درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 - 22:37   

«تاثیر چشم‌گیر» فاصله‌گیری و ماسک بر کرونا

  «تاثیر چشم‌گیر» فاصله‌گیری و ماسک بر کرونا


ادامه ادامه مطلب یک

آیا ویروس کرونا با حرف زدن منتقل می شود؟

  آیا ویروس کرونا با حرف زدن منتقل می شود؟


ادامه ادامه مطلب دو

مصرف اینترنت؛ سبز یا ناپاک؟

  مصرف اینترنت؛ سبز یا ناپاک؟


ادامه ادامه مطلب سه

خیره شدن به صفحه گوشی در تاریکی شب می‌تواند باعث افسردگی شود

  خیره شدن به صفحه گوشی در تاریکی شب می‌تواند باعث افسردگی شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  «تاثیر چشم‌گیر» فاصله‌گیری و ماسک بر کرونا
  بازار داغ اخبار جعلی در رابطه با اعتراضات آمریکا
  مصرف اینترنت؛ سبز یا ناپاک؟
  آیا ویروس کرونا با حرف زدن منتقل می شود؟
  خیره شدن به صفحه گوشی در تاریکی شب می‌تواند باعث افسردگی شود
  کتاب برگزیده مؤسسه رسمی روابط‌عمومی به چاپ دوم رسید/ خلاقیت در روابط عمومی
  آشنایی با روابط عمومی
  آغاز به کار تیم نوسازی Core Banking بانک رفاه کارگران
  آگهی جدید نایک علیه نژادپرستی
  انتصاب مدیر روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18700صفحه نخست » بزرگان و پیشکسوتان روابط عمومیشنبه، 28 شهریور 1394 - 12:39
استاد متولی و روابط عمومی که باید پاسخگو باشد
سیدشهاب سید محسنی عضوهیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی - این تاکید درسی از استاد پیشکسوتی است که اولویت اطلاع یابی در روابط عمومی را بر اطلاع رسانی گوشزد می کند، نکته ای که متاسفانه کمتر روابط عمومی ها بدان توجه خاص دارند چراکه رویکرد بسیاری از روابط عمومی ها به جای داشتن برنامه ای مستمر برای نظرخواهی و شنیدن نیازها و انتظارات مخاطبان از سازمان بر اطلاع رسانی و تبلیغات از اقدامات و فعالیت های سازمانی متمرکز می شود.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آری استاد متولی هم در جایگاه ابدی آرام گرفت و جامعه روابط عمومی کشور یکی دیگر از اساتید به نام و پیشکسوت خود را از دست داد، استادی که در عین گشاده رویی و صمیمیت مثال زدنی اش بسیار صریح لهجه بود.

 

یکی از تکیه کلام های همیشگی استاد متولی در همایش ها و نشست های روابط عمومی تاکید ایشان بر لزوم پاسخگو بودن روابط عمومی سازمان ها در قبال مردم و افکار عمومی بود، اینکه واحدهای روابط عمومی در ارتباط و تعامل با مخاطبان درون و برون سازمانی خود احساس مسئولیت بیشتری کرده و در اسرع وقت پاسخگوی انتظارت، خواسته ها و گلایه های به حق آنان باشند و تلاش کنند تا حد امکان رضایت مخاطبان سازمان فراهم گردد.

 

این تاکید درسی از استاد پیشکسوتی است که اولویت اطلاع یابی در روابط عمومی را بر اطلاع رسانی گوشزد می کند، نکته ای که متاسفانه کمتر روابط عمومی ها بدان توجه خاص دارند چراکه رویکرد بسیاری از روابط عمومی ها به جای داشتن برنامه ای مستمر برای نظرخواهی و شنیدن نیازها و انتظارات مخاطبان از سازمان بر اطلاع رسانی و تبلیغات از اقدامات و فعالیت های سازمانی متمرکز می شود.

 

همچنین استاد اعتقاد داشت کمیت گرایی در فعالیت های روابط عمومی ره به جای نخواهد برد بلکه باید کارهای روابط عمومی بر اساس برنامه و با کیفیت اجرا شود. برای مثال می گفت اگر روابط عمومی برای توجیه عملکردش بگوید یک گونی خبر به رسانه ها ارسال کرده ملاک درستی نیست چراکه مهم آن است که این خبرها با چه کیفیتی تولید و از چه رسانه هایی انتشار یافته و چه میزان بر روی مخاطبان هدف تاثیر گذار بوده، چراکه شاید تولید و انتشار یک خبر حرفه ای از رسانه مناسب و در زمان مناسب تاثیر گذاری بیشتری بر روی مخاطبان از تولید و ارسال ده ها خبر بی محتوا و بدون هدف و جهت گیری داشته باشد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  بلاکچین باعث تغییر صنعت روابط عمومی می شود


  سرپرست روابط عمومی هما منصوب شد


  پیشنهادات روابط عمومی استانداری تهران جهت ارتقاء حوزه اطلاع رسانی؛ شیوه نامه خبری واحد زمینه بهبود اخبار ارسالی را فراهم می کند


  اطلاعات غلط درباره کرونا چطور جان انسان‌ها را می‌گیرد؟


  برگزاری دومین نشست تخصصی کارشناسان روابط‌عمومی آموزش‌وپرورش استان چهارمحال و بختیاری


  کتاب "مثبت اندیشی در روابط عمومی" منتشر شد


  انتصاب سرپرست روابط عمومی شهرداری منطقه ۵تهران


  افتتاح استودیو خبری خاوران در منطقه 15


  تقدیر از مسئول روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2