درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 04:09   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18352صفحه نخست » سه شنبه، 3 شهریور 1394 - 10:31
مدیر روابط عمومی بانک پارسیان:
تبلیغات بانک‌ها باید به سمت فرهنگ عمومی سوق داده شود
مدیر روابط عمومی بانک پارسیان گفت: نیاز اساسی و مهم امروز روابط عمومی‌ها، تقویت سیستم اطلاع‌رسانی است. باید تبلیغات مستقیم و توی چشم را به تبلیغات نرم، غیرمستقیم و اثرگذار تبدیل کنیم تا بتوانیم پایداری و وفاداری را در مشتریان به وجود بیاوریم و خدمات متنوعی را به آنها ارائه کنیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، بابک دربیکی گفت: دغدغه‌ام امروز این است که پنج سال آینده شکل شعب بانک پارسیان باید چه تغییراتی داشته باشد، چرا که به زودی ما با تکنولوژی‌هایی روبه‌رو خواهیم بود که خدمات بانک‌ها را متاثر خواهد کرد. پس قطعا باید فضاهای خدماتی خود را همخوان با نوع خدمات و تکنولوژی‌ها تغییر دهیم.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات بانک‌ها باید به سمت فرهنگ عمومی سوق داده شود، گفت: قبلا بانک‌ها فقط به دنبال مشتریان بزرگ و جذب سرمایه‌های کلان بودند اما امروز با توجه به تکنولوژی و خدمات الکترونیک، مشتریان کوچک و متوسط بانک‌ها بسیار زیاد هستند که شامل شرکت‌های کوچک و متوسط آی تی و دانش‌بنیان هم می‌شوند که ما در حال حاضر ارائه خدمات ویژه به بنگاه‌های کوچک را شروع کرده‌ایم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه روابط عمومی دولتی روابط عمومی مدیریت هزینه است و روابط عمومی غیردولتی به ویژه بانک‌ها روابط‌عمومی مدیریت درآمد، گفت: متاسفانه این تفکیک در نگاه به واحد روابط عمومی در بانک‌ها هنوز به وجود نیامده و شرکت‌های تبلیغاتی ما را تنها به چشم یک منبع بزرگ مالی می‌بینند.

دربیکی افزود: مشتری بر اساس اعتبار و اعتماد خود امانتی را در اختیار بانک قرار داده و حداقل انتظار او باز گرداندن آن پول است یا یک سرمایه‌گذاری با نتیجه مطلوب. یعنی شما باید دو ریال مشتری را به چهار ریال تبدیل کنید که حداقل یک ریال از سود را به خود مشتری بر گردانید. الان نگاه شرکت‌های تبلیغاتی به ما این است که باید کل آن دو ریال را از ما بگیرند، برای همین گاهی به شدت به سمت رقابت‌های کاذب می‌رویم.

دربیکی با اشاره به اینکه امروز در تبلیغات بانک‌ها نسبت به محتوای تبلیغات توجه کافی صورت نمی‌گیرد، گفت: تبلیغات باید با یک حس خوب خدمات و کالا را به مردم ارائه کند. در حقیقت ایجاد حس هم‌ذات پنداری در مخاطب مهمترین عامل اثرگذاری تبلیغات در آنها است، در حالی که ما می‌بینیم امروز خدمات عمومی یک بانک توسط چند مرد و زن شیک‌پوش و در فضایی لوکس تبلیغ می‌شود که این قطعا آن حس هم‌ذات پنداری را در مخاطب حداکثری ما که همان عموم مردم باشند، ایجاد نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: نگاه که می‌کنیم فرصت‌های تبلیغاتی بسیار زیاد است که امروز اکثر بانک‌ها از این فرصت‌ها غافل هستند. به عنوان مثال جای اقتصاد خلاق بسیار در روابط عمومی‌ها خالی است در حالی که در سال 2013، یک دهم کل گردش مالی جهان را اقتصاد خلاق دراختیار داشت. از بازی‌های رایانه‌ای گرفته تا سینما، برنامه‌های تلفن‌همراه، تئاتر و دیگر هر آنچه که ارزش افزوده دارد.

این مشاور در ادامه با تاکید بر لزوم تقویت سیستم اطلاع‌رسانی در بانک پارسیان گفت: ما هم‌اکنون در حال تبیین استراتژی‌های خبری و اطلاع‌رسانی هستیم تا با برنامه‌ای مدون و منظم اخبار و خدمات بانک را به عرض مشتریان رسانده تا بتوانیم اعتماد مشتریان را بیش از پیش جلب کنیم.

او با اشاره به اینکه در آینده‌ای نزدیک در بانک پارسیان تغییرات محسوسی در خدمات و تبلیغات صورت می‌گیرد، گفت: مردم شاهد تغییرات محسوسی خواهند بود و اولین تغییرات تفاوت در تبلیغات بانک است.

این عضو هیات علمی دانشگاه با بیان اینکه لوگوی بانک پارسیان یک لوگوی ابدی است گفت: نمادها گاهی نیاز به تغییر دارد اما لوگوی بانک پارسیان یک لوگوی ابدی است که نیازی به تغییر ندارد، اما قطعا طراحی و رنگ سر در شعب باید بر اساس زمان تغییر کند.

 

منبع: ایسنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد