درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 29 مهر 1398 - 12:29   

اولین نشریه دیپلماسی رسانه منتشر شد

  اولین نشریه دیپلماسی رسانه منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

می خواهم به بچه ها انسان بودن را بیاموزم

  می خواهم به بچه ها انسان بودن را بیاموزم


ادامه ادامه مطلب دو

حقوق سالانه مدیرعامل مایکروسافت

  حقوق سالانه مدیرعامل مایکروسافت


ادامه ادامه مطلب سه

در پی قطع چندساعته برنامه‌های رادیو بلغارستان، مدیر این رادیو اخراج شد

  در پی قطع چندساعته برنامه‌های رادیو بلغارستان، مدیر این رادیو اخراج شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تقویم روز فناوری/ روزنامه ها در عصر اینترنت - تحولات 2004 تا 2008
  ۴ روش برای تاثیرگذاری بیشتر توسط خبر شما
  هدف گذاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بهبود تبلیغات تجاری در فضای مجازی
  حقوق سالانه مدیرعامل مایکروسافت
  می خواهم به بچه ها انسان بودن را بیاموزم
  سواد آمارى
  تقویم روز ارتباطات/ قطعنامه مهم هلسینکی درباره روزنامه نگار و روزنامه نگاری
  انتصاب مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس
  سی و سومین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک رفاه برگزار شد
  بانک رفاه کارگران خوب کار کرده و مشکلی ندارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18700صفحه نخست » بزرگان و پیشکسوتان روابط عمومیشنبه، 28 شهریور 1394 - 12:39
استاد متولی و روابط عمومی که باید پاسخگو باشد
سیدشهاب سید محسنی عضوهیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی - این تاکید درسی از استاد پیشکسوتی است که اولویت اطلاع یابی در روابط عمومی را بر اطلاع رسانی گوشزد می کند، نکته ای که متاسفانه کمتر روابط عمومی ها بدان توجه خاص دارند چراکه رویکرد بسیاری از روابط عمومی ها به جای داشتن برنامه ای مستمر برای نظرخواهی و شنیدن نیازها و انتظارات مخاطبان از سازمان بر اطلاع رسانی و تبلیغات از اقدامات و فعالیت های سازمانی متمرکز می شود.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آری استاد متولی هم در جایگاه ابدی آرام گرفت و جامعه روابط عمومی کشور یکی دیگر از اساتید به نام و پیشکسوت خود را از دست داد، استادی که در عین گشاده رویی و صمیمیت مثال زدنی اش بسیار صریح لهجه بود.

 

یکی از تکیه کلام های همیشگی استاد متولی در همایش ها و نشست های روابط عمومی تاکید ایشان بر لزوم پاسخگو بودن روابط عمومی سازمان ها در قبال مردم و افکار عمومی بود، اینکه واحدهای روابط عمومی در ارتباط و تعامل با مخاطبان درون و برون سازمانی خود احساس مسئولیت بیشتری کرده و در اسرع وقت پاسخگوی انتظارت، خواسته ها و گلایه های به حق آنان باشند و تلاش کنند تا حد امکان رضایت مخاطبان سازمان فراهم گردد.

 

این تاکید درسی از استاد پیشکسوتی است که اولویت اطلاع یابی در روابط عمومی را بر اطلاع رسانی گوشزد می کند، نکته ای که متاسفانه کمتر روابط عمومی ها بدان توجه خاص دارند چراکه رویکرد بسیاری از روابط عمومی ها به جای داشتن برنامه ای مستمر برای نظرخواهی و شنیدن نیازها و انتظارات مخاطبان از سازمان بر اطلاع رسانی و تبلیغات از اقدامات و فعالیت های سازمانی متمرکز می شود.

 

همچنین استاد اعتقاد داشت کمیت گرایی در فعالیت های روابط عمومی ره به جای نخواهد برد بلکه باید کارهای روابط عمومی بر اساس برنامه و با کیفیت اجرا شود. برای مثال می گفت اگر روابط عمومی برای توجیه عملکردش بگوید یک گونی خبر به رسانه ها ارسال کرده ملاک درستی نیست چراکه مهم آن است که این خبرها با چه کیفیتی تولید و از چه رسانه هایی انتشار یافته و چه میزان بر روی مخاطبان هدف تاثیر گذار بوده، چراکه شاید تولید و انتشار یک خبر حرفه ای از رسانه مناسب و در زمان مناسب تاثیر گذاری بیشتری بر روی مخاطبان از تولید و ارسال ده ها خبر بی محتوا و بدون هدف و جهت گیری داشته باشد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز فناوری/ روزنامه ها در عصر اینترنت - تحولات 2004 تا 2008


  تقویم روز ارتباطات/ قطعنامه مهم هلسینکی درباره روزنامه نگار و روزنامه نگاری


  اولین نشریه دیپلماسی رسانه منتشر شد


  رئیس اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران منصوب شد


  آیا روابط عمومی می تواند اعتبار خود را بدست آورد؟


  انتصاب مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس


  بانوان شاخص ترین مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان هرمزگان هستندشاخص ترین مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان هرمزگان هستند


  می خواهم به بچه ها انسان بودن را بیاموزم


  حقوق سالانه مدیرعامل مایکروسافت


  سواد آمارى


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود