درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 05:52   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18476صفحه نخست » شنبه، 14 شهریور 1394 - 10:29
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری:
هنوز نگاه سنتی بر بازاریابی گردشگری حاکم است
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: متأسفانه هنوز نگاه سنتی بر بازاریابی بخش گردشگری حاکم است به‌گونه‌ای که همچنان تهران بازار هدف اغلب فعالان این حوزه است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مرتضی رحمانی موحد، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در دومین نشست هم‌اندیشی منطقه‌ای توسعه گردشگری که با حضور فعالان این حوزه از استان‌های زنجان، گیلان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار شد تاکید کرد: باید ظرفیت‌های بومی، محله‌ای و منطقه‌ای را شناسایی کرده و صرفاً به پایتخت اکتفا نکنیم.

وی با بیان اینکه باید ظرفیت‌های منطقه‌ای را در توسعه گردشگری شناسایی کنیم اظهار کرد: با جمع‌بندی بسته‌های گردشگری مناطق می‌توانیم به رونق گردشگری اقصی نقاط ایران دست‌یابیم. وی سودآوری، اشتغالزایی، پویایی و نشاط و تعاملات فرهنگی را از دستاوردهای رونق گردشگری برشمرد و خاطرنشان کرد: ما در بستر هدایت فعالیت‌های گردشگری حرکت می‌کنیم و هرگاه به جمع بندی برنامه‌ها رسیدیم وارد مرحله حمایت می‌شویم.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور تاکید کرد: قراردادن جاذبه، نوآوری و توجه به مناطق شهری و غیرشهری در مسیر گردشگری باید در برنامه‌ریزی سفر مدنظر قرار گیرد. رحمانی موحد با اشاره به جذابیت تنوع غذایی در گردشگری گفت: گردشگری غذا نیز با شناسایی و تبلیغ غذاها و خوراکی‌های مناطق مختلف مورد توجه باشد. معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: ما فعالان گردشگری را شریک خود می‌دانیم چرا که آنها حلقه واسط ما و مردم هستند.

رحمانی موحد با تاکید بر تشویق مردم به سمت سفرهای دسته جمعی و تورهای گردشگری ابراز کرد: باید مزایای این نوع سفر اعم از کاهش هزینه‌ها، تحکیم بنیان خانواده، افزایش تعاملات فرهنگی و افزایش امنیت را برای مردم تبیین کرد. وی برخورد جدی با تورهای غیرمجاز در هر شکل حتی مجازی را مورد تاکید قرار داد و افزود: بسیاری از مخاطرات سفرها ناشی از فعالیت تورهای غیر مجاز است.

برنامه‌ریزی برای جاده ابریشم

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: برنامه‌های جذابی در حوزه گردشگری جاده ابریشم پیش‌بینی شده است و این مسیر برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. رحمانی موحد در دومین نشست هم‌اندیشی منطقه‌ای توسعه گردشگری افزود: تلاش می‌کنیم سهم ایران را در گردشگری جهان به دست آوریم. وی با اشاره به برگزاری دهمین جشنواره ملی آش ایرانی اظهار کرد: جشنواره‌ها نقطه قوتی برای توسعه گردشگری ایران است. رحمانی موحد یادآور شد: سنت‌های بومی و محلی ایران جاذبه مناسبی برای گردشگران است که اگر در نگاه بلند‌مدت مورد توجه باشد می‌تواند در جذب گردشگر داخلی و خارجی مؤثر واقع شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: جشنواره‌ها باید ویژگی‌هایی داشته باشند تا به سطح ملی و بین‌المللی ارتقا یابند که از جمله این ویژگی‌ها استمرار، برخورداری از سایت‌ها وبرندهای مشخص دارای نگاه فرابخشی و تاثیر‌گذاری است. وی به موفقیت جشنواره ملی‌ آش ایرانی به میزبانی زنجان اشاره و خاطرنشان کرد: این جشنواره طی ادوار مختلف با ارتقای سطح خود، توانسته به دهمین مرحله راه یابد و میزبان جشنواره بین‌المللی غذای کشورهای اکو- جاده ابریشم نیز باشد.

 

منبع: روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی زنجان

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد