درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 27 دی 1396 - 03:56   

در یک سال 18 خبرنگار توسط داعش در افغانستان کشته شدند

  در یک سال 18 خبرنگار توسط داعش در افغانستان کشته شدند


ادامه ادامه مطلب یک

سانچی و...

  سانچی و...


ادامه ادامه مطلب دو

گوگل به تبعیض بر علیه مردان محافظه کار سفیدپوست متهم شد

  گوگل به تبعیض بر علیه مردان محافظه کار سفیدپوست متهم شد


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران

  انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی‌ها، بال پرواز برای مدیران هستند شورای هماهنگی
  مسدود کردن آگهی
  بخشودگی 100 درصد جرایم تأخیر تسهیلات در بانک آینده
  روزهای پر جایزه برای کاربران «بله»
  تعیین تکلیف 134 مورد از املاک مازاد تملیکی بانک ملی ایران
  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد
  انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران
  انجمن متخصصان روابط عمومی، پژوهشگر و عضو هیات علمی انتخاب می کند
  مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران: روابط عمومی سنتی منسوخ شده است
  گزارش برگزاری نخستین نشست شورای روابط عمومی های سازمان برنامه و بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18441صفحه نخست » انجمن های روابط عمومیچهارشنبه، 11 شهریور 1394 - 09:10
روابط عمومی جانسون کینگ
روابط عمومی جانسون کینگ از ابتدای تاسیس خود روندی رو به رشد را در ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های تخصصی همچون فن‌آوری اطلاعات (IT) و رسانه‌ها داشته است. از زمان شکل‌گیری این روابط عمومی در سال 1992، جانسون کینگ به طور ثابت سالیانه رشدی معادل 50 درصد داشته است به طوری که در فهرست یکی از رو به رشدترین کارگزاران روابط عمومی در حوزه فن‌آوری اطلاعات در انگلستان قرار دارد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  روابط عمومی جانسون کینگ از ابتدای تاسیس خود روندی رو به رشد را در ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های تخصصی همچون فن‌آوری اطلاعات (IT) و رسانه‌ها داشته است. از زمان شکل‌گیری این روابط عمومی در سال 1992، جانسون کینگ به طور ثابت سالیانه رشدی معادل 50 درصد داشته است به طوری که در فهرست یکی از رو به رشدترین کارگزاران روابط عمومی در حوزه فن‌آوری اطلاعات در انگلستان قرار دارد.


این روابط عمومی، دفاتر خود را در انگلستان، آلمان، فرانسه و هلند دایر کرده و کارخانجات و تولیدکنندگان سخت افزار و نرم افزار و نیز شرکت‌های خدماتی IT در زمینه شبکه، مخابرات و بخش‌های تجارت الکترونیکی طیف وسیعی از مشتریان جانسون کینگ را تشکیل می‌دهند. در این راستا جانسون کینگ با تجربه وسیع خود در بخش‌های فنآوری، تجارت و رسانه‌ها به رقابتی موفقیت‌آمیز در هر یک از حوزه‌ها دست یافته است.

 

توسعه همه جانبه با اهداف و برنامه‌های متعالی، نیازمند بصیرت و کسب مهارت‌های ویژه‌ای است که باید بر پایه دانش استوار باشد. از همین رو جانسون کینگ با به خدمت گرفتن گروهی متخصص به برنامه‌ریزی در برگزاری کنفرانس‌ها مبادرت ورزیده و با ارائه سخنرانی‌هایی در مورد چشم‌انداز رقابت‌های آینده روابط عمومی‌ها فرصتی را فراهم می‌آورد تا روابط عمومی‌ها، چشم‌انداز آینده مشتریان و مخاطبان خود را بنگرند.


در جانسون کینگ به طور مستمر با برگزاری کنفرانس‌ها و انتشار روزشمار وقایع و رویدادها به تحقیق و تجزیه و تحلیل موضوعات مرتبط با مخاطبان خود می‌پردازد.


 این روابط عمومی، دورنمای واقعی عملکرد رسانه‌ها را ترسیم می‌کند زیرا رویکرد جانسون کینگ بر پایه شناخت مسیرهایی است که رسانه‌ها خواسته‌های مخاطبان خود را برآورده می‌کنن

نیز تعیین بهترین راه برای جلب رضایت مخاطبان در راستای اهداف آن‌هاست. به همین خاطر این رویکرد توانسته است روابط سودمند و متقابل خود را با مطبوعات توسعه بخشد.

 

جالب این جاست که روزنامه‌نگاران، اطلاعات و اخباری را در مورد شرکت‌های مطرح ارائه می‌کنند که جانسون کینگ در آن شرکت‌ها به عنوان کارشناس روابط عمومی شناخته شده است. جانسون کینگ با در اختیار داشتن افراد مستعد و کارآمد در پی ترغیب فرهنگی است که در آن سخت‌کوشی و خلاقیت نهفته است. این روابط عمومی مفتخر است که به معنای واقعی جدیت در کار خود دست یافته است و در همین راستا اقدام به برگزاری موفقیت‌آمیز کنفرانس‌ها، همایش‌ها و مصاحبه‌های فردی کرده است و نیز کارگاه‌های آموزشی فنآوری را با توجه به اهداف از پیش تعیین شده خود سازمان‌دهی و اجرا نموده است.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سالروز درگذشت مبتکر فتوژورنالیسم (پدر عکس خبری)


  بحران جهانی خبر


  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد


  چگونه طرح روش روابط عمومی خود را طراحی می کنید؟


  گزارش برگزاری نخستین نشست شورای روابط عمومی های سازمان برنامه و بودجه


  انجمن متخصصان روابط عمومی، پژوهشگر و عضو هیات علمی انتخاب می کند


  نقدی بر نحوه‌ اطلاع‌رسانی درباره نفتکش ایرانی


  انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران


  سانچی و...


  مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران: روابط عمومی سنتی منسوخ شده است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد