درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 18:56   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18343صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیدوشنبه، 2 شهریور 1394 - 15:52
رمز ارتباط جامع با مخاطب
محمد نیکونژاد کارشناس ارتباطات - ورود رقبای خارجی و داخلی به بازارهای مختلف نشان داد با روش های سنتی و روش هایی که در آن مخاطبان در حاشیه تصمیم سازی و تصمیم گیری قرار داشته باشند، نمی توان در بازار کسب و کار پایدار بود. راه حل امروز و آینده بازار ایران، توانایی جذب مشتری از طریق افزایش ارزش برای مشتریان و ارتباط بلند مدت با مشتریان می باشد و امکان این کار از طریق راه اندازی یک سیستم صحیح مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) میسر خواهد بود.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


رشته روابط عمومی ازتخصص هایی است که در ارتباط با صنعت در دنیا شکل گرفته است و از دل نیاز صنعت به برقراری ارتباط مناسب و سازمان یافته با مخاطبان و نمایندگان آنها ایجاد شده است. برای اولین بار اصطلاح (روابط عمومی) در ایالات متحده آمریکا و در نوشته های اداری اتحادیه راه آهن ایالت متحده بکار برده شد.

 

در ایران نیز اولین بار در صنعت نفت ایران این رشته شروع به فعالیت نمود. سیر تحولات رشته روابط عمومی در دنیا نشان دهنده آن است که می بایست ارتباط این رشته تخصصی را با علوم دیگر در صنعت که ارتباط تنگاتنگی با آن دارد حفظ نمود. آشنایی متخصصان واحدهای روابط عمومی سازمان ها از تخصص ها و مهارت های رشته های دیگر مانند مدیریت و بازرگانی، تاثیر به سزایی در ایجاد یک تفکر منسجم در شناسایی مخاطبان حوزه فعالیت و برنامه ریزی درجذب و نگهداری و ایجاد ارتباط دوسویه مابین مخاطبان و سازمان ها دارد.


سیر تاریخی صنعت از انقلاب صنعتی (تولید دستی به تولید انبوه) به دوره انقلاب کیفیت (تولید انبوه تا بهبود مستمر) و سپس به دوره جدیدی به نام دوره انقلاب مشتری وارد شده است. این دوره درتاریخ صنعت از دهه 90 میلادی شروع شده و از مشخصه های این دوره، رقابت بالای سازمان ها برای افزایش سهم بازار با توجه به مشتریان تنوع طلب می باشد.


در این دوره با توجه به افزایش توقعات مشتریان، تولیدکنندگان ملزم شدند محصولات خود را با هزینه کم، کیفیت بالا و تنوع زیاد تولید کنند؛ به معنای دیگر،تولیدکنندگان مجبور بودند توجه خود را از تولید صرف به یافتن راه هایی برای جلب رضایت و حفظ مشتریان سابق خود معطوف نمایند.


ورود رقبای خارجی و داخلی به بازارهای مختلف نشان داد با روش های سنتی و روش هایی که در آن مخاطبان در حاشیه تصمیم سازی و تصمیم گیری قرار داشته باشند، نمی توان در بازار کسب و کار پایدار بود. راه حل امروز و آینده بازار ایران، توانایی جذب مشتری از طریق افزایش ارزش برای مشتریان و ارتباط بلند مدت با مشتریان می باشد و امکان این کار از طریق راه اندازی یک سیستم صحیح مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) میسر خواهد بود.

 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد