درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 18:42   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18415صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 9 شهریور 1394 - 10:54
جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) در جمع مسئولین روابط عمومی؛
روابط عمومی ها در مبارزه با جنگ نرم نقش کلیدی دارند
علی نژاد جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، گفت: روابط عمومی ها در مبارزه با جنگ نرم نقش کلیدی دارند.
  

روابط عمومی ها در مبارزه با جنگ نرم نقش کلیدی دارند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، علی نژاد جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در جمع مسئولین روابط عمومی رده های بسیج سپاه امام سجاد(ع) عنوان کرد: آنچه در فضای فعلی وجود دارد یک جنگ نظامی نیست بلکه جنگ نرمی است که دشمنان ما به دنبال آن هستند.

علی نژاد، یادآور شد: در حال حاضر دشمنان در جنگ نرم فکر مخاطبان را هدف گرفته‌اند تا با عملیات‌های از پیش تعیین شده روی افکار مردم تاثیر بگذارند و ما در خنثی کردن این برنامه‌ها نقش کلیدی داریم.

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، افزود: ما در مقابل جنگ نرم، هم رسانه مکتوب و هم دیداری و شنیداری را داریم که باید از ظرفیت آن‌ها برای داشتن بهترین عملکرد استفاده کنیم.

وی، با بیان اینکه، دشمنان همیشه به دنبال نشان دادن نیمه خالی لیوان هستند که ما باید با عملکرد و مدیریت خود کنترل‌کننده باشیم، تصریح کرد:روابط عمومی ها در بسیج هستند که باید شهدا را به نسل های بعد از انقلاب معرفی کنند.

منبع: برنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد