درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 آذر 1396 - 01:07   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد

  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

«بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت

  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت


ادامه ادامه مطلب سه

نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها

  نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مخاطبان روستایی، حلقه گمشده اطلاع رسانی در روابط عمومی
  برنامه ریزی و هدایت برنامه های روابط عمومی
  محمد سلطانی فرمعاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد شد
  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش
  نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها
  آشنایی با سالنامه تخصصی روابط عمومی
  نشست جهانی روابط عمومی مالتا
  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017
  گوگل و آمازون ؛ دو رقیب جدی بانکها در سال ۲۰۱۸
  جشنواره جدید بانک ملی ایران با موضوع پیام رسان بله، به زودی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18640صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 24 شهریور 1394 - 00:56
منشور استکهلم؛ سندی بین المللی در روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مترجم: عادل میرشاهی- از سال 1986 که منشور رم توسط سازمان بین المللی مشاوران متخصص ارتباطات تصویب شد، تا سال 2003 که این منشور به روز رسانی شد، هیچ تغییری در منشور اولیه به وجود نیامد. منشوری که در ذیل مشاهده می کنید، روزآمد اکتبر 2003 این منشور است که توسط تمام اعضای سازمان به رسمیت شناخته شده و مورد توجه قرار می گیرد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مترجم: عادل میرشاهی- از سال 1986 که منشور رم توسط سازمان بین المللی مشاوران متخصص ارتباطات تصویب شد، تا سال 2003 که این منشور به روز رسانی شد، هیچ تغییری در منشور اولیه به وجود نیامد. منشوری که در ذیل مشاهده می کنید، روزآمد اکتبر 2003 این منشور است که توسط تمام اعضای سازمان به رسمیت شناخته شده و مورد توجه قرار می گیرد.


سازمان مشاوران روابط عمومی شرکت های خدمات حرفه ای هستند که به مشتریان خود برای اثربخشی در افکار ، نگرشها و رفتار عمومی کمک می کنند. همره با این تاثیر مسئولیتی را در قبال مشتریان ما و اعضای ما، حرفه ما و جامعه در سطح کلان بر عهده دارند.


1. اهداف مشاروره و پشتیبانی
مشاوران روابط عمومی ممکن است علاقه ای به سازش در زمینه نقششان به عنوان مشاور مستقل نداشته باشند. آنها باید مشتریان خود را با عینیت ها نزدیک کنند، تا مشتریانشان بتوانند استراتژی های ارتباطی و رفتار مطلوب را اتخاذ کنند.


2. جامعه
یک جامعه باز، آزادی بیان و یک مطبوعات آزاد بافتی را برای متخصصان روابط عمومی ایجاد می کند. آنها از قوانین تبعیت کرده و با مشتریان کار می کنند که رویکردی مشابه را به اشتراک بگذارند.


3. شناسایی اعتماد
اعتماد قلب روابط میان مشتری و یک مشاور روابط عمومی است. اطلاعاتی که در پناه اعتماد مشتری به مشاور تهیه شده و عموم در مورد آن اطلاعی ندارند نباید با سایر شرکا بدون رضایت مشتری منتشر شود.


4. یکپارچگی اطلاعات
مشاوران روابط عمومی نباید آگاهانه به گمراهی مخاطبان درباره اطلاعات واقعی بپردازند، و یا در مورد منافع مشتری چیزی را ارائه کنند. مشاوره باید تمام تلاش خود را در ارائه اطلاعات دقیق مصروف کند.


5. وعده و وعید
مشاور باید با مشتری برای ایجاد انتظارات شفاف و واضح و برای نائل شدن به خروجی تلاش هایشان کار کنند. آنها باید اهدافی ویژه را مشخص کرده و آنگاه برای رسیدن به وعده های خود کار کنند. مشاوره نباید هیچ تضمینی برای چیزهایی که غیر قابل تضمین ارائه دهد، یا اینکه مواردی را تضمین کند که مستلزم یکپارچگی کانال های ارتباطی است.


6. تضادها
مشاوران ممکن است مشتریانی را با منافع متضاد داشته باشند. بنابراین نباید پیش از اینکه اول مشتری فرصت کافی برای تشریح حقوق مندرج در هر قرار داد بین آنها و مشاوره را داشته باشد، اقدام به عقد قرار داد کرد.


7. نمایندگی
مشاوران بر مبنای ایده شخصی شان ممکن است حاضر به قبول تکالیفی مدیریت شرکت یا تمرکز سازمان نباشند.


8. شیوه های اداره و کسب و کار
مشاوران روابط عمومی متعهد به رفتار اخلاقی و اجرای بهترین شیوه های کسب و کار در تعامل با همه مخاطبان هستند.
 

سازمان بین المللی مشاوران ارتباطات
مرکز کسب و کار مورتیک
خیابان بالای 20 مورتیک
لندن
SW14 8JN
بریتانیای کبیر
nfo@iccopr.com
www.iccopr.com


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با سالنامه تخصصی روابط عمومی


  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر


  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017


  نقش روابط عمومی و تبلیغات


  شش گرایش جدید روابط عمومی در جهان


  توسعه و تجهیز روابط عمومی ها به ابزار نوین ضروریست


  تقدیر از روابط عمومی بانک صادرات قم


  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد


  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش


  محمد سلطانی فرمعاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد