درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 30 فروردین 1398 - 07:20   

آشنایی با ۷ نکته کاربردی برای گرفتن عکس خوب با موبایل

  آشنایی با ۷ نکته کاربردی برای گرفتن عکس خوب با موبایل


ادامه ادامه مطلب یک

دانشگاه فردوسی تلویزیون اینترنتی راه اندازی کرد

  دانشگاه فردوسی تلویزیون اینترنتی راه اندازی کرد


ادامه ادامه مطلب دو

قاضی‌زاده: هدیه دادن به خبرنگاران برای کند کردن تیغ نقادی آن‌هاست

  قاضی‌زاده: هدیه دادن به خبرنگاران برای کند کردن تیغ نقادی آن‌هاست


ادامه ادامه مطلب سه

لزوم ارزیابی مدیریت بحران در کشور

  لزوم ارزیابی مدیریت بحران در کشور


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گرانی اینترنت به نفع سلامتی
  دلایل اصلی ایجاد استرس
  پیش فروش تلفن تاشوی سامسونگ آغاز شد؛ هر گوشی دو هزار دلار است
  نشت اطلاعات بیش از «شش میلیون ایرانی» توسط یک شرکت حمل‌ونقل اینترنتی
  نقاط ضعف و قوت ارتباطات درون‌سازمانی را شناسایی و ارزیابی می‌کنیم
  نخستین شورای هماهنگی روابط عمومی های چهارمحال و بختیاری برگزار شد
  بانک سامان در شاخص رضایتمندی مشتریان اول شد
  قاضی‌زاده: هدیه دادن به خبرنگاران برای کند کردن تیغ نقادی آن‌هاست
  دانشگاه فردوسی تلویزیون اینترنتی راه اندازی کرد
  جمع‌آوری مخفیانه اطلاعات مخاطبین ایمیل 1.5 میلیون کاربر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18692صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 28 شهریور 1394 - 10:05
معاون روابط عمومی بسیج در مراسم تقدیر از شبکه افق؛
رسانه ای موفق است که از ظرفیت های مردمی بهره گیرد
سرپرستان و خبرنگاران دفاتر استانی خبرگزاری بسیج؛ از جواد رمضان نژاد مدیر این شبکه با اهدای لوح تقدیر، تجلیل نمودند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سرپرستان و خبرنگاران دفاتر استانی خبرگزاری بسیج؛ از جواد رمضان نژاد مدیر این شبکه با اهدای لوح تقدیر، تجلیل نمودند.

در این مراسم تقدیر، اسماعیل احمدی- معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین- با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه در جنگ نرم گفت: امروز توجه به محتوای پیام و فرآیند تولید و انتشار پیام متناسب با مخاطبین از اولویت های برنامه‌ریزان ارتباطی در نهادها و دستگاه های گوناگون کشور است.

احمدی، توجه به نقش آفرینی افکار عمومی و فعال پنداشتن آنها را تاکید نموده و اظهار داشت: ما نیازمند رسانه های مردمی هستیم که با بدنه‌ی فعال جامعه ارتباطی دوسویه داشته و از ظرفیت های مردمی بهره گیرند.

وی، شبکه افق را رسانه ای متفاوت خوانده و ادامه داد: بایستی تلاش کنیم تا رسانه‌ها در روح سلحشوری و مقاومت و انقلابی گری نقش حرفه ای خود را ایفا نموده تا اقشار مختلف جامعه همچنان پویا و زنده در صحنه حاضر شوند.

مشاور ریاست سازمان بسیج مستضعفین، نقش دوم رسانه های انقلاب اسلامی را متوجه جبهه‌ی مقاومت و کشورهای منطقه نموده و تاکید کرد: چشم امید تمامی مجاهدین و استقلال خواهان به ام القرای جهان اسلامی یعنی ایران اسلامی است تا الگوی انقلاب ما را در سرزمین خود عملی نمایند که باید رسانه ها این نقش تاریخی را جدی بگیرند.

گفتنی است مسئولان خبرگزاری بسیج از بخش های مختلف شبکه افق بازدید نمودند.

 

منبع: بسیج

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نگاهی به «باپلیک ادیتور» در رسانه ها


  افشاگری یکجانبه در روزنامه نگاری ـ اصطلاح مطبوعات زرد


  چاپ خبر جعلی در روزنامه بوستون گلوب - خبر، توسط یک خبرنگار «فری لنس» جعل شده بود!


  خبرگزاری های اصطلاحا جهانی و مسئله تبلیغ نامرئی و کنترل خبر


  رئیس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی: رسانه‌ها با فروکش‌کردن بحران مردم را تنها نگذارند


  ابراهام لینکلن استاد مجاب گری


  شکستن قفل تلفن جدید سامسونگ ظرف چند دقیقه


  انتصاب مدیرکل حوزه مدیرعامل و پاسخگویی به شکایات شرکت فرودگاه‌ها


  کارگاه تخصصی رسانه و محیط زیست در خراسان شمالی برگزار شد


  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در سی و دومین نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی