درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 05:25   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18341صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 2 شهریور 1394 - 13:20
پاورپوینت/ صنعت بانکداری و فرصتی به نام فضای مجازی
امروزه صنعت بانکداری با فرصتی به نام دنیای مجازی روبرو است که در آینده ای نه چندان دور قاره ششمی را به وجود خواهد آورد که حرکت و فعالیت بانک ها در بستر این قاره اجتناب ناپذیر خواهد بود و کشورها و ملت هایی که نتوانند زیر ساخت های لازم را در این خصوص فراهم کنند نخواهند توانست تعاملات اقتصادی، مالی و پولی موفق و موثری با جهان و حتی در درون کشورهای خود داشته باشند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری در روز 25 مردادماه، با حضور دکتر اکبر کمیجانی، قائم مقام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مدیران و کارشناسان شبکه بانکی کشور و همچنین روسا و اعضای انجمن های حرفه ای روابط عمومی، توسط موسسه کارگزار روابط عمومی و با مشارکت انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار شد.

 

دکتر علی اکبر جلالی،‌ پدر علم فناوری اطلاعات و استاد ممتاز دانشگاه علم و صنعت دیگر سخنران تخصصی و علمی این همایش بود که با اشاره به این موضوع که سال ها پیش تلاش کردیم موضوع بانکداری الکترونیک را در کشور جا بینداریم گفت: خیلی خوب یادم هست که در آن زمان که تازه زمزمه هایی در باره بانکداری الکترونیک به گوش می رسید حدود 40 نفر از مدیران شبکه بانکی را در کیش گرد هم آوردیم تا با این مسئله بهتر آشنا شوند و بتوانیم از این ظرفیت مهم به بهترین شکل استفاده کنیم و این در حالی است که امروز سخن گفتن از بانکداری الکترونیک حرف جدیدی نیست و این نوع از بانکداری راه خود را باز کرده است و امروز در جیب هر شهروندی می توان سراغ از کارت های بانکی متعدد گرفت که بستر آن همان بانکداری الکترونیک و در فضای مجازی است.

وی که با موضوعی تحت عنوان صنعت بانکداری و فرصتی به نام فضای مجازی سخن می گفت، افزود: امروزه صنعت بانکداری با فرصتی به نام دنیای مجازی روبرو است که در آینده ای نه چندان دور قاره ششمی را به وجود خواهد آورد که حرکت و فعالیت بانک ها در بستر این قاره اجتناب ناپذیر خواهد بود و کشورها و ملت هایی که نتوانند زیر ساخت های لازم را در این خصوص فراهم کنند نخواهند توانست تعاملات اقتصادی، مالی و پولی موفق و موثری با جهان و حتی در درون کشورهای خود داشته باشند.

دکتر جلالی افزود: در چنین دنیا و چنان وضعیتی است که نقش روابط عمومی ها به عنوان عامل ارتباطی و واسط بین مردم و سازمان ها بیش از پیش نمود پیدا خواهد کرد واساسا بانک ها و هر سازمان دیگری برای توفیق در این فضای رقابتی و اجتناب ناپذیر نیاز به ارتباطات نزدیک تر و روابط عمومی پویاتر و موثرتر خواهند داشت و اگر برای چنین وضعیتی آماده نباشیم سونامی فناوری اطلاعات و بانکداری مجازی همه چیز را در خواهد نوردید و ما بدون ارتباطات لازم قادر نخواهیم بود از چنین فضایی به درستی استفاده کنیم.

استاد ممتاز دانشگاه علم صنعت با اشاره به سناریو محتمل جهان آینده هم گفت: موج تغییرات مجازی توفنده تر از پیش در راه است و تا سال 2030 یعنی حدود 15 سال دیگر، 80 درصد زندگی مردم در جوامع مختلف تحت تاثیر این موج ناگزیر و ناگریز خواهد بود و این موضوع در حوزه مسائل و موضوعات اقتصادی و بانکی با تاثیرات بیشتری زندگی مردم را در سرتاسر جهان تغییر خواهد داد که روابط عمومی ها باید ضمن آشنایی با آن مردم و مشتریان را با چنین پدیده مهم و ارزشمندی که می تواند در زندگی آن ها تاثیرات مثبت زیادی داشته باشد آشنا کنند.

 

دریافت فایل پاورپوینت

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد