درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 آذر 1396 - 01:08   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد

  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

«بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت

  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت


ادامه ادامه مطلب سه

نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها

  نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مخاطبان روستایی، حلقه گمشده اطلاع رسانی در روابط عمومی
  برنامه ریزی و هدایت برنامه های روابط عمومی
  محمد سلطانی فرمعاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد شد
  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش
  نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها
  آشنایی با سالنامه تخصصی روابط عمومی
  نشست جهانی روابط عمومی مالتا
  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017
  گوگل و آمازون ؛ دو رقیب جدی بانکها در سال ۲۰۱۸
  جشنواره جدید بانک ملی ایران با موضوع پیام رسان بله، به زودی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18688صفحه نخست » انجمن های روابط عمومیشنبه، 28 شهریور 1394 - 14:17
انجمن روابط عمومی شانگهای چین
علاوه بر انجمن بین المللی روابط عمومی در چین، انجمن های روابط عمومی، به دلیل وسعت سرزمین چشم بادمی ها در شهرها و ایالات مختلف شکل گرفته اند. یکی از انجمن های معتبر در چین انجمن روابط عمومی شانگهای است که در این نوشتار به طور مختصر معرفی می شود.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مترجم از زبان چینی: عادل میرشاهی- علاوه بر انجمن بین المللی روابط عمومی در چین، انجمن های روابط عمومی، به دلیل وسعت سرزمین چشم بادمی ها در شهرها و ایالات مختلف شکل گرفته اند. یکی از انجمن های معتبر در چین انجمن روابط عمومی شانگهای است که در این نوشتار به طور مختصر معرفی می شود.

تاریخچه انجمن روابط عمومی شانگهای
این انجمن در نوامبر سال 1986 اولین انجمنی بود که توسط انجمن چینی روابط عمومی، به طور خصوصی بنیان گذاری شد و در همان ابتدا بیش از 200 نفر عضو در بخش های مختلف آن شروع به فعالیت کردند. پروفسور فورمر نخستین رئیس این انجمن، شهردار شانگهای بود و دبیر افتخاری انجمن را آقای وانگ داوهان بر عهده داشت.
کارکنان این انجمن در همان ابتدای کار از رهبران کسب و کار، اساتید برجسته دانشگاه، مقامات دولتی و رهبران رسانه ای تشکیل شدند.


ماموریت انجمن روابط عمومی شانگهای چین
کمک به بهبود شیوه های تولید محتوا، ایجاد اتحاد و همکاری میان روابط عمومی سازمان ها، شرکت ها و موسسات (اعم از سرمایه گذاران خارجی و بخش خصوصی و موسساتی) و سایر موسسات اجتماعی برای ترویج ارتباطات مشترک میان این سازمان ها و اجتماع و میان عموم و شرکت های موثر.
کارکنان روابط عمومی در این انجمن آموزش می بینند تا درجه
روابط عمومی خود را ارتقا داده و از خدمات اعضا و خدمات اجتماعی بهره مند شده و از این طریق به توسعه حرفه روابط عمومی کمک کند.


وظایف پایه ای انجمن روابط عمومی شانگهای
1.      این انجمن میان کسب و کارها و دولت، کسب و کارها و شرکت های ارتباطی نقش یک پل را ایفا می کند.
2.      میان صنایع متفاوت، برای بنا نهادن کانال های ارتباطی اعم از شرکت های دولتی، شرکت های با سرمایه گذاری خارجی و شرکت های بخش خصوصی تلاش می کند.
3.      برای کارگزاران روابط عمومی دوره های آموزشی برگزار می کند تا شرایط آنها را بهبود بخشیده و عرصه ای را برای تبادلات مشترک میان آنها پدید آورد.
4.      برای ارتقای فعالیت های روابط عمومی در سطوح بالا و چند بعدی و ترویج روابط میان شرکت ها، دولت و رسانه تلاش می کند.


خدمات ارائه شده توسط انجمن روابط عمومی شانگهای چین
1.      بر مبنای نیازهای اعضا به طور منظم و غیر منظم برنامه هایی برای ارتقای روابط میان سازمانی، میان دولت و سازمان های خصوصی تدارد دیده می شود و اقداماتی نیز جهت تبادل آرا و نظرات میان شرکت ها و رسانه ها ایجاد می شود.
2.      سازماندهی سیاست های اقتصادی و سایر مقررات یا آئین نامه ها، سیاست های گزارش های خبری، سمینارها و سایر موارد.
3.      دعوت برای مراسم جهت تحقیق در خصوص بازارها و جنبه های روابط عمومی که توسط اعضا به عنوان موضوعات مورد توجه انتخاب شده است. بر مبنای نیازها و شرایط واقعی اعضا بخش هایی در حد توانایی انجمن به اعضا خدمت رسانی می کنند. خدماتی از قبیل مشاوره های کسب و کار در زمینه های مرتبط با دولت برای اعضایی که مایل به ملاقات با رهبران دولتی و سایر افراد تاثیرگذار در حوزه کسب و کارشان هستند ارائه می شود. این امکان به صورت ارتباط دو به دو با دولت در بخش های مختلف صورت می گیرد و از این طرق به بهبود کیفیت فعالیت های
روابط عمومی می انجامد.


بخش های دائمی انجمن روابط عمومی شانگهای
این انجمن از 5 بخش ثابت تشکیل می شود و سایر بخش ها بنا به موقعیت ایجاد و منحل می شوند. این 5 بخش عبارتند از:
1.      توسعه عضویت و خدمات کاربران
2.      بخش برنامه ریزی پروژه
3.      بخش آموزش آکادمیک
4.      مشاوره اطلاعات
5.      دبیرخانه


منبع: http://www.chspra.com/

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با سالنامه تخصصی روابط عمومی


  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر


  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017


  نقش روابط عمومی و تبلیغات


  شش گرایش جدید روابط عمومی در جهان


  توسعه و تجهیز روابط عمومی ها به ابزار نوین ضروریست


  تقدیر از روابط عمومی بانک صادرات قم


  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد


  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش


  محمد سلطانی فرمعاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد