درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 4 فروردین 1396 - 08:38   

نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز

  نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز


ادامه ادامه مطلب یک

پیامک های عید نوروز و روابط عمومی

  پیامک های عید نوروز و روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

درباره مراسم نوروز سال 401 پیش از میلاد

  درباره مراسم نوروز سال 401 پیش از میلاد


ادامه ادامه مطلب سه

تاریخچـه هفـت سیـن از گذشتـه تا به امـروز

  تاریخچـه هفـت سیـن از گذشتـه تا به امـروز


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پی‌آمدهای مخرب گسترش شبکه‌های اجتماعی
  ابراز نگرانی مکارم شیرازی از "آسیب‌های فضای مجازی"
  10 میان وعده غذایی مفید با 100 کالری
   مسئول روابط عمومی اوقاف استان قم: از رسانه‌های فعال در انتشار اخبار طرح آرامش بهاری تقدیر می‌شود
  دیدگاه مدیران و مسئولان/ روابط عمومی/ بخش اول
  سرانجام قدیمی ترین مجله طنز
  آیفون‌های قرمز ۷ به بازار آمد: جلب ذائقه مشتری و هزینه برای مبارزه با بیماری ایدز
  شرکت اپل از ارزانترین آیپد خود رونمایی کرد
  دردسر گوگل به‌خاطر هم‌نشینی تبلیغات با محتوای افراط‌گرایانه
  فراخوان سومین دوره اعطای نشان عالی روابط عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18688صفحه نخست » انجمن های روابط عمومیشنبه، 28 شهریور 1394 - 14:17
انجمن روابط عمومی شانگهای چین
علاوه بر انجمن بین المللی روابط عمومی در چین، انجمن های روابط عمومی، به دلیل وسعت سرزمین چشم بادمی ها در شهرها و ایالات مختلف شکل گرفته اند. یکی از انجمن های معتبر در چین انجمن روابط عمومی شانگهای است که در این نوشتار به طور مختصر معرفی می شود.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مترجم از زبان چینی: عادل میرشاهی- علاوه بر انجمن بین المللی روابط عمومی در چین، انجمن های روابط عمومی، به دلیل وسعت سرزمین چشم بادمی ها در شهرها و ایالات مختلف شکل گرفته اند. یکی از انجمن های معتبر در چین انجمن روابط عمومی شانگهای است که در این نوشتار به طور مختصر معرفی می شود.

تاریخچه انجمن روابط عمومی شانگهای
این انجمن در نوامبر سال 1986 اولین انجمنی بود که توسط انجمن چینی روابط عمومی، به طور خصوصی بنیان گذاری شد و در همان ابتدا بیش از 200 نفر عضو در بخش های مختلف آن شروع به فعالیت کردند. پروفسور فورمر نخستین رئیس این انجمن، شهردار شانگهای بود و دبیر افتخاری انجمن را آقای وانگ داوهان بر عهده داشت.
کارکنان این انجمن در همان ابتدای کار از رهبران کسب و کار، اساتید برجسته دانشگاه، مقامات دولتی و رهبران رسانه ای تشکیل شدند.


ماموریت انجمن روابط عمومی شانگهای چین
کمک به بهبود شیوه های تولید محتوا، ایجاد اتحاد و همکاری میان روابط عمومی سازمان ها، شرکت ها و موسسات (اعم از سرمایه گذاران خارجی و بخش خصوصی و موسساتی) و سایر موسسات اجتماعی برای ترویج ارتباطات مشترک میان این سازمان ها و اجتماع و میان عموم و شرکت های موثر.
کارکنان روابط عمومی در این انجمن آموزش می بینند تا درجه
روابط عمومی خود را ارتقا داده و از خدمات اعضا و خدمات اجتماعی بهره مند شده و از این طریق به توسعه حرفه روابط عمومی کمک کند.


وظایف پایه ای انجمن روابط عمومی شانگهای
1.      این انجمن میان کسب و کارها و دولت، کسب و کارها و شرکت های ارتباطی نقش یک پل را ایفا می کند.
2.      میان صنایع متفاوت، برای بنا نهادن کانال های ارتباطی اعم از شرکت های دولتی، شرکت های با سرمایه گذاری خارجی و شرکت های بخش خصوصی تلاش می کند.
3.      برای کارگزاران روابط عمومی دوره های آموزشی برگزار می کند تا شرایط آنها را بهبود بخشیده و عرصه ای را برای تبادلات مشترک میان آنها پدید آورد.
4.      برای ارتقای فعالیت های روابط عمومی در سطوح بالا و چند بعدی و ترویج روابط میان شرکت ها، دولت و رسانه تلاش می کند.


خدمات ارائه شده توسط انجمن روابط عمومی شانگهای چین
1.      بر مبنای نیازهای اعضا به طور منظم و غیر منظم برنامه هایی برای ارتقای روابط میان سازمانی، میان دولت و سازمان های خصوصی تدارد دیده می شود و اقداماتی نیز جهت تبادل آرا و نظرات میان شرکت ها و رسانه ها ایجاد می شود.
2.      سازماندهی سیاست های اقتصادی و سایر مقررات یا آئین نامه ها، سیاست های گزارش های خبری، سمینارها و سایر موارد.
3.      دعوت برای مراسم جهت تحقیق در خصوص بازارها و جنبه های روابط عمومی که توسط اعضا به عنوان موضوعات مورد توجه انتخاب شده است. بر مبنای نیازها و شرایط واقعی اعضا بخش هایی در حد توانایی انجمن به اعضا خدمت رسانی می کنند. خدماتی از قبیل مشاوره های کسب و کار در زمینه های مرتبط با دولت برای اعضایی که مایل به ملاقات با رهبران دولتی و سایر افراد تاثیرگذار در حوزه کسب و کارشان هستند ارائه می شود. این امکان به صورت ارتباط دو به دو با دولت در بخش های مختلف صورت می گیرد و از این طرق به بهبود کیفیت فعالیت های
روابط عمومی می انجامد.


بخش های دائمی انجمن روابط عمومی شانگهای
این انجمن از 5 بخش ثابت تشکیل می شود و سایر بخش ها بنا به موقعیت ایجاد و منحل می شوند. این 5 بخش عبارتند از:
1.      توسعه عضویت و خدمات کاربران
2.      بخش برنامه ریزی پروژه
3.      بخش آموزش آکادمیک
4.      مشاوره اطلاعات
5.      دبیرخانه


منبع: http://www.chspra.com/

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سرانجام قدیمی ترین مجله طنز


  آیفون‌های قرمز ۷ به بازار آمد: جلب ذائقه مشتری و هزینه برای مبارزه با بیماری ایدز


  دیدگاه مدیران و مسئولان/ روابط عمومی/ بخش اول


  دردسر گوگل به‌خاطر هم‌نشینی تبلیغات با محتوای افراط‌گرایانه


  شرکت اپل از ارزانترین آیپد خود رونمایی کرد


   مسئول روابط عمومی اوقاف استان قم: از رسانه‌های فعال در انتشار اخبار طرح آرامش بهاری تقدیر می‌شود


  ابراز نگرانی مکارم شیرازی از "آسیب‌های فضای مجازی"


  پی‌آمدهای مخرب گسترش شبکه‌های اجتماعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله دومین همایش ملی زن و روابط‌عمومی