درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 14:15   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18364صفحه نخست » چهارشنبه، 4 شهریور 1394 - 10:22
توافق جدید گوگل و توئیتر
براساس توافق بین گوگل و توئیتر، توئیت‌های کاربران در نتایج جست‌وجوی گوگل ظاهر می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، گوگل و توئیتر دامنه همکاری‌های خود را گسترش داده‌اند تا توئیت‌های کاربران در فهرست لینک‌های جستجوشده از طریق رایانه‌های رومیزی هم قابل مشاهده باشد.

 
این دو شرکت در ماه می امسال هم قراردادی منعقد کردند تا به موجب آن توئیت‌های کاربران در نتایج جستجوی گوگل ظاهر شود. اما این همکاری محدود به کاربران تلفن همراه و تبلت بود.

دسترسی به توئیت‌های کاربران در حین جستجو در گوگل برای برخی از کاربران که دوست دارند از جدیدترین تحولات و اخبار در ارتباط با موضوعی خاص مطلع شوند بسیار مفید است.

این توافق از یک سو به نفع توئیتر است، زیرا به این شرکت امکان می‌دهد تا بر تعداد بازدیدکنندگان خود بیفزاید و از سوی دیگر گوگل نیز می‌تواند مطالب به روزتر و جالب‌تری در دسترس علاقمندان موضوعات مختلف قرار دهد.

جزئیات مالی این توافق افشا نشده و برای اعلام این موضوع به جای صدور اطلاعیه رسمی به ارسال یک توئیت اکتفا شده است.

دو طرف یک بار در سال ۲۰۰۹ هم توافقنامه مشابهی برای به اشتراک‌گذاری داده‌ها امضا کرده بودند، اما این توافق در سال ۲۰۱۱ لغو شد.

توئیتر در ماه‌های اخیر با کاهش درآمد و سقوط ارزش سهام در بازار بورس مواجه بوده و امیدوار است با توافق جدید بتواند شرایط را به نفع خود تغییر دهد.

منبع: فارس

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد