درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 تیر 1398 - 00:41   

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب یک

انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است

  انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان


ادامه ادامه مطلب سه

مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد

  مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد
  نام‌نویسی بیمه درمان تکمیلی فرهنگ، هنر و رسانه شروع شد
  توجه بیشتر روابط عمومی ها به تولید محتوا در راستای مدیریت مصرف آب و برق
  خود مدیریتی با هوش هیجانی
  دیدار مدیرعامل بانک توسعه تعاون با استاندار خراسان جنوبی
  پرداخت 9 میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون به تعاونی عسل تاجکوه استان خراسان جنوبی
  طی سال 97 صورت گرفت: بانک توسعه تعاون استان خراسان جنوبی هزار و چهارصد میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد
  بازدید مدیرعامل بانک توسعه تعاون از شعب استان خراسان جنوبی
  خسرویی که به دریا زد
  مدیرعامل بانک ملی ایران: «بانک آفیسر» جایگزین سرویس های بانکداری سنتی می شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18692صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 28 شهریور 1394 - 10:05
معاون روابط عمومی بسیج در مراسم تقدیر از شبکه افق؛
رسانه ای موفق است که از ظرفیت های مردمی بهره گیرد
سرپرستان و خبرنگاران دفاتر استانی خبرگزاری بسیج؛ از جواد رمضان نژاد مدیر این شبکه با اهدای لوح تقدیر، تجلیل نمودند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سرپرستان و خبرنگاران دفاتر استانی خبرگزاری بسیج؛ از جواد رمضان نژاد مدیر این شبکه با اهدای لوح تقدیر، تجلیل نمودند.

در این مراسم تقدیر، اسماعیل احمدی- معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین- با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه در جنگ نرم گفت: امروز توجه به محتوای پیام و فرآیند تولید و انتشار پیام متناسب با مخاطبین از اولویت های برنامه‌ریزان ارتباطی در نهادها و دستگاه های گوناگون کشور است.

احمدی، توجه به نقش آفرینی افکار عمومی و فعال پنداشتن آنها را تاکید نموده و اظهار داشت: ما نیازمند رسانه های مردمی هستیم که با بدنه‌ی فعال جامعه ارتباطی دوسویه داشته و از ظرفیت های مردمی بهره گیرند.

وی، شبکه افق را رسانه ای متفاوت خوانده و ادامه داد: بایستی تلاش کنیم تا رسانه‌ها در روح سلحشوری و مقاومت و انقلابی گری نقش حرفه ای خود را ایفا نموده تا اقشار مختلف جامعه همچنان پویا و زنده در صحنه حاضر شوند.

مشاور ریاست سازمان بسیج مستضعفین، نقش دوم رسانه های انقلاب اسلامی را متوجه جبهه‌ی مقاومت و کشورهای منطقه نموده و تاکید کرد: چشم امید تمامی مجاهدین و استقلال خواهان به ام القرای جهان اسلامی یعنی ایران اسلامی است تا الگوی انقلاب ما را در سرزمین خود عملی نمایند که باید رسانه ها این نقش تاریخی را جدی بگیرند.

گفتنی است مسئولان خبرگزاری بسیج از بخش های مختلف شبکه افق بازدید نمودند.

 

منبع: بسیج

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  زوال روابط عمومی ها


  افزایش اعتبارات اطلاع‌رسانی و تبلیغی دستاورد‌های دستگاه‌های اجرایی/ یک اقدام قابل تحسین


  دومین نشست کمیته هماهنگی اطلاع رسانی مدیریت مصرف برق استان تهران


  باشگاه توانمندسازی استارتاپ‌ها (بتا) در دانشگاه صنعتی قم راه‌اندازی شد


  خمارلو: برانکو خواست فقط مدیر رسانه ای باشم


  انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است


  وزیر علوم آیین‌نامه جدید ارتقای ساختار و عملکرد روابط عمومی‌ها را ابلاغ کرد


  5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران و راه کارهای غلبه بر آنها


  خسرویی که به دریا زد


  ضرورت تشکیل پلیس نشر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: رانندگی با روابط عمومی حداکثر دید