درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 10:09   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18421صفحه نخست » دوشنبه، 9 شهریور 1394 - 11:41
کمال‌گرایی، مانعی برای کارآفرینی
کارآفرینان با انتخاب اهداف بزرگ بعد از مدتی با مشکلات متعدد مواجه می‌شوند. برخی از این کارآفرینان با مشکل کمال‌گرایی و ایده‌آل‌گرایی شدید روبه‌رو هستند و وسواس زیادی در معرفی محصول یا خدمت به بازار دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کارآفرینان با انتخاب اهداف بزرگ بعد از مدتی با مشکلات متعدد مواجه می‌شوند. برخی از این کارآفرینان با مشکل کمال‌گرایی و ایده‌آل‌گرایی شدید روبه‌رو هستند و وسواس زیادی در معرفی محصول یا خدمت به بازار دارند.

افراد کمال‌گرا معمولا بر جنبه‌های منفی زندگی تمرکز می‌کنند، فقط متوجه موقعیت هایی می‌شوند که به اهداف دست نمی‌یابند و مواقعی را که موفق شده‌اند را به یاد نمی‌آورند. آنها اغلب خود را به دلیل شکست‌هایشان تحقیر کرده و دائما با جملات انتقادی خود را ملامت می‌کنند. کمال‌گرایی از والدین، خانواده و هم از محیط سرچشمه می‌گیرد. افراد کمال‌گرا مایلند ارزش خود را بر اساس آنچه انجام می‌دادند و نه براساس آنچه که هستند ارزیابی کنند. به جای اینکه تصویری معقول و متعادل از خود داشته باشند، فکر می‌کنند فقط هنگامی به اندازه کافی خوب هستند که به اهداف مهم زندگی شان دست یابند. در مواردی با کارآفرینانی مواجه می‌شویم که به جای انتخاب اهداف متوسط و چالشی، اهداف غیرمنطقی و بسیار بلندپروازانه انتخاب می‌کنند و در نهایت شکست می‌خورند.

مطالعه زندگی کارآفرینان بزرگ مانند مارک زاکربرگ، نشان می‌دهد این کارآفرینان در ابتدا به دنبال انجام کار کوچک و نه بزرگ بوده‌اند. شاید برایتان عجیب باشد که تقریبا اندکی بیش از یک دهه قبل تعداد کاربران فیس‌بوک حدود صد هزار نفر بوده است و زاکربرگ در ابتدای راه به دنبال ایجاد یک شبکه اجتماعی که زندگی انسان را تحت تاثیرات شگرف قرار دهد نبوده است! ولی در مراحل توسعه این هدف بزرگ محقق شده است. در این زمینه برخی کارآفرینان معتقدند عرضه و فروش یک محصول با نمره 12 در زمان حال بهتر از فروش یک محصول با نمره 20 در سال آینده است. بنابراین سعی کنید بر این مانع ذهنی یا سوءگیری غلبه کنید، زیرا کمال‌گرایی پیامدهای منفی زیر را دارد

پیامد جسمانی: بی‌خوابی، احساس خستگی و کوفتگی. پیامد احساسی: اضطراب و افسردگی. پیامد ذهنی و فکری: فکر کردن زیاد درباره اشتباه که در یک کار، افزایش سرزنش خود، اعتماد به نفس پایین، بیش از حد با وجدان و مسوولیت‌پذیر بودن، بیزار بودن از اتلاف وقت و در نتیجه بیش از حد مشغله داشتن. پیامد ارتباطی: تمرکز بیشتر بر کار و در نتیجه کاهش روابط اجتماعی باید توجه داشت که بین کمال‌گرایی زیانبار و میل به پیشرفت در کارآفرینی تفاوت وجود دارد.  در کمال‌گرایی زیانبار، دیدگاهی که کارآفرینان از خودشان دارند به میزان دستیابی به معیارهای دشوارشان بستگی دارد. همچنین در کمال‌گرایی زیانبار کارآفرینان معیارهایشان را بدون توجه به پیامدهای منفی آنها و به‌رغم هشدارهای دیگران ادامه می‌دهند.  اقتباس از کتاب کمال‌گرایی، مانعی برای کارآفرینی!!

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره ۳۵۶۷

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد