درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 مهر 1396 - 12:25   

قارّه سبز و استاندارد زندگی

  قارّه سبز و استاندارد زندگی


ادامه ادامه مطلب یک

جلسه تودیع و معارفه مدیریت روابط عمومی شهرداری اصفهان

  جلسه تودیع و معارفه مدیریت روابط عمومی شهرداری اصفهان


ادامه ادامه مطلب دو

سوگیری شدید رسانه را می کشد

  سوگیری شدید رسانه را می کشد


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان

  انتصاب مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  "من خودم بلدم حرف بزنم"! ..."روابط عمومی وزیر یا رییس تان نباشید"!
  اطلاعیه موسسه ملل درخصوص تعاونی وحدت
  تاریخچه موسسه اعتباری ملل
  ثبت نام چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی آغاز ‌شد
  بازاریابی پیامکی
  شهردار تهران: نشریات زیان‌ده شهرداری تعطیل می‌شوند
  فناوری دارد مهم ترین داشته انسان را نابود می کند
  چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت رسانه
  استراتژی ها و چگونگی تبلیغات و فعالیت های روابط عمومی در صنعت فولاد
  سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان: تعامل میان روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها ازاهمیت ویژه‌ای برخوردار است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18640صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 24 شهریور 1394 - 00:56
منشور استکهلم؛ سندی بین المللی در روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مترجم: عادل میرشاهی- از سال 1986 که منشور رم توسط سازمان بین المللی مشاوران متخصص ارتباطات تصویب شد، تا سال 2003 که این منشور به روز رسانی شد، هیچ تغییری در منشور اولیه به وجود نیامد. منشوری که در ذیل مشاهده می کنید، روزآمد اکتبر 2003 این منشور است که توسط تمام اعضای سازمان به رسمیت شناخته شده و مورد توجه قرار می گیرد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مترجم: عادل میرشاهی- از سال 1986 که منشور رم توسط سازمان بین المللی مشاوران متخصص ارتباطات تصویب شد، تا سال 2003 که این منشور به روز رسانی شد، هیچ تغییری در منشور اولیه به وجود نیامد. منشوری که در ذیل مشاهده می کنید، روزآمد اکتبر 2003 این منشور است که توسط تمام اعضای سازمان به رسمیت شناخته شده و مورد توجه قرار می گیرد.


سازمان مشاوران روابط عمومی شرکت های خدمات حرفه ای هستند که به مشتریان خود برای اثربخشی در افکار ، نگرشها و رفتار عمومی کمک می کنند. همره با این تاثیر مسئولیتی را در قبال مشتریان ما و اعضای ما، حرفه ما و جامعه در سطح کلان بر عهده دارند.


1. اهداف مشاروره و پشتیبانی
مشاوران روابط عمومی ممکن است علاقه ای به سازش در زمینه نقششان به عنوان مشاور مستقل نداشته باشند. آنها باید مشتریان خود را با عینیت ها نزدیک کنند، تا مشتریانشان بتوانند استراتژی های ارتباطی و رفتار مطلوب را اتخاذ کنند.


2. جامعه
یک جامعه باز، آزادی بیان و یک مطبوعات آزاد بافتی را برای متخصصان روابط عمومی ایجاد می کند. آنها از قوانین تبعیت کرده و با مشتریان کار می کنند که رویکردی مشابه را به اشتراک بگذارند.


3. شناسایی اعتماد
اعتماد قلب روابط میان مشتری و یک مشاور روابط عمومی است. اطلاعاتی که در پناه اعتماد مشتری به مشاور تهیه شده و عموم در مورد آن اطلاعی ندارند نباید با سایر شرکا بدون رضایت مشتری منتشر شود.


4. یکپارچگی اطلاعات
مشاوران روابط عمومی نباید آگاهانه به گمراهی مخاطبان درباره اطلاعات واقعی بپردازند، و یا در مورد منافع مشتری چیزی را ارائه کنند. مشاوره باید تمام تلاش خود را در ارائه اطلاعات دقیق مصروف کند.


5. وعده و وعید
مشاور باید با مشتری برای ایجاد انتظارات شفاف و واضح و برای نائل شدن به خروجی تلاش هایشان کار کنند. آنها باید اهدافی ویژه را مشخص کرده و آنگاه برای رسیدن به وعده های خود کار کنند. مشاوره نباید هیچ تضمینی برای چیزهایی که غیر قابل تضمین ارائه دهد، یا اینکه مواردی را تضمین کند که مستلزم یکپارچگی کانال های ارتباطی است.


6. تضادها
مشاوران ممکن است مشتریانی را با منافع متضاد داشته باشند. بنابراین نباید پیش از اینکه اول مشتری فرصت کافی برای تشریح حقوق مندرج در هر قرار داد بین آنها و مشاوره را داشته باشد، اقدام به عقد قرار داد کرد.


7. نمایندگی
مشاوران بر مبنای ایده شخصی شان ممکن است حاضر به قبول تکالیفی مدیریت شرکت یا تمرکز سازمان نباشند.


8. شیوه های اداره و کسب و کار
مشاوران روابط عمومی متعهد به رفتار اخلاقی و اجرای بهترین شیوه های کسب و کار در تعامل با همه مخاطبان هستند.
 

سازمان بین المللی مشاوران ارتباطات
مرکز کسب و کار مورتیک
خیابان بالای 20 مورتیک
لندن
SW14 8JN
بریتانیای کبیر
nfo@iccopr.com
www.iccopr.com


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ثبت نام چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی آغاز ‌شد


  گزارش برگزاری چهارمین همایش سراسری روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات


  مدیریت پاسخگویی در روابط عمومی


  جلسه تودیع و معارفه مدیریت روابط عمومی شهرداری اصفهان


  استراتژی ها و چگونگی تبلیغات و فعالیت های روابط عمومی در صنعت فولاد


  سوگیری شدید رسانه را می کشد


  ویدیو/ انتقاد وزیر ارتباطات از مجیزگویی و چاپلوسی روابط عمومی ها


  انتصاب مسئول جدید اداره روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد


  شهردار تهران: نشریات زیان‌ده شهرداری تعطیل می‌شوند


  بازاریابی پیامکی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سرفصل های کارگاه آموزشی "چگونگی توسعه خلاقیت های کارآمد در روابط عمومی" اعلام شد