درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 - 20:49   

فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400

  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


ادامه ادامه مطلب یک

ویروس کرونا در فضاهای بسته در کمین است نه در هوای آزاد

  ویروس کرونا در فضاهای بسته در کمین است نه در هوای آزاد


ادامه ادامه مطلب دو

کدام کشورهای اروپایی در استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی پیشروترند؟

  کدام کشورهای اروپایی در استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی پیشروترند؟


ادامه ادامه مطلب سه

رسانه‌ یا روابط عمومی؟

  رسانه‌ یا روابط عمومی؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رسانه های برتر دنیا در سال 2021
  توسط شورای هماهنگی روابط عمومی کرمان؛ جشنواره "چراغ روشن رابطه" برگزار می شود
  اشتباهات روابط عمومی، تکراری اما حل شدنی!
  تجربیات آستانه‌ای
  مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت: تلاش وزارت صمت راه اندازی هرچه سریعتر پروژه نورد گرم 2 است
  تاکید رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ بر توسعه روش های ارتباطی روابط عمومی با بهره گیری از شبکه های نوین اجتماعی
  تبیین برنامه راهبردی مرکز روابط عمومی وزارت صمت در سال ۱۴۰۰
  با سواد رسانه ای رویکرد جدیدی جایگزین فیلترینگ می شود
  دستورالعمل الزامات ارتقای سواد فضای مجازی
  قش نوآوری در برنامه‌های وفاداری/ نمونه‌هایی از برنامه‌های مبتکرانه در حوزه وفاداری مشتری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18692صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 28 شهریور 1394 - 10:05
معاون روابط عمومی بسیج در مراسم تقدیر از شبکه افق؛
رسانه ای موفق است که از ظرفیت های مردمی بهره گیرد
سرپرستان و خبرنگاران دفاتر استانی خبرگزاری بسیج؛ از جواد رمضان نژاد مدیر این شبکه با اهدای لوح تقدیر، تجلیل نمودند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سرپرستان و خبرنگاران دفاتر استانی خبرگزاری بسیج؛ از جواد رمضان نژاد مدیر این شبکه با اهدای لوح تقدیر، تجلیل نمودند.

در این مراسم تقدیر، اسماعیل احمدی- معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین- با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه در جنگ نرم گفت: امروز توجه به محتوای پیام و فرآیند تولید و انتشار پیام متناسب با مخاطبین از اولویت های برنامه‌ریزان ارتباطی در نهادها و دستگاه های گوناگون کشور است.

احمدی، توجه به نقش آفرینی افکار عمومی و فعال پنداشتن آنها را تاکید نموده و اظهار داشت: ما نیازمند رسانه های مردمی هستیم که با بدنه‌ی فعال جامعه ارتباطی دوسویه داشته و از ظرفیت های مردمی بهره گیرند.

وی، شبکه افق را رسانه ای متفاوت خوانده و ادامه داد: بایستی تلاش کنیم تا رسانه‌ها در روح سلحشوری و مقاومت و انقلابی گری نقش حرفه ای خود را ایفا نموده تا اقشار مختلف جامعه همچنان پویا و زنده در صحنه حاضر شوند.

مشاور ریاست سازمان بسیج مستضعفین، نقش دوم رسانه های انقلاب اسلامی را متوجه جبهه‌ی مقاومت و کشورهای منطقه نموده و تاکید کرد: چشم امید تمامی مجاهدین و استقلال خواهان به ام القرای جهان اسلامی یعنی ایران اسلامی است تا الگوی انقلاب ما را در سرزمین خود عملی نمایند که باید رسانه ها این نقش تاریخی را جدی بگیرند.

گفتنی است مسئولان خبرگزاری بسیج از بخش های مختلف شبکه افق بازدید نمودند.

 

منبع: بسیج

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رنج مضاعف رسانه های محلی از مصائب فضای مجازی


  ویروس کرونا در فضاهای بسته در کمین است نه در هوای آزاد


  اشتباهات روابط عمومی، تکراری اما حل شدنی!


  کدام کشورهای اروپایی در استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی پیشروترند؟


  رئیس کل بیمه مرکزی در جمع مدیران روابط عمومی صنعت بیمه: بیان دستاوردهای صنعت بیمه به تقویت گفتمان مردمی منتهی می‌شود


  اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی صنعتی برگزار می شود


  مدیرکل روابط‌عمومی استانداری سمنان: عقب‌ماندگی‌های حوزه روابط عمومی در سمنان جبران شود


  رسانه‌ یا روابط عمومی؟


  دستورالعمل الزامات ارتقای سواد فضای مجازی


  تبیین برنامه راهبردی مرکز روابط عمومی وزارت صمت در سال ۱۴۰۰


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400