درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 05:58   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18437صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 10 شهریور 1394 - 16:55
نقش رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در مقابله با جنگ نرم دشمن
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل استان لرستان گفت: جنگ نرم فرهنگی، جنگی ظریف و پیچیده است که روابط عمومی‌ها در این زمینه نقش به‌سزایی را ایفا می‌کنند و بخش زیادی از واحدهای این جنگ توسط روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها هدایت می‌شود،
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل استان لرستان گفت: جنگ نرم فرهنگی، جنگی ظریف و پیچیده است که روابط عمومی‌ها در این زمینه نقش به‌سزایی را ایفا می‌کنند و بخش زیادی از واحدهای این جنگ توسط روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها هدایت می‌شود،

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در جلسه برگزاری دوره آزمایشی مسئولان روابط عمومی نواحی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در خرم‌آباد، اظهار کرد: امروز جنگ نرم فرهنگی، یک جنگ سخت، ظریف و پیچیده است که روابط عمومی‌ها در این زمینه نقش به‌سزایی را ایفا می‌کنند و بخش زیادی از واحدهای این جنگ توسط روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها هدایت می‌شود، اما ما نتوانسته‌ایم در این زمینه آموزش‌های خوبی داشته باشیم و به روابط عمومی‌ها آموزش دهیم براساس ذوق و سلیقه شخصی عمل نکنند. بنابراین روابط عمومی‌ها باید بتوانند پل ارتباطی بین افکار عمومی و مسئولان باشند و براساس عقلانیت عمل کنند.

کشکولی خاطرنشان کرد: تبلیغات اثربخشی کم‌رنگ‌تر و زودگذرتری دارند، اما اگر کار روابط عمومی‌ها با عقلانیت پیش رود، کار آنها ماندگار می‌شود.

این مسئول یادآور شد: ‌امروز ما با یک هجمه سنگین و دروغی از جانب دشمنان مواجه هستیم، بنابراین باید هوشمندانه برخورد کنیم؛ زیرا دشمنان اخبار جعلی را به جامعه ما تزریق می‌کنند تا احساس مردم ما را تهدید کنند.

کشکولی گفت: روابط عمومی می‌تواند چهره‌ای زشت یا خوب از یک سازمان نشان دهد؛ زیر اگر یک روابط عمومی دیروقت به موضوع بپردازد یا اینکه مسئله‌ای را نادیده بگیرد، می‌تواند اقدامات انجام‌ شده را زیر سؤال ببرد، بنابراین روابط عمومی باید هوشمندانه عمل کند و از نظر عقلی به‌روز باشد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل استان لرستان بیان کرد: دنیای غرب از ماهیت زشت خود یک چهره زیبا ترسیم کرده و کارهای غیرانسانی، قتل‌ها و کارهای صهیونیستی خود را خوب نشان می‌دهد. بنابراین ما باید بتوانیم از چهره انقلاب اسلامی که یک انقلاب مردم‌دوست و مردم‌خواه است، یک چهره خوب به مردم دنیا نشان دهیم که رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در این زمینه نقش مهمی دارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد