درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 13:04   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18687صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 28 شهریور 1394 - 11:49
پنج اشتباه مراکز خدمات حرفه‌ای در زمینه رسانه اجتماعی
تحقیقات نشان می‌دهد - تحقیق استفاده خدمات حرفه‌ای از رسانه اجتماعی که توسط موسسه روابط عمومی بیانچی انجام شده است نشان دهنده پنج اشتباه اصلی این موسسات در عرصه رسانه اجتماعی می‌باشد:
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  تروی میچ، چهاردهم سپتامبر سال 2015، سرویس خبری روابط عمومی- مطابق با تحقیق و بررسی جدید که به شکل اختصاصی توسط موسسه روابط عمومی بیانچی انجام شده است، موسسات خدمات حرفه‌ای در منطقه دیترویت آمریکا، در زمینه رسانه اجتماعی پنج اشتباه مهم را مرتکب می‌شوند. طبق نتایج این تحقیق، این موسسات از طریق ایجاد چند تغییر در رویکردشان می‌توانند شبکه و رسانه اجتماعی را به یک ابزار جذب موثرتر و موفق‌تر بدل نمایند.

«تحقیق مذکور تحت عنوان «استفاده خدمات حرفه‌ای از رسانه اجتماعی»، (SMUPSTM)، به بررسی استفاده 25 شرکت خدمات حرفه‌ای کلانشهر دیتروت، روی چهار سکوی اجتماعی مهم و محبوب آنها پرداخته است، شرکت‌هایی نظیر شرکت‌های حقوقی، حسابداری، مهندسی، کشاورزی و کاریابی. سکوهای مورد اشاره عبارتند از فیسبوک، توئیتر، لینکدین و یوتیوب.

جیمز اِی. بیانچی، رئیس مرکز روابط عمومی بیانچی در این باره گفته است: «اگرچه مشخص است که غالباً شرکت‌های خدمات اجتماعی در دیترویت، روی رسانه اجتماعی محبوبشان از مخاطبینی برخوردار می‌باشند، اما اغلب این شرکت ها پنج اشتباه مهم را مرتکب می‌شوند که ممکن است بر اثربخشی و تاثیرگذاری این ابزار توسعه تجارت تاثیر منفی و محدودساز داشته باشد».

 

او ادامه داد: «اگرچه توصیه‌هایی کلی بسیاری از طرف مشاورین فعال در زمینه اجتماعی ارائه می‌گردند، اما تاکنون اطلاعاتی پیرامون مسائل و فرصت‌های پیش روی شرکت‌های خدمات حرفه‌ای منطقه دیترویت به صورت مکتوب و قابل دسترس در نیامده است».

تحقیق استفاده خدمات حرفه‌ای از رسانه اجتماعی که توسط موسسه روابط عمومی بیانچی انجام شده است نشان دهنده پنج اشتباه اصلی این موسسات در عرصه رسانه اجتماعی می‌باشد:

1. انجام پوشش کم روی رسانه‌های اجتماعی رایگان: در حالی که مقالاتی با زبان شخص ثالث در خروجی‌ها و مطالب رسانه‌های اجتماعی، موثرترین منبع اطلاعاتی تاثیرگذار روی مردم می‌باشد، به صورت میانگین، کمتر از ده درصد مطالبی که شرکت‌های خدمات اجتماعی روی رسانه اجتماعی ارسال می‌کنند، پست‌ها و مطالبی هستند که پوشش اجتماعی را به اشتراک می‌گذارند.


2. عدم بهره‌گیری کافی از لینکدین: اگرچه لینکدین به عنوان مهمترین شبکه اجتماعی برای فعالان تجاری شناخته می‌شود- شبکه‌ای که از وبلاگ‌ها، فیسبوک، توئیتر، یوتیوب و گوگل پلاس مهمتر است، و شرکت‌های خدمات حرفه‌ای روی این شبکه، دنبال کنندگان بیشتری در مقایسه با سایر شبکه‌ها دارند، کمتر از یک چهارم از میانگین پست‌های رسانه اجتماعی شرکت‌های خدمات حرفه‌ای روی لینکدین ارسال و اطلاع‌رسانی می‌شوند.


3. نادیده گیرفتن استقبال از پست‌های تعاملی: اگرچه بیشتر شرکت‌های خدمات حرفه‌ای، هدف نخست و بلافصل شان از حضور در رسانه اجتماعی را جذب مخاطبین ذکر می‌کنند، اما کمی بیشتر از شش درصد از پست‌های شرکت‌های خدمات حرفه‌ای، ارسال شده روی فیسبوک، لینکدین و توییتر که مورد بررسی قرار گرفته‌اند، پست‌های تعاملی بوده‌اند، پست‌هایی که می‌توانند سبب جذب شوند.


4. عدم استفاده از پست‌ها و مطالب حاوی تصاویر: در حالی که تحقیقات نشان می‌دهد مردم بدین دلیل از محتوای تصویری استقبال می‌کنند که در مقایسه با متن، چهار برابر بیشتر در حافظه می‌مانند، اخیراً دو سوم از پست‌های ارسالی شرکت‌های خدمات حرفه‌ای روی توئیتر فاقد تصویر می‌باشد.


5. تبلیغاتی بودن پست‌های شرکت‌های خدمات اجتماعی: اگرچه کارشناسان رسانه اجتماعی تاکید دارند که حداقل 75 درصد از پست‌های ارسالی باید شامل چیزی باشد که از نظر مخاطبِ شرکت ارزشمند و حائز اهمیت است، اما بیشتر پست‌های شرکت‌های خدمات اجتماعی 79 الی 88 درصد، با توجه به نوع سکوی ارسالی، صرفاً روی خود شرکت متمرکز هستند.

سایر یافته‌های تحقیق مرکز روابط عمومی بیانچی:
• محبوبترین کانال‌ها در سطح رسانه اجتماعی که شرکت‌های برتر خدمات حرفه‌ای دیترویت در آن حاضر هستند عبارتند از: فیسبوک (88درصد)، توئیتر (84درصد)، لینکدین (80 درصد) و یوتیوب (44درصد).


• لینکدین به مراتب یک کانال در سطح رسانه اجتماعی است که معمولاً شرکت‌ها در آن از بیشترین تعداد دنبال کننده برخوردارند، چیزی نزدیک به 160980 نفر- یعنی پنج برابر میانگین فیسبوک و سیزده برابر تعداد دنبال کنندگان آنها روی توئیتر و...


• مقوله‌های موضوعات پست‌های ارسالی 25 شرکت برتر خدمات اجتماعی عبارتند از: محتوای نوشته شده توسط خود شرکت، خدمات شرکت، رویه ها، مسائل و خبرهایی پیرامون صنعت مربوطه.


بیانچی در این باره گفته است: «ما اغلب می‌گوییم که حضور صرف در رسانه اجتماعی کافی نیست». «شرکت‌ها باید برای حضور در فضای رسانه اجتماعی هم استراتژی داشته و به صورت مداوم به اجرای استراتژی مربوطه خود بپردازند تا به شکلی موثر سکوهای رسانه اجتماعی خود را برای ارتباطات کلی و اقدامات بازاریابی خود ساخته و یکپارچه‌سازی نمایند. امیدوارم که تحقیق استفاده شرکت‌های خدمات حرفه‌ای از رسانه اجتماعی به این شرکت‌ها برای حرکت رو به جلو در این مسیر کمک نماید».


تحقیق استفاده شرکت‌های خدمات حرفه‌ای از رسانه اجتماعی در مدت 90 روز به بررسی پست‌های 25 شرکت برتر خدمات حرفه‌ای در دیترویت پرداخته که از میان شرکت‌های فهرست شده در لیست Crain's Detroit Buisness انتخاب شده‌اند. برای اطلاعات بیشتر از سایت زیر بازدید نمایید: www.bianchipr.com

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  راهنمای کوتاه بحران


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد