درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 09:10   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه
  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی
  حمله و دفاع ظالمانه
  جادوی روابط‌عمومی
  روانشناسی رنگ‌ها و کاربرد آن در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18402صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 8 شهریور 1394 - 09:57
روابط عمومی ها کیفیت اطلاع رسانی خود را ارتقا دهند
مدیر روابط عمومی فرمانداری ری: کارشناسان روابط عمومی دستگاه ها باید تلاش کنند تا کیفیت اطلاع رسانی و خدمات خود را ارتقا دهند.
  

روابط عمومی ها کیفیت اطلاع رسانی خود را ارتقا دهند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، امین بابایی در نشست مجمع روابط عمومی های شهرستان ری از برگزاری کلاس های آموزشی در آینده نزدیک خبر داد و افزود: تلاش می کنیم با بکارگیری اساتید مبرز روزنامه نگاری و روابط عمومی مهارت های حرفه ای کارکنان روابط عمومی ادارات را افزایش دهیم.
وی خواستار استقبال کارکنان روابط عمومی ادارات شهرستان ری از این کلاس ها شد و افزود: انتظار از کارکنان روابط عمومی این است که حداقل استاندارد های لازم در تهیه و تنظیم خبر را رعایت کنند .
با بیان اینکه تلقی از روابط عمومی نباید ساده انگارانه باشد افزود: مدیران و کارکنان روابط عمومی ادارات یاور مردم و معین مسوولان و کارکنان ادارات متبوع خود هستند .
وی گفت: مدیران روابط عمومی ادارات تلاش کنند تا اهمیت کار روابط عمومی را برای مدیران سازمان خود کاملا روشن کرده و آنان را به این مهم واقف کنند .
بابایی همچنین با بیان اینکه کارکنان روابط عمومی ها باید بر روی کار خود تمرکز کامل داشته باشند افزود: برخی از کارکنان روابط عمومی ادارات مشاغل دیگری نیز دارند که تمزکز و انرژی خود را بر روی آن قرار داده اند در حالیکه نباید اینگونه باشد .
وی در این نشست با اشاره به هفته دولت خواستار تلاش ویژه روابط عمومی ها برای انعکاس تلاش های دولت برای خدمت به مردم و رشد و تعالی کشور شد .
بابایی گفت: نمایشگاه مجازی خدمات دولت تدبیر و امید در شهرری همزمان با هفته دولت راه اندازی می شود و روابط عمومی ها برای فعالیت در این نمایشگاه آمادگی کامل داشته باشند.

منبع: استانداری تهران

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  راز رهبری مؤثر: الهام بخشیدن، توانمندسازی و ایجاد ارزش


  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جادوی روابط‌عمومی


  روانشناسی رنگ‌ها و کاربرد آن در روابط‌عمومی


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  بازی‌هایی برای ارتقای سطح سواد رسانه‌ای جوانان


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد