: دشمن از این ابزار برای تغییر افکار عمومی جهت تغییر ساختار نظامی که در مقابل نظام سلطه ایستاده باشد استفاده می کند.
 
 علی اصغری افزود: جنگ رسانه ای زمانی است که دشمن از آن برای تغییر افکار و عقاید استفاده می کند و وظیفه ما این است که با همه ظرفیت های موجود رسانه ای در مقابل دشمنان نظام ایستادگی کرده و از منافع ملی و اعتقادی خود دفاع کنیم.
 
 وی ادامه داد: مطبوعات، رادیو، تلویزیون و اینترنت از ابزارهای رسانه ای هستند که با نفوذ در قلب ملت ها افکار آن ها را برای تغییر ساختار نظام به کار گرفته می گیرند.
 
 اصغری اظهار کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی از همه ابزارهای رسانه ای استفاده می کنند تا سه عنصر اعتقادات اسلامی، ولایت مطلقه فقیه و ستون های حمایتی ولایت فقیه (سپاه و بسیج و روحانیت) را مورد هجمه و خدشه قرار دهند.
 
 وی تاکید داشت: اگر امروز می خواهیم با عزت و اقتدار زندگی کنیم و به موفقیت های نهایی برسیم باید با چنگ و دندان از این سه عنصر اصلی نظام دفاع کنیم چراکه ولایت فقیه و سپاه و بسیج است که می تواند در مقابل این ابزارها ایستادگی کند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد